Penn ja Teller käskivät 3 Feng Shuita

Kylään järjestämään

Huonekaluja energisiin paikkoihin.
Omituista kyllä eriaikaan olleet Feng Shuit,laittoivat kaiken eripaikkoihin.
He siis kävivät asunnossa yksitellen,eri aikoihin.
Joten Bull Shit!Täyttä paskaa,hölmöläisille.

8

3282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skujari

      Siinäs näet!
      Kun mööpelit olivat eri paikassa, energia virtasi eri tavalla ja taas piti siirtää
      kaikki toisille paikoille.

      Pysyvä ratkaisu olisi estää kaiken fengshuienergian pääsy taloon ja sen lähistölle.
      Esimerkiksi niin, että ei päästä humpuukimaakareita lähimaillekaan.

    • Minä112233

      Feng shui on vähän kun maalaamista tms taidetta - pyydä kaveria maalaamaan tulppaani niin aika erilaisia asetelmia tulee : )

      Perusidea kuitenkin sama, eli harmoninen ympäristö, ei sotkua, turhat tavarat pois, vain tavaroita jotka miellyttää sinua, ja sitten tietyt alueet kuvaavat tiettyä elämän osa-aluetta ja kun sen laittaa nätiksi ja harmoniseksi, oma elämäsikin siltä osin muuttuu hyväksi ja harmoniseksi.

      Samaa on monessa visualisointitekniikassa joiden tavoitteena on muuttaa elämää - kuvittele elämäsi tietty osa-alue sellaisena miksi sen haluaisit ja todellisuus seuraa perästä.

      • Drunken Master

        Perusidea feng shuissa on se että kiinalaiset ei oikein tajunneet entisinä aikoina luonnontieteistä hevon veetä mutta vilkas mielikuvitus korvasi tiedon hölynpölyllä.
        Valitettavasti feng shuita harrastetaan nykyäänkin. Jotkut uskovat siihen jotku taas haistavat helpon rahan koska tyhmiä jymäytettäviä aina löytyy.


    • 風水

      風水是中國古代的智慧。西方風水專家不理解是正確的,但只是賺錢。風水是心理學,它是真實的。一片狼藉的房子就像一個混亂的頭腦,就這麼簡單。清理你的房子,你感覺更好。

      • Fēngshuǐ.

        Fēngshuǐ shì zhōngguó gǔdài de zhìhuì. Xīfāng fēngshuǐ zhuānjiā bù lǐjiě shì zhèngquè de, dàn zhǐshì zhuànqián. Fēngshuǐ shì xīnlǐ xué, tā shì zhēnshí de. Yīpiàn lángjí de fángzi jiù xiàng yīgè hǔnluàn de tóunǎo, jiù zhème jiǎndān. Qīnglǐ nǐ de fángzi, nǐ gǎnjué gèng hǎo.


    • eukolle energiaa

      Suomessa oli viime vuonna joku feng shui-häppening. Siellä ollutta feng shui-asiantuntijaa haastateltiin, ja arvatkaa mitä hän sanoi? Hän sanoi, että tavarat ovat kotona silloin oikeilla paikoilla, kun ne on sijoiteltu oman mielen mukaisesti. Muiden ohjeita ei kuulemma tarvitse noudattaa.

      Tavaroilla ei siis ole mitään määrättyjä "energiapaikkoja", vaan jokainen voi laittaa kamansa ihan niin kuin itseään huvittaa. Jos siitä tulee itselle hyvä fiilis, niin silloinhan asia on ok (vinkki niille, jotka himosiivoavat ja siirtelevät tavaroitaan jonkin kumman transsin vallassa ;) ).

      Meillä eukko saa energiaa mun tavaroista. Se sanoo napakasti, että voisit laittaa kamasi paikoilleen. Vastaan, että kamathan ovat juuri niillä paikoilla mihin olen ne käsistäni jättänyt. Siitä sen energiataso vain kasvaa, ja ääni myös...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6133
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2566
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2073
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe