Seatin korjausopas?

Malaga -olé

Löysin netistä vanhaan Malagaan http://www.ago.fi halvan korjauskirjan, näkyy löytyvän pariin muuhunkin malliin. Malagassa riittää jatkuvasti kaikenlaista pikkuvikaa, ei ole Manolot tehneet kovin hyvää työtä autoa kasatessaan. Nykyiset mallit taitavat olla jo laadultaan aivan VW-luokkaa.

16

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • José

      Juu kyllä esimerkiksi Cordoba on jo paljon laadukkaampi pirssi.

      • Alfonso II

        Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.


      • Al-hambra
        Alfonso II kirjoitti:

        Taisi olla Seatille aikanaan onnenpotku että ajautui VW:lle eikä esm Fiatille, vaikka fiateja aikanaan olivat tehneetkin.

        nykyään Volkkareita espanjalaisissa kuoseissa. VW:n laatustandardit pitää huolen että manolotkin kasaavat autot ihan hyviksi. Toista oli ennen kun työntekijät oli vielä laiskempia ja välinpitämättömämpiä kuin italialaiset.


    • St Eulalia

      Haynesilta on näköjään ilmestynyt kirja uudempaan Ibizaan vm. 2002-2008.

      • Manolo Mañana

        Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.


      • iBiZZa
        Manolo Mañana kirjoitti:

        Ostin tuon Ibizan huolto-oppaan ja se näyttäisi ihan hyödylliseltä. On mukavaa perehtyä edes vähän auton tekniikkaaan, kun käyttöoppaassa neuvotaan lähinnä pissapojan ja äänimerkin käyttöä.

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.


      • Kleikku

        Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.


      • Erppu
        iBiZZa kirjoitti:

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.

        On Seatien huollot halventuneet siinä mielessä, ettei niitä tarvitse enää viedä ylimääräisiin korjailuihin merkkikorjaamoon niin kuin ennen. Aikanaan vanha Malaga vieraili siellä vähintään kahdesti kuussa, onneksi oli työsuhdeauto, ei kai niitä kukaan vapaaehtoisesti itselle ostanutkaan.


      • Ja-Quu
        iBiZZa kirjoitti:

        Säästäähän ton ansiosta huoltokustannuksista mukavasti, kun ei ne Seatenkaan huollot ihan halpoja ole.

        Hyväksi havaittu keino on pyytää tarjoukset VW/Seat-, Skoda- ja vielä jostain muusta paikallisesta huollosta. Koituu yllättävän paljon säästöä, huollosta tietenkin riippuen.


      • Palma de Mallorca
        Kleikku kirjoitti:

        Vissiin sitä on myyty Englannissakin kohtalaisen hyvin, kun ovat siitä kirjan tehneet.

        Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!


      • mppeh
        Palma de Mallorca kirjoitti:

        Seateja on jo vuosia myyty paljon ympäri Eurooppaa, espanjalaista laatua kohtuuhinnalla!

        Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.


      • Mijas Costa
        mppeh kirjoitti:

        Paitsi nyt tämä uusi pikku-Seatti tehdäänkin Skodan tehtaalla Tsekissä. Kyllä Jaroslavit on Manoloja huolellisempia ja tunnollisempia autonkasaajia.

        Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.


      • Kunnonsotamies Svejk
        Mijas Costa kirjoitti:

        Totta, mutta se tuo tullessaan nostalgista haikeutta. Enää ei ajessa tarvitse jännittää mikä paikka hajoaa seuraavaksi ja jääkö käteen vilkkuvipu vai vaihdekepin nuppi.

        Kyllä Tsekkoslovakian laatu on aina istunut Kekkoslovakiaan paremmin. Siellä osattiin väkertää ilman Volkkarin apuja sellainenkin tekele kuin Skoda 120 LS !


    • mika7070

      ei kellään satu olemaan kirjaa ibizaan vm 2000.. en löytänyt verkosta..

    • Jaime de Cordoba

      Ibizaa ei valmistettu vuonna 2000. Onko autosi oikeasti tehty 1999 vai 2001?

    • Ppppooppp

      Missa Ibizaa valmistettiin 2009

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe