Löysin netistä vanhaan Malagaan http://www.ago.fi halvan korjauskirjan, näkyy löytyvän pariin muuhunkin malliin. Malagassa riittää jatkuvasti kaikenlaista pikkuvikaa, ei ole Manolot tehneet kovin hyvää työtä autoa kasatessaan. Nykyiset mallit taitavat olla jo laadultaan aivan VW-luokkaa.
Seatin korjausopas?
16
2310
Vastaukset
- José
Juu kyllä esimerkiksi Cordoba on jo paljon laadukkaampi pirssi.
- Alfonso II
Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.
- Al-hambra
Alfonso II kirjoitti:
Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.
nykyään Volkkareita espanjalaisissa kuoseissa. VW:n laatustandardit pitää huolen että manolotkin kasaavat autot ihan hyviksi. Toista oli ennen kun työntekijät oli vielä laiskempia ja välinpitämättömämpiä kuin italialaiset.
- St Eulalia
Haynesilta on näköjään ilmestynyt kirja uudempaan Ibizaan vm. 2002-2008.
- Manolo Mañana
Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.
- iBiZZa
Manolo Mañana kirjoitti:
Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.
Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.
- Kleikku
Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.
- Erppu
iBiZZa kirjoitti:
Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.
On Seatien huollot halventuneet siinä mielessä, ettei niitä tarvitse enää viedä ylimääräisiin korjailuihin merkkikorjaamoon niin kuin ennen. Aikanaan vanha Malaga vieraili siellä vähintään kahdesti kuussa, onneksi oli työsuhdeauto, ei kai niitä kukaan vapaaehtoisesti itselle ostanutkaan.
- Ja-Quu
iBiZZa kirjoitti:
Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.
Hyväksi havaittu keino on pyytää tarjoukset VW/Seat-, Skoda- ja vielä jostain muusta paikallisesta huollosta. Koituu yllättävän paljon säästöä, huollosta tietenkin riippuen.
- Palma de Mallorca
Kleikku kirjoitti:
Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.
Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!
- mppeh
Palma de Mallorca kirjoitti:
Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!
Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.
- Mijas Costa
mppeh kirjoitti:
Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.
Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.
- Kunnonsotamies Svejk
Mijas Costa kirjoitti:
Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.
Kyllä Tsekkoslovakian laatu on aina istunut Kekkoslovakiaan paremmin. Siellä osattiin väkertää ilman Volkkarin apuja sellainenkin tekele kuin Skoda 120 LS !
ei kellään satu olemaan kirjaa ibizaan vm 2000.. en löytänyt verkosta..
- Jaime de Cordoba
Ibizaa ei valmistettu vuonna 2000. Onko autosi oikeasti tehty 1999 vai 2001?
- Ppppooppp
Missa Ibizaa valmistettiin 2009
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361941
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76421