Miten paljon vapautta nainen tarvitsee parisuhteessa kun tuntuu ettei mikään riitä. Pitää juosta kaikki bileet läpi?
Naisen kanssa
7
1060
Vastaukset
- sasu
jos siihen leikkiin lähtee
niin se ei lopu koskaan- !!!
Kyl nä o
- :-)
!!! kirjoitti:
Kyl nä o
piti tiätty olla, et
kyl näi o - no party-animal
:-) kirjoitti:
piti tiätty olla, et
kyl näi otoiset vaa nauttii bailauksesta. voihan sitä toisen luonnetta yrittää muuttaa jos haluaa. jos kovasti pännii niin ihastu kotihiireen.
- sananmuunnos.
Kas kun et itse huomaa.
Naisesi haluaa vain kivittää sokkelia jonkun muun kanssa... Ehkä hän tuntee jonkun joka tykkää tarjota tutulle Viskia.
Rentoudu ja pistä itsekin sumpit pihisemään. Jos naisesi lähtee bailaamaan niin vedä itse piristävät sumpit naamaan ja johan olo paranee - tirlittan
liika on aina liikaa, mutta pitää parisuhteessa saada kavereittensakin kanssa olla, muuten tylsistyy.
jos mimmisi on menevää mallia niin anna hänen mennä ellei sinulla ole epäilyjä että hän sinua pettäisi..
itse en enää aikoihin aio sitoutua koska viimeksi minua yritettiin vangita 4 seinän sisälle ja kiellettiin tapaamasta rakkaita ystäviäni..
nyt vain nautin kavereideni kanssa hengailusta ja katson maailmaa avonaisin silmin... en ikkunan läpi.. - ainako?
Millaisen naisen olet löytänyt? Välittääkö hän sinusta tosissaan? Ehkä hän haluaa noilla seikkailuilla selvittää sitäkin, se muuten riippuu naisesta täysin kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751400Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2451299Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521096Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51785
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62747Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44691- 30637