seksiä

hääpaikalla?

Muutamassa keskustelussa täällä on mietitty, onko seksiä oltava hääyönä. Suuri osa haluaa juhlia vieraiden kanssa aamuun asti, ja siinä vaiheessa on liian väsynyt seksiin. Jotkut taas kokevat ihan "pakoksi", että seksiä hääyönä olisi (varsinkin jotkut sulhaset".

Voisi(tte)ko harkita, että seksiä harrastaisi siellä hääpaikalla? Jossain takahuoneessa tai vessassa siten, etteivät vieraat huomaa? Järjestäisi vaikka ohjelmanumeron "morsiusparin ryöstö", jonka aikana pariskunta viedään sitten vaikka hotellihuoneeseen. Vieraille ei tarvitse kertoa mitä on tehty ja missä käyty.

Näin voisi ns. saada kaiken; seksiä hääyönä (tai -iltapäivänä, -iltana) sekä juhlia aamukuuteen.

15

11735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mark810

      Ideasihan on vallan loistava!

      Yritän muistaa vinkkisi kun itse menen naimisiin tyttöystäväni kanssa.

      • edessä vetää mammaa viiksee...

        ei tarvi poistua mihinkään ja siinä olisi ylimääräinen ohjelmanumero kaikille...


    • seksi on

      jo smeinaat niin mennä jaskamaan häitäs. meijän seksi touhuissa suihkussa käynnissä menee ainakin tunti.... että on juhlatamineet...
      en käsitä miten se ois mahollista... joku pika pano wc:ssä... no jee! ihan miten ite tykkäät... ota vaikka suihin mieheltä niin on sulkki tyytyväinen ja morsian saa nukkua häitten jälkeen.

      • tuo ei ollut pointtina

        No jos täällä aletaan keskustella siitä, mikä on kellekin tyydyttävää/hyvää seksiä, niin mennään taas aiheesta sivuun ja kovaa.

        Äläkä missään tapauksessa ala aliarvioida ns. pikapanoja, jos et niitä ole itse koskaan harrastanut. Luulet ilmeisesti, että se on täysin tunteetonta rytkytystä pari minuuttia. Voe voe :)

        Jos teillä menee koko hommaan tunti-puolitoista, niin sekin on vain järjestelykysymys, että miten sen ajan itselleen hääpäivänä järjestää. Jos siis haluaa sen järjestää.

        Ja tohon sun ehdotukseen suihinotosta; mun mies tuskin olisi tyytyväinen, jos hääpäivänä tyydytettäisiin vain hänen tarpeensa.


      • Sulhasesi
        tuo ei ollut pointtina kirjoitti:

        No jos täällä aletaan keskustella siitä, mikä on kellekin tyydyttävää/hyvää seksiä, niin mennään taas aiheesta sivuun ja kovaa.

        Äläkä missään tapauksessa ala aliarvioida ns. pikapanoja, jos et niitä ole itse koskaan harrastanut. Luulet ilmeisesti, että se on täysin tunteetonta rytkytystä pari minuuttia. Voe voe :)

        Jos teillä menee koko hommaan tunti-puolitoista, niin sekin on vain järjestelykysymys, että miten sen ajan itselleen hääpäivänä järjestää. Jos siis haluaa sen järjestää.

        Ja tohon sun ehdotukseen suihinotosta; mun mies tuskin olisi tyytyväinen, jos hääpäivänä tyydytettäisiin vain hänen tarpeensa.

        Itse asiassa se olisi parasta.


      • ap.
        Sulhasesi kirjoitti:

        Itse asiassa se olisi parasta.

        Taas joku humoristi täällä törttöilemässä.


      • jälkeen on
        tuo ei ollut pointtina kirjoitti:

        No jos täällä aletaan keskustella siitä, mikä on kellekin tyydyttävää/hyvää seksiä, niin mennään taas aiheesta sivuun ja kovaa.

        Äläkä missään tapauksessa ala aliarvioida ns. pikapanoja, jos et niitä ole itse koskaan harrastanut. Luulet ilmeisesti, että se on täysin tunteetonta rytkytystä pari minuuttia. Voe voe :)

        Jos teillä menee koko hommaan tunti-puolitoista, niin sekin on vain järjestelykysymys, että miten sen ajan itselleen hääpäivänä järjestää. Jos siis haluaa sen järjestää.

        Ja tohon sun ehdotukseen suihinotosta; mun mies tuskin olisi tyytyväinen, jos hääpäivänä tyydytettäisiin vain hänen tarpeensa.

        kuitenkin peseudyttävä.. miten sen hoitaa... sano vaan että älä naliarvioi wc paperin voimaa pyyhi limat niihin...
        saahan jokainen panna omissa häissä miten paljo tahtoo.. mutta ottas nyt ees vieraat sen varran huomion että ottas mukaan eikä vetäytyis jonnekki!


      • ..siistejä!
        jälkeen on kirjoitti:

        kuitenkin peseudyttävä.. miten sen hoitaa... sano vaan että älä naliarvioi wc paperin voimaa pyyhi limat niihin...
        saahan jokainen panna omissa häissä miten paljo tahtoo.. mutta ottas nyt ees vieraat sen varran huomion että ottas mukaan eikä vetäytyis jonnekki!

        Harrastatteko te tosiaan seksiä, vain silloin, kun on mahdollisuus peseytyä?!? Huh, ei hirveän spontaania! Ette siis koskaan nukahda seksin jälkeen yhdessä, kun pitää käydä ensin suihkussa? Festareilla ette sitten varmaan ole käynytkään, tai ainakaan yhtä päivää pidempään olleet?

        Minä en muuten tätä ideaa kannata, koska itseäni ei kiinnosta bilettää sukulaisteni kanssa aamuun asti (niitä siellä kuitenkin tulee olemaan enemmän kuin kavereita), mieluummin lähden mieheni kanssa "bilettämään". Mutta mikäs siinä, jos tykkää....


    • Mies ja Vaimo

      Kyllähän toi voi olla vähän vaikeeta..mutta kannattaa ottaa ohjemanumero ''stippari''. Vaimohan voi ihan hyvin jatkaa vähän polttariteemaa antamalla mies stripparille ja mies voi vaikka käydä ihan hyvin panemassa uuden vaimonsa siskoa siivous komerossa.

    • EmMa

      kokeiltiin hommaa mieheni kanssa ja se TOIMI. biletimme vieraiden kanssa aamuun asti ja seksi hoitui alkuillasta. molemmat olivat tyydytettyjä (varsinkin mieheni;) ) suosittelen kaikille lämpimasti ! ikimuistoiset häät ja hääyöt! ottakaa kantaa

    • naintiko tärkein

      Siispä ajattele ,mitä naimisiinmeno on...ei se ole yksinomaan seksiä. Siis ei hätää tehdä sitä.Muistathan : Pane herne pulloon eka vuotena aina kun teet sen , poista seuraavina vuosina herne pullosta , kun olet tehnyt sen.Montako vuotta menee ennen kun pullo on tyhjä ...?Tämä vanha kansanviisaus pitää paikkansa.

    • carpe jugulum

      Naimisiinmeno ja bileet eri päivinä. Me mennään perjantaina naimisiin ja sen jälkeen syömään perheen kanssa, jonka jälkeen lähdetään nauttimaan toistemme seurasta hotelliin. Seuraavana päivänä järjestetään itse bileet. Voi ottaa rennosti ja keskittyä olennaiseen..kumpaisenakin päivänä. :)

      • morsian vm 1982

        Kyllä teillä on ongelmat...


    • Masa iso lelu.

      Suosittelin omalle tulevalle vaimolle, että ottaisi vierasta miesta parin viikon aikana ennen häitä, että saisin sitten olla hääyönä juhlissa aamuun asti. Kyllähän minä sitten myöhmmin itsekin tyydytin hänet, mutta ei mennyt hääyö hukkaan. On ikävä jättä kaverit keskenään ryyppäämään ja itse mennä panolle, onko edes sopivaa käytöstä ?

      • Naisen logi

        naises haluaa kohta sitä sun itse j'ärjest'mää korviketta. Voi hitto mistä teitä idiootteja sikiää =))) vain mies voi olla noin TYHMÄ!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1373
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      1019
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      969
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      954
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      3
      860
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      859
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      851
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      848
    Aihe