Ykköseksi: karvarousku pienenä
Kakkoseksi: männynherkkutatti pienenä
Kolmas: punainen kärpässieni just kun pilkut pukkaa
Parhaan näköinen sieni
6
674
Vastaukset
- kivoja ja
herkullisia vahakkaat.
1. mustavahakas
2. musta torvisieni
3.kanttarelli (iso tietenkin) - Hännänhuiputtaja
Koivun- ja männynpunikkitatit ovat nuorena oikein sienisienen näköisiä.
Kanttarelli on vähän kuin kultaa keräisi.
Leppärouskut ovat tylsähköjä maassa, mutta sitten kun niitä on pannullinen, niin ovat kyllä hassun värisiä.
Iso yksinäinen valkokärpässieni keskellä hämyisän kuusikon sammalmätästä on majesteetillinen kuin kirkko. Jos siis pitää majesteetillisista asioista kuten kirkoista. Minä en.
Muut kuin ruoka- ja myrkkysienet tietenkin much kauniimpia. - niitä on paljon
Olen samaa mieltä, että pieni karvarousku on yksi kauneimmista. Tänään näin n.15cm halkaisijaltaan olevan punaisen kärpässienen, jossa hienot värit ja pilkut. Kanttarelli voi olla tosi kaunis suht´nuorena. Maamunat on usein tosi söpöjä. Haaparouskukin voi olla nuorena tosi kaunis.
- juhky
tosi kaunis..ihan selvää missiainesta!
- sfsfsfsef
Ainakin nämä ovat kauniita:
- karvarousku erityisesti pienenä
- herkkutatti maitokahvinvärisenä, kun väri "liukuu"
- punainen kärpässieni pienenä ja ehjänä
- suppilovahvero nuorempana, kun keltainen ja ruskea kivasti harmoniassa. - ufo
(eipä muuta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238