Hyvä optikkoliike porissa, kerro kokemuksistasi.
Hyvä optikkoliike ?
8
770
Vastaukset
- on sellainen
että siellä asioimisen jälkeen näet paremmin kuin ennen sitä. Kaikki optikkoliikkeet ovat siinä mielessä hyviä.
- on erinomainen
Omat rillit löytyivät Optimaarista (Gallen-Kallelankadulla) asiantuntevien myyjien avustuksella. Ei ehkä halvin paikka, mutta palvelu todella hyvää ja asiantuntevaa.
Sanottiin rehellisesti mitkä lasit sopivat päähän ja mitkä eivät, eikä vain myötäilty jokaisten pokien kohdalla "että joo joo hyvät" niinkuin muissa liikkeissä. Arvostin todella tätä, sillä olin ensimmäisiä laseja ostamassa, eikä silmä ollut vielä harjaantunut näkemään millaiset pokat ovat esim. liian leveät päähän tms.
Olen saanut monilta ihmisiltä (ihan pyytämättä) palautetta laseista, että hyvältä näyttävät ja että sopivat minulle. Ostan varmasti seuraavatkin rillini Optimaarista!- hyvää palvelua
saa muualtakin, eikä tarvi maksaa liirunlaarun jutuista. Optimaari on TODELLA TODELLA kallis, kahdet saa muualta samalla hinnalla.
- Satsaan näköön
hyvää palvelua kirjoitti:
saa muualtakin, eikä tarvi maksaa liirunlaarun jutuista. Optimaari on TODELLA TODELLA kallis, kahdet saa muualta samalla hinnalla.
Mitä kukin arvostaa. Jos pääasia on että näkee, hakee lasinsa Tiimarista parilla eurolla. Itse käytän laseja joka päivä ja olen tykännyt, että vastaavia laseja ei ole kävellyt kertaakaan vastaan. Lisäksi olen ollut tyytyväinen, että lasit istuvat mulle hyvin, ei vähiten ulkonäöllisesti. Tästä lystistä olen mielelläni maksanutkin. Harmi että Optimaari lopettaa porin toimipisteensä, onnee vaan turkulaisille.
- nisse nisselä
Länsi-Prismassa Nissenillä on kiva ja asiantunteva optikko ja hyvä palvelu muutenkin. Voin suositella vilpittömästi ja hinnatkin ovat kohdallaan.
- vinkvinkvink;D
Specsaversilla on hottis myyjä
- Janne Kukukuku
Älkää menkö Specsille. Ei ole kovin hyvä hinta-laatusuhde.
- äääääääääääääääääää.
Nissen.. hyvä hinta ja laatu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792