showpaini- smäkki

vvekspoks

moi ketä on teist on smäkis paras niist kaikist sarjois mun lempareit on untertacer batista jon cena ja mysterio jol on naamari paras isku 619 ja fu frentin ki kaa aina treenataa lihaksii ja aletaa smäkkii se on sika vahva välil saan sen ankle lokkiin ja se luovutaa vaik se saa enemän punnerruksii 30 sek mul on smakdown vs raw 2007. Se on hyvä mut menee aina ku lataa kestää kauan mut joo mennään treennaa ja snaijataa musaa samal:)

24

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ..kun kirjootat ilman välimerkkejä? No ei se mitään, sanotaan nyt showpainista pari suosikkia: Samoa Joe, Bryan Danielson, Nigel McGuinness, Delirious, Colt Cabana, Necro Butcher, Big Show, Jeff ja Matt Hardy, The Great Muta (=Keiji Muto), Festus, John Morrison, Jake "The Snake" Roberts, Raven, Sabu

    • hjkhkgh

      Etteköhän te kaikki show-painia katsovat ole alaikäisiä.

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        ei me olla, ei saa kiusata! ÄITI TUU TÄNNE TUO KIUSAA!!! :(

        Heh, no vakavemmin: show-paini on hauskaa viihdettä, mieluummin sitä kattoo ku jotain Kotikatua. Itsepuolustuslajit on sitten erikseen.


      • .,.,.,
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        ei me olla, ei saa kiusata! ÄITI TUU TÄNNE TUO KIUSAA!!! :(

        Heh, no vakavemmin: show-paini on hauskaa viihdettä, mieluummin sitä kattoo ku jotain Kotikatua. Itsepuolustuslajit on sitten erikseen.

        Itsepuolustuslajeja ei kyllä pahemmin televisioida - eipä niissä ole pahemmin katsomistakaan.

        Kamppailulajit sitten ovat asia erikseen, esim: thainyrkkeily, nyrkkeily, potkunyrkkeily, paini(oikea), vapaaottelu jne.

        Itse en ole saanut ikinä minkäänlaisia kiksejä show-painista. Johtuu varmaankin siitä, että olen lähes koko elämäni ajan harrastanut kamppailulajeja (nyrkkeily, jujutsu, paini, vapaaottelu, lukkopaini, karate) ja tiedän millaista on oikea kamppailu, nuo show-painit pistää vain oksentamaan. Niin feikkiä ja kökköä ettei voi viihdyttää missään määrin. Tuolla ja oikealla kamppailulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Katson mielelläni aitoa kamppailu-urheilua koska siinä taistellaan oikeasti voitosta ja kamppailijat lyövät, potkivat, vääntävät, heittävät ja lukottavat oikeasti ja kovaa - antavat kaikkensa iskuihin.

        Olen muuten huomannut sen että show-painia seuraavat lähinnä lapset, lapsenmieliset ja kamppailusta mitään tietämättömät tyypit.

        Mielestäni yleisöä ja katsojia aliarvoidaan todella todella pahasti mutta kyllähän tätä tyhmää porukkaa näyttää riittävän jenkeissä enemmän kuin liikaa ei-amerikkalaiset lapsifanit ja muut.


      • haibvai
        .,.,., kirjoitti:

        Itsepuolustuslajeja ei kyllä pahemmin televisioida - eipä niissä ole pahemmin katsomistakaan.

        Kamppailulajit sitten ovat asia erikseen, esim: thainyrkkeily, nyrkkeily, potkunyrkkeily, paini(oikea), vapaaottelu jne.

        Itse en ole saanut ikinä minkäänlaisia kiksejä show-painista. Johtuu varmaankin siitä, että olen lähes koko elämäni ajan harrastanut kamppailulajeja (nyrkkeily, jujutsu, paini, vapaaottelu, lukkopaini, karate) ja tiedän millaista on oikea kamppailu, nuo show-painit pistää vain oksentamaan. Niin feikkiä ja kökköä ettei voi viihdyttää missään määrin. Tuolla ja oikealla kamppailulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Katson mielelläni aitoa kamppailu-urheilua koska siinä taistellaan oikeasti voitosta ja kamppailijat lyövät, potkivat, vääntävät, heittävät ja lukottavat oikeasti ja kovaa - antavat kaikkensa iskuihin.

        Olen muuten huomannut sen että show-painia seuraavat lähinnä lapset, lapsenmieliset ja kamppailusta mitään tietämättömät tyypit.

        Mielestäni yleisöä ja katsojia aliarvoidaan todella todella pahasti mutta kyllähän tätä tyhmää porukkaa näyttää riittävän jenkeissä enemmän kuin liikaa ei-amerikkalaiset lapsifanit ja muut.

        Joo mut ne kaikki vapaa ottelut sun muut vast tyhmiä onki ku ne vaa panee siel maassa 3 minuttia putkee ja sit toine luovuttaa


      • Underdog
        haibvai kirjoitti:

        Joo mut ne kaikki vapaa ottelut sun muut vast tyhmiä onki ku ne vaa panee siel maassa 3 minuttia putkee ja sit toine luovuttaa

        Minun mielestäni Showpainia ei voi mitenkään verrata itsepuolustukseen tai kamppailulajeihin sillä showpainista suurin osa on viihdettä. Niin joo ja kyllä showpaini on feikkiä mutta osatakseen noita liikkeitä pitää olla hyvässä kunossa. Niin ja vielä tuohon väitökseen että suurin osa showpainin katsojista on lapsia pitää paikkaansa ainakin osittain mutta osittain ei sillä ne lapset jotka katsovat showpainia katsovat lähinnä WWE:tä mutta Indyissä on toisin päin ja niitä katsovat lähinnä aikuiset mutta kyllä aikuiset WWE:täkin katsovat ja lapsetkin Indyjä.


      • f3ffefeefefe
        Underdog kirjoitti:

        Minun mielestäni Showpainia ei voi mitenkään verrata itsepuolustukseen tai kamppailulajeihin sillä showpainista suurin osa on viihdettä. Niin joo ja kyllä showpaini on feikkiä mutta osatakseen noita liikkeitä pitää olla hyvässä kunossa. Niin ja vielä tuohon väitökseen että suurin osa showpainin katsojista on lapsia pitää paikkaansa ainakin osittain mutta osittain ei sillä ne lapset jotka katsovat showpainia katsovat lähinnä WWE:tä mutta Indyissä on toisin päin ja niitä katsovat lähinnä aikuiset mutta kyllä aikuiset WWE:täkin katsovat ja lapsetkin Indyjä.

        Mä en tajuu et miten kaikki jaksaa vieläkin jankuttaa sitä samaa tarinaa että wrestling on feikkiä se ei oo feikkiä se on käsikirjotettua
        ja sit se että kaikki ylipäätänsä valittaa faneille että eikö ne tiedä kyllähän kaikki sen tietää ketään ei vaan kiinnosta niinku jeff jarrett sano
        "To a critic, no explanation will do. To a fan, no explanation is needed."

        ja sori kun en nyt jaksanu noita välimerkkejä laitella


      • joku randomi
        f3ffefeefefe kirjoitti:

        Mä en tajuu et miten kaikki jaksaa vieläkin jankuttaa sitä samaa tarinaa että wrestling on feikkiä se ei oo feikkiä se on käsikirjotettua
        ja sit se että kaikki ylipäätänsä valittaa faneille että eikö ne tiedä kyllähän kaikki sen tietää ketään ei vaan kiinnosta niinku jeff jarrett sano
        "To a critic, no explanation will do. To a fan, no explanation is needed."

        ja sori kun en nyt jaksanu noita välimerkkejä laitella

        mikä on feikin ja käsikirjotetun wrestlingin ero?


      • f3ffefeefefe
        joku randomi kirjoitti:

        mikä on feikin ja käsikirjotetun wrestlingin ero?

        no siis tää on sellainen yleinen vastaus kun yleensä noi wrestlingistä tietämättömät tarkottaa feikillä sitä että mikään mitä ne tekee kehässä ei satu sitä ettei tuolit oo aitoja ja niiden äänet tehään koneella se että body slam ei tunnu missään tai että chop ei kirpase ollenkaan ja sit se vastaus on et ne kyllä sovitaan etukäteen matsin aikana ja ennen matsia ja ne kyllä tuntuu jonkun verran toivottavasti oli jokseenkin selvä vastaus näin uniselta ihmiseltä


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        .,.,., kirjoitti:

        Itsepuolustuslajeja ei kyllä pahemmin televisioida - eipä niissä ole pahemmin katsomistakaan.

        Kamppailulajit sitten ovat asia erikseen, esim: thainyrkkeily, nyrkkeily, potkunyrkkeily, paini(oikea), vapaaottelu jne.

        Itse en ole saanut ikinä minkäänlaisia kiksejä show-painista. Johtuu varmaankin siitä, että olen lähes koko elämäni ajan harrastanut kamppailulajeja (nyrkkeily, jujutsu, paini, vapaaottelu, lukkopaini, karate) ja tiedän millaista on oikea kamppailu, nuo show-painit pistää vain oksentamaan. Niin feikkiä ja kökköä ettei voi viihdyttää missään määrin. Tuolla ja oikealla kamppailulla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Katson mielelläni aitoa kamppailu-urheilua koska siinä taistellaan oikeasti voitosta ja kamppailijat lyövät, potkivat, vääntävät, heittävät ja lukottavat oikeasti ja kovaa - antavat kaikkensa iskuihin.

        Olen muuten huomannut sen että show-painia seuraavat lähinnä lapset, lapsenmieliset ja kamppailusta mitään tietämättömät tyypit.

        Mielestäni yleisöä ja katsojia aliarvoidaan todella todella pahasti mutta kyllähän tätä tyhmää porukkaa näyttää riittävän jenkeissä enemmän kuin liikaa ei-amerikkalaiset lapsifanit ja muut.

        itsepuolustus ei olekaan urheilua, eikä kamppailu-urheilu ole showta, mutta

        Kyllä minäkin olen harrastanut "oikeita lajeja" koko ikäni; ju-jutsu, karate, aikido, taekwondo, taido

        mutta tykkään silti show-painista myös, enkä edes kiellä olevani lapsenmielinen

        Se on hauskaa!!


    • pogpo

      menisit ite sinne mä ainakin meen fcf

      • pogpo

        musta show paini on kivaa kyllä iskut oikeesti tehdään mutta ne on sovittu etukäteen ja kamppailulajit on ihan surkeita koska niissä ei tapahdu mitään aina koko erän vaan etitään paikkaa=P jos joku vaikka kompastuis missä kestää sseuraavat 10-20min=(( niin että on kivaa esim fcf on ihan hyvä fight club finland!!! ainakin parempi mitä joku ufc!


      • UFC on aitoa, WWE on feikkipaskaa

        On tosi viisasta kun matsin tulokset ja kulku on sovittu valmiiksi -.- pelleilypaskaa, kattokaa UFC:ta!


      • fy
        UFC on aitoa, WWE on feikkipaskaa kirjoitti:

        On tosi viisasta kun matsin tulokset ja kulku on sovittu valmiiksi -.- pelleilypaskaa, kattokaa UFC:ta!

        Nii tosiaan UFC:n katsomiseen menis vähemmän aikaa. Ku niissä näkee aina n.3 minan matseja.


      • niksu piksu
        UFC on aitoa, WWE on feikkipaskaa kirjoitti:

        On tosi viisasta kun matsin tulokset ja kulku on sovittu valmiiksi -.- pelleilypaskaa, kattokaa UFC:ta!

        wwe on paras että pidä sä vaan turpas kii


    • niko huhtasaari

      pari hyvää ukkoa öö john cena,triple h,undertaker,shawn michaels sexy boy,hornswoggle,santino marella,festus,jesse,jtg,shad,diesel,booger t,zack ryder, big show,x pac jabilly gunn ass man:)

      • niko huhtasaari

        muutes mä oon alaikänen


    • John Orton

      Hyviä on John Cena, Randy Orton ja Rey Mysterio.

      • alvari4

        JOHN CENA SINÄ OLET PARAS TULE HUOMENA KÄYMÄÄN KERON SINULE OSOITEEN SAHATIE 2A6 SAMMATI SUOMI HEI SITEN


      • alvari4
        alvari4 kirjoitti:

        JOHN CENA SINÄ OLET PARAS TULE HUOMENA KÄYMÄÄN KERON SINULE OSOITEEN SAHATIE 2A6 SAMMATI SUOMI HEI SITEN

        alvari olet hyvä


      • john cena

        john cena tuu joskus käymään sammatisa


      • alvari4

        JOHN CENA ON PARAS


      • horopukki69
        alvari4 kirjoitti:

        JOHN CENA ON PARAS

        hi alvari. t: john cena.


    • juu, että tällasta

      Pitiköhän tätäkin keskustelua jatkaa vuoden jälkeen? No, omia suosikkejani ovat CM Punk, Chris Jericho, Dolph Ziggler, Damien Sandow, Wade Barrett, Daniel Bryan. Niin, ja kaikki kyllä tietävät, että Wrestling on feikkiä, mutta paljon viihdyttävämpää, kuin joku ufc, sehän onkin sports ENTERTAINMENT. Ja kyllä ne lyönnit oikeasti sattuu, olin tuossa Starbuckin (painijan, ei kahvilan) paini "treenauskurssilla" kaikki lyönnit ja muut tapahtuvat oikeasti, mutta ei lyödään pikkasen kämmenellä naamaan, mutta muuten lyödään täysiä, ja jos liike menee pieleen siinä voi jalka tai käsi murtua. Ja WWE:hän on jokaisen pojan/miehen salainen unelma, typeriä juonia :D räjähtävää toimintaa, kliseisiä hahmoja, ja aivan hemmetin kauniita naisia (kelly Kelly, Maryse, AJ, ja monia muita) suosittelen katsomaan youtubesta noita jaksoja, loistavaa viihdettä, katsokaa te tosikot ja "aikuiset" (itse olen 23, ja jopa tyttöystäväni katsoo wrestlingiä, tosin miesten takia :D) eli katsokaa mitä haluatte, mutta antakaa lapsien ja lasten mielisten (ja jenkkien) katsoa mitä haluavat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe