seksiä

hääpaikalla?

Muutamassa keskustelussa täällä on mietitty, onko seksiä oltava hääyönä. Suuri osa haluaa juhlia vieraiden kanssa aamuun asti, ja siinä vaiheessa on liian väsynyt seksiin. Jotkut taas kokevat ihan "pakoksi", että seksiä hääyönä olisi (varsinkin jotkut sulhaset".

Voisi(tte)ko harkita, että seksiä harrastaisi siellä hääpaikalla? Jossain takahuoneessa tai vessassa siten, etteivät vieraat huomaa? Järjestäisi vaikka ohjelmanumeron "morsiusparin ryöstö", jonka aikana pariskunta viedään sitten vaikka hotellihuoneeseen. Vieraille ei tarvitse kertoa mitä on tehty ja missä käyty.

Näin voisi ns. saada kaiken; seksiä hääyönä (tai -iltapäivänä, -iltana) sekä juhlia aamukuuteen.

15

12280

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mark810

Ideasihan on vallan loistava!

Yritän muistaa vinkkisi kun itse menen naimisiin tyttöystäväni kanssa.

• edessä vetää mammaa viiksee...

ei tarvi poistua mihinkään ja siinä olisi ylimääräinen ohjelmanumero kaikille...

• seksi on

jo smeinaat niin mennä jaskamaan häitäs. meijän seksi touhuissa suihkussa käynnissä menee ainakin tunti.... että on juhlatamineet...
      en käsitä miten se ois mahollista... joku pika pano wc:ssä... no jee! ihan miten ite tykkäät... ota vaikka suihin mieheltä niin on sulkki tyytyväinen ja morsian saa nukkua häitten jälkeen.

• tuo ei ollut pointtina

No jos täällä aletaan keskustella siitä, mikä on kellekin tyydyttävää/hyvää seksiä, niin mennään taas aiheesta sivuun ja kovaa.

Äläkä missään tapauksessa ala aliarvioida ns. pikapanoja, jos et niitä ole itse koskaan harrastanut. Luulet ilmeisesti, että se on täysin tunteetonta rytkytystä pari minuuttia. Voe voe :)

Jos teillä menee koko hommaan tunti-puolitoista, niin sekin on vain järjestelykysymys, että miten sen ajan itselleen hääpäivänä järjestää. Jos siis haluaa sen järjestää.

Ja tohon sun ehdotukseen suihinotosta; mun mies tuskin olisi tyytyväinen, jos hääpäivänä tyydytettäisiin vain hänen tarpeensa.

• Sulhasesi
        tuo ei ollut pointtina kirjoitti:

No jos täällä aletaan keskustella siitä, mikä on kellekin tyydyttävää/hyvää seksiä, niin mennään taas aiheesta sivuun ja kovaa.

Äläkä missään tapauksessa ala aliarvioida ns. pikapanoja, jos et niitä ole itse koskaan harrastanut. Luulet ilmeisesti, että se on täysin tunteetonta rytkytystä pari minuuttia. Voe voe :)

Jos teillä menee koko hommaan tunti-puolitoista, niin sekin on vain järjestelykysymys, että miten sen ajan itselleen hääpäivänä järjestää. Jos siis haluaa sen järjestää.

Ja tohon sun ehdotukseen suihinotosta; mun mies tuskin olisi tyytyväinen, jos hääpäivänä tyydytettäisiin vain hänen tarpeensa.

Itse asiassa se olisi parasta.

• ap.
        Sulhasesi kirjoitti:

Itse asiassa se olisi parasta.

Taas joku humoristi täällä törttöilemässä.

• jälkeen on
        tuo ei ollut pointtina kirjoitti:

kuitenkin peseudyttävä.. miten sen hoitaa... sano vaan että älä naliarvioi wc paperin voimaa pyyhi limat niihin...
        saahan jokainen panna omissa häissä miten paljo tahtoo.. mutta ottas nyt ees vieraat sen varran huomion että ottas mukaan eikä vetäytyis jonnekki!

• ..siistejä!
        jälkeen on kirjoitti:

kuitenkin peseudyttävä.. miten sen hoitaa... sano vaan että älä naliarvioi wc paperin voimaa pyyhi limat niihin...
        saahan jokainen panna omissa häissä miten paljo tahtoo.. mutta ottas nyt ees vieraat sen varran huomion että ottas mukaan eikä vetäytyis jonnekki!

Harrastatteko te tosiaan seksiä, vain silloin, kun on mahdollisuus peseytyä?!? Huh, ei hirveän spontaania! Ette siis koskaan nukahda seksin jälkeen yhdessä, kun pitää käydä ensin suihkussa? Festareilla ette sitten varmaan ole käynytkään, tai ainakaan yhtä päivää pidempään olleet?

Minä en muuten tätä ideaa kannata, koska itseäni ei kiinnosta bilettää sukulaisteni kanssa aamuun asti (niitä siellä kuitenkin tulee olemaan enemmän kuin kavereita), mieluummin lähden mieheni kanssa "bilettämään". Mutta mikäs siinä, jos tykkää....

• Mies ja Vaimo

Kyllähän toi voi olla vähän vaikeeta..mutta kannattaa ottaa ohjemanumero ''stippari''. Vaimohan voi ihan hyvin jatkaa vähän polttariteemaa antamalla mies stripparille ja mies voi vaikka käydä ihan hyvin panemassa uuden vaimonsa siskoa siivous komerossa.

• EmMa

kokeiltiin hommaa mieheni kanssa ja se TOIMI. biletimme vieraiden kanssa aamuun asti ja seksi hoitui alkuillasta. molemmat olivat tyydytettyjä (varsinkin mieheni;) ) suosittelen kaikille lämpimasti ! ikimuistoiset häät ja hääyöt! ottakaa kantaa

• naintiko tärkein

Siispä ajattele ,mitä naimisiinmeno on...ei se ole yksinomaan seksiä. Siis ei hätää tehdä sitä.Muistathan : Pane herne pulloon eka vuotena aina kun teet sen , poista seuraavina vuosina herne pullosta , kun olet tehnyt sen.Montako vuotta menee ennen kun pullo on tyhjä ...?Tämä vanha kansanviisaus pitää paikkansa.

• carpe jugulum

Naimisiinmeno ja bileet eri päivinä. Me mennään perjantaina naimisiin ja sen jälkeen syömään perheen kanssa, jonka jälkeen lähdetään nauttimaan toistemme seurasta hotelliin. Seuraavana päivänä järjestetään itse bileet. Voi ottaa rennosti ja keskittyä olennaiseen..kumpaisenakin päivänä. :)

• morsian vm 1982

Kyllä teillä on ongelmat...

• Masa iso lelu.

Suosittelin omalle tulevalle vaimolle, että ottaisi vierasta miesta parin viikon aikana ennen häitä, että saisin sitten olla hääyönä juhlissa aamuun asti. Kyllähän minä sitten myöhmmin itsekin tyydytin hänet, mutta ei mennyt hääyö hukkaan. On ikävä jättä kaverit keskenään ryyppäämään ja itse mennä panolle, onko edes sopivaa käytöstä ?

• Naisen logi

naises haluaa kohta sitä sun itse j'ärjest'mää korviketta. Voi hitto mistä teitä idiootteja sikiää =))) vain mies voi olla noin TYHMÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe