Hyvä optikkoliike porissa, kerro kokemuksistasi.
Hyvä optikkoliike ?
8
803
Vastaukset
- on sellainen
että siellä asioimisen jälkeen näet paremmin kuin ennen sitä. Kaikki optikkoliikkeet ovat siinä mielessä hyviä.
- on erinomainen
Omat rillit löytyivät Optimaarista (Gallen-Kallelankadulla) asiantuntevien myyjien avustuksella. Ei ehkä halvin paikka, mutta palvelu todella hyvää ja asiantuntevaa.
Sanottiin rehellisesti mitkä lasit sopivat päähän ja mitkä eivät, eikä vain myötäilty jokaisten pokien kohdalla "että joo joo hyvät" niinkuin muissa liikkeissä. Arvostin todella tätä, sillä olin ensimmäisiä laseja ostamassa, eikä silmä ollut vielä harjaantunut näkemään millaiset pokat ovat esim. liian leveät päähän tms.
Olen saanut monilta ihmisiltä (ihan pyytämättä) palautetta laseista, että hyvältä näyttävät ja että sopivat minulle. Ostan varmasti seuraavatkin rillini Optimaarista!- hyvää palvelua
saa muualtakin, eikä tarvi maksaa liirunlaarun jutuista. Optimaari on TODELLA TODELLA kallis, kahdet saa muualta samalla hinnalla.
- Satsaan näköön
hyvää palvelua kirjoitti:
saa muualtakin, eikä tarvi maksaa liirunlaarun jutuista. Optimaari on TODELLA TODELLA kallis, kahdet saa muualta samalla hinnalla.
Mitä kukin arvostaa. Jos pääasia on että näkee, hakee lasinsa Tiimarista parilla eurolla. Itse käytän laseja joka päivä ja olen tykännyt, että vastaavia laseja ei ole kävellyt kertaakaan vastaan. Lisäksi olen ollut tyytyväinen, että lasit istuvat mulle hyvin, ei vähiten ulkonäöllisesti. Tästä lystistä olen mielelläni maksanutkin. Harmi että Optimaari lopettaa porin toimipisteensä, onnee vaan turkulaisille.
- nisse nisselä
Länsi-Prismassa Nissenillä on kiva ja asiantunteva optikko ja hyvä palvelu muutenkin. Voin suositella vilpittömästi ja hinnatkin ovat kohdallaan.
- vinkvinkvink;D
Specsaversilla on hottis myyjä
- Janne Kukukuku
Älkää menkö Specsille. Ei ole kovin hyvä hinta-laatusuhde.
- äääääääääääääääääää.
Nissen.. hyvä hinta ja laatu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232