Varmaakin varmaa on ettei kaksonen nainen sovi oinasmiehelle.
Kaksosnainen kun on "menevämpää plaatua" ja "vaihtelevaa sortti"
Naistaan rakastava oinasmies ei kaipaa tuollaista.
Testattu on.
Huonoksi todettu.
Oinasmiehelle
4
1363
Vastaukset
- 2-onen
Minun mielestäni taas sopii juuri siksi, että oinas saa kaksoselta sen kovasti kaipaamansa - mutta näennäisen - vapauden. Saa tulla ja mennä ja harrastaa kunhan pitää näppinsä erossa muista miehistä/ naisista ;)))
Kaksonen ymmärtää oinaan riippumattomuuden tarvetta varmaan paremmin kuin moni muu merkki, koska haluaa olla riippumaton itsekin.
Ainakin tämä oinas-kaksonen suhde näyttäisi toimivan hiukan kypsemmillä henkilöillä, jotka eivät ole enää niin epävarmoja itsestään ja joiden ei tarvitse testata viehätysvoimaansa jatkuvasti muiden miesten/naisten huomiota hakemalla :)))- oinasmies
mutta et minua edes sepityksilläsi.Tuttua juttua kaksoisnaiselta, ei mene enään läpi, varsinkaan aikuisiässä,kaksinaamaisuus ja pulveripuheet niinkuin asperiini,auttaa hetken mutta plaatu mitä on,no thanks!
- Ei oinas
En ole kumpaakaan plaatua, mutta karvaita kokemuksia oinasmiehistä on.
Oinas mies ajattelee aina pippelillään.
Eiköhän se oinasmies ole kuitenkin se, joka pettää ja valehtelee saadakseen pimppiä. Hän ei oikeastaan voi itselleen mitään.
Muistakaa esim. Casanova tai kreivi Lindgren, jotka olivat tyypillisiä oisasmiehiä.- niimpä nii
hei..joo oinas on kyllä sellanen et ajattelee vaan omaa etua ei muitten.tunteeton ilkimys,renttu,ja kyl seksi mielessä ei ymmärrä kunnon naista olleskaan,ei haluu sitoutua,oman tien kulkija,itte rakastuin korvia myöten ku osas se ihanaki olla mut luonteet ei passasa..itte rapu olen..et nyt tää saa jo riittää..vuoden kestänyt tätä kissa hiiri leikkiä..kyllä se stoppi tulee mullaki vastaan..kait sitä on sokea ku rakastuu mut aikansa kutakin..sanotaan=)saan paremman joka välittää ja soittelee ja viestittelee...tosi huono puhumaan asioistaki oli..kaikkea sitä kestiki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572948
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541749Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1551536- 761492
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761170- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251015