Ilmainen Singstar!

Netistä löytyy.

Hyvä Ruotsi! Tekivät tällaisen ilmaisen Singstar-kopion nettiin. Hauska tuota on pari kertaa pelailla, jos vain netti toimii pätkimättä.

http://www.karaokeparty.com/en


Mutta ei ole Suomikaan Pelleä pahempi. Meikäläiset nimittäin tekivät hyvän kopion Guitar Herosta. Harmi vaan, että "Frets On Firea" ei voi pelata nettiselaimessa. Ohjelma täytyy ladata ja asentaa koneeseen. http://frets-on-fire.en.softonic.com/

15

8668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flowerpower

      Oli Billylläkin tuolloin kalsarit

      • HelppoNakkip

        Mölytä vain oikealla taajuudella, olipa helppo peli.


    • näppiii

      Yai!! Harmi vaan että ei ole mikrofonia, mutta muutoin toimiva, ainahan se on karaoke kivaa XD

      Heh, pitää tutustua tuohon guitarheroon, se kun on mahti peli ;)

    • nDS

      Ei pitäs valittaa siitä ettei Fretsiä voi netissä pelata ku sentääns on ilmanen XD Ja hyvä peli. Uusien biisien ettiminen taasen on tuskaa... Ja pahimmassa/useimmassa tapauksessa maksaa jonkin verran...

      • Idiootti..

        Ku tuota pelaa niin pitääkö olla AIVAN OIKEA mikrofoni, vai riittääkö jos on singstar-mikki? (:


      • Linnnewea
        Idiootti.. kirjoitti:

        Ku tuota pelaa niin pitääkö olla AIVAN OIKEA mikrofoni, vai riittääkö jos on singstar-mikki? (:

        No ihan oikee mikrofoni eli sellainen kädessä pidettävä tai ihan päähän laitettava tietokonemikki kaikki käy jotka sopii siihen punasee koloon ;D


      • rekisteröitynyt?
        Linnnewea kirjoitti:

        No ihan oikee mikrofoni eli sellainen kädessä pidettävä tai ihan päähän laitettava tietokonemikki kaikki käy jotka sopii siihen punasee koloon ;D

        Maksaako se ja mihin velvoittaa?
        Miten tuo käytännössä toimii?
        "värit" liikkuu, vaikka itse olisi hiljaa sekä pisteitä tulee lisää, vaikka itse ei laula!!


      • rekisteröitynyt? kirjoitti:

        Maksaako se ja mihin velvoittaa?
        Miten tuo käytännössä toimii?
        "värit" liikkuu, vaikka itse olisi hiljaa sekä pisteitä tulee lisää, vaikka itse ei laula!!

        Poista kaikki tausta äänet, eli oli täysin äänettömässä tilassa


      • huhuhuhuhummamamaa
        Idiootti.. kirjoitti:

        Ku tuota pelaa niin pitääkö olla AIVAN OIKEA mikrofoni, vai riittääkö jos on singstar-mikki? (:

        Myös webbi-kamera käy.. Itse lauleskelen sillä..
        Ah niin, tietysti jos siinä on mikrofoni itse webissä. :)


      • FoF 4ever

        mielestäni FoF biisit ovat kyllä ilmaisia ja aika helppo niitä on löytää ja latailla.


    • Hauska...

      ... se on;)

    • Bl0x1
    • Lollip

      se ky
      llä maksaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe