Onko suomessa mitään foorumia tai muuta mini-sivustoa ?
Eli missä vois keskustella ko. autosta ja siihen liittyvistä jutuista ? Tämä foorumi ei oikeen innosta. Tällä hetkellä mulla kaupat kesken Cooper Works:n kutittamasta iso S:stä. Eli pitäis kaupat päättää 1-2 aikana.
ps. tänään minin koeajo
Missä miniporukka luuraa ?
8
893
Vastaukset
- Merikarhu
Tämä on tällähetkellä Suomen suosituin minipalsta, mitä vikaa tässä on ? Miksi tämä "ei oikeen innosta", painu helvettiin jos ei nappaa...
- Heppu
Tarkoitin sitä, ettei tämmöinen avoin foorumi innosta laajempiin keskusteluihin.
Nykyisen auton (merkki jääköön mainitsematta)porukoilla on omat sivustot foorumit. Niihin pitää rekistöröityä ja saada hyväksyntä, ennenkuin pääsee kirjoitteleen.
Esim. tässä suomi24-foorumissa pääsee monenlaiset "sukankuluttajat" kirjoitteleen omia juttujaan. Lopetin aktiivisen kirjoittelun tänne pari vuotta sitten. - dadaa
Olen ihan samaa mieltä siitä, ettei tämä sivusto kovinkaan paljoa innosta koska...
MINI itsessään on tavattoman sympaattinen auto... siten toisaalta voisi ajatella, että sellaisen omistavatkin olisivat omalla tavallaan persoonallisia, sympaattisia....
Tällä palstalla törmää harmittavan usein agressiivisiin kirjoituksiin, yksi ja ainoa oikea mielipide ajatteluun ja siihen, että MINI Cooper ja etenkin tämä uusi versio on ihan p...a (tällöin kyseessä lienee henkilö, joka ei itse syystä tai toisesta ole autosta itse kiinnostunut, saati että sellaisen omistaisi).
Minuakin kiinnostaisi asiallinen keskustelu, kokemustenvaihto yms. toiminta ja ehkä myös klubitoiminta.
Jos jotain tällaista on enempikin tiedossanne tai suunnitteilla, niin olen erittäin kiinnostunut.... - Heppu
dadaa kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä siitä, ettei tämä sivusto kovinkaan paljoa innosta koska...
MINI itsessään on tavattoman sympaattinen auto... siten toisaalta voisi ajatella, että sellaisen omistavatkin olisivat omalla tavallaan persoonallisia, sympaattisia....
Tällä palstalla törmää harmittavan usein agressiivisiin kirjoituksiin, yksi ja ainoa oikea mielipide ajatteluun ja siihen, että MINI Cooper ja etenkin tämä uusi versio on ihan p...a (tällöin kyseessä lienee henkilö, joka ei itse syystä tai toisesta ole autosta itse kiinnostunut, saati että sellaisen omistaisi).
Minuakin kiinnostaisi asiallinen keskustelu, kokemustenvaihto yms. toiminta ja ehkä myös klubitoiminta.
Jos jotain tällaista on enempikin tiedossanne tai suunnitteilla, niin olen erittäin kiinnostunut....Tälläkin hetkellä olen yhden klubin jäsen, jossa foorumit sun muut sivustot. Mutta joudun luopumaan jäsenyydestä tammikuussa, koska toi Cooper Works tulee mulle.
http://www.saunalahti.fi/rapi68/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi
Tuonne foorumiin olis eilen avattu Cooper osio. Se osio on kaikille näkyvä, mutta jatkosta ei tietoa vielä. Tuonne kirjoittelu vaati rekistöröitymisen ja jäsenosiot ovat vain jäsenten nähtävissä.
New Cooper, Cooper S ja Cooper Works sivustot ovat vielä mielikuvituksessa ... mutta aika näyttää. Tuolla vois aluksi keskustella jatkosta, jos kiinnostaa.
- MCS
Tämä ei kylläkään ole suomalainen sivusto, mutta hyvälaatuinen - http://www.mini2.com/. Kannattaa vilkaista.
- Heppu
Tuollahan on kuvia pilvin pimein ... Juu kiitti vaan.
On toi väri vielä harkinnassa eli pitää joku ilta bongailla noita kuvia.
- mi-nisti
Kerhon sivut ja myös niiltä löytyvä linkki joensuun keskustelupalstalle.
http://www.mcff.net/
http://api.sitefactory.fi/miniclub/- Heppu
Eli onko noi sivut tarkoitettu vanhoille mineille ?
Eli tässä tulee jo mieleen oman foorumin perustaminen uusille mini coopereille. No ei mennä asian edelle ... pitäis noi kaupat aluksi vääntää loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865