Voiko sähköpostiin kirjautujan jäljittää? Entä jos käyttää jotain netin anonyymipalvelinta esim indosurf.infoa? Ajattelin käräyttää työnantajaltaan pöllivän tyypin tähän firmaansa, pelkään vaan että se venkoilee itsensä kuiville ja mua syytetään jostai kunnianloukkauksesta vielä!
voiko sähköpostin jäljittää?
4
1353
Vastaukset
- riippuu.
Normaalin käyttäjän sähköposti sisältää koko ketjun lähettäjän koneelta vastaanottajalle.
Mutta hidastaakos tämä roskapostin lähettäjiä? Ehei, koska tietoja on erittäin helppo manipuloida.
>...että se venkoilee itsensä kuiville...
Ota siis selvää tämän "venkoilijan" tietotekniikkaosaamisesta ennen kuin alat kovin dramaattisiin toimiin.- ....aaasdasd
Voiko joku yksittäinen henkilö selvittää sähköpostikirjautujia?
- kirjastoon
ja tee joku 10minutemail kertakäyttötili tai vastaava. Kukaan ei jäljitä sinua, paitsi kirjaston täti ja lokit.
- tosiaankin...
Itsekkin suosittelen tätä vaihehtoa, jäljittämisesi on todella vaikeaa jos ei mahdotonta.
Vielä kun vedät lippahatun ja aurinkolasit päälle ku menet kirjastoon niin alkaa se jäljittäminen olla lähes mahdotonta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741