Seatin korjausopas?

Malaga -olé

Löysin netistä vanhaan Malagaan http://www.ago.fi halvan korjauskirjan, näkyy löytyvän pariin muuhunkin malliin. Malagassa riittää jatkuvasti kaikenlaista pikkuvikaa, ei ole Manolot tehneet kovin hyvää työtä autoa kasatessaan. Nykyiset mallit taitavat olla jo laadultaan aivan VW-luokkaa.

16

2310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • José

      Juu kyllä esimerkiksi Cordoba on jo paljon laadukkaampi pirssi.

      • Alfonso II

        Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.


      • Al-hambra
        Alfonso II kirjoitti:

        Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.

        nykyään Volkkareita espanjalaisissa kuoseissa. VW:n laatustandardit pitää huolen että manolotkin kasaavat autot ihan hyviksi. Toista oli ennen kun työntekijät oli vielä laiskempia ja välinpitämättömämpiä kuin italialaiset.


    • St Eulalia

      Haynesilta on näköjään ilmestynyt kirja uudempaan Ibizaan vm. 2002-2008.

      • Manolo Mañana

        Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.


      • iBiZZa
        Manolo Mañana kirjoitti:

        Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.


      • Kleikku

        Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.


      • Erppu
        iBiZZa kirjoitti:

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.

        On Seatien huollot halventuneet siinä mielessä, ettei niitä tarvitse enää viedä ylimääräisiin korjailuihin merkkikorjaamoon niin kuin ennen. Aikanaan vanha Malaga vieraili siellä vähintään kahdesti kuussa, onneksi oli työsuhdeauto, ei kai niitä kukaan vapaaehtoisesti itselle ostanutkaan.


      • Ja-Quu
        iBiZZa kirjoitti:

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.

        Hyväksi havaittu keino on pyytää tarjoukset VW/Seat-, Skoda- ja vielä jostain muusta paikallisesta huollosta. Koituu yllättävän paljon säästöä, huollosta tietenkin riippuen.


      • Palma de Mallorca
        Kleikku kirjoitti:

        Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.

        Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!


      • mppeh
        Palma de Mallorca kirjoitti:

        Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!

        Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.


      • Mijas Costa
        mppeh kirjoitti:

        Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.

        Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.


      • Kunnonsotamies Svejk
        Mijas Costa kirjoitti:

        Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.

        Kyllä Tsekkoslovakian laatu on aina istunut Kekkoslovakiaan paremmin. Siellä osattiin väkertää ilman Volkkarin apuja sellainenkin tekele kuin Skoda 120 LS !


    • ei kellään satu olemaan kirjaa ibizaan vm 2000.. en löytänyt verkosta..

    • Jaime de Cordoba

      Ibizaa ei valmistettu vuonna 2000. Onko autosi oikeasti tehty 1999 vai 2001?

    • Ppppooppp

      Missa Ibizaa valmistettiin 2009

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      36
      1941
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      691
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      421
    Aihe