pelikauppa pelitalo HUIJAUSTA?=

bennyhinnssso

http://pelikauppapelitalo.fi/?tnro=5779


tilasin pelin viikko sitten ja maksoin tilille, tilausvahvistus tuli roskapostiin. ok maksoin silti. mitään peliä ei ole tullut. mailiin ei vastata eikä puhelimeen

eli taitaa olla huijausta koko yritys, vieläpä hintaseurannassa on tämä pelitalo.

mahtaako koko yritystä olla olemassakaan enää? pitänee käydä paikan päällä valittamassa jos on.

29

5567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyppi88

      Noi nettisivut ei kyllä lupaa hyvää. Aika amatöörimäistä jälkeä. Yhteyttä sitten vaan kuluttajaviranomaiseen jollei mitään yhteyttä saa.

      • F0ssu

        Selvää huijausta. Säälittävät sivut, itse en ainakaan tuolta mitään ostaisi..


      • mattilaj
        F0ssu kirjoitti:

        Selvää huijausta. Säälittävät sivut, itse en ainakaan tuolta mitään ostaisi..

        Pelitalo tuli tänne Leppävaaraan joskus ehkä 2005 ja olen ostanut sieltä monta kymmentä peliä, yleensä käytettyjä. Kaikki ovat olleet toimivia. Myyjät ovat olleet mukavia ja pari niistä aika kivan näköisiä =) Nyt ei kauppa ikävä kyllä ole enää auki kokopäivää niin kuin ennen. Olen pari kertaa varannut sieltä pelin nyt syksyllä ja sopinut koska voi hakea.


    • ,gfgfg

      MInä postiennakolla tuolta sivustolta tilasin Super Smash Bros. Brawlin, niin sain sen muutaman päivän päästä ihan uudenveroisena.

    • samaaaaaaaaaaaas

      13 päivää kulunut, peliä ei ole tullut postissa vaikka muka pelitalon mukaan lähetetty

      taitaa olla vararikkoon menossa oleva yritys

      • rofl

        Tilasin sieltä muutama viikko sitten IL-2 Forgotten battles pelin, myöhästy vähän mutta tuli viikon kuluttua. Nyt tilasin toissapäivänä IL-2 1946:sen ja tänään lähen sitä hakemaan. Siinä on teille huijausta.


      • sssiiisssiii111

        ainakin ennen postissa pöllittiin paljon tavaraa, nykytilanteesta en kyllä tiedä.


    • Johuotar

      Tilasin FF6 ja Chrono triggerin ja saapuivat melko nopeasti ja sain halpaan hintaan. Ei pidä antaaa nettisivujen huijata.

      • erkkimerkki321123121212

        no hah FF6 ja Chrono trigger? siis ei ittu ostit muka chrono triggerin. paskat :D


      • :D
        erkkimerkki321123121212 kirjoitti:

        no hah FF6 ja Chrono trigger? siis ei ittu ostit muka chrono triggerin. paskat :D

        luottaisin kyseiseen yritykseen koska se on rekisteröitynä suomen yritysrekisteriin.


    • azsdfghjk

      On kyllä erittäin huijausta, 2 peliä tilattu postiennakolla ja molemmat myös tulleet. Olisiko vika maksutavassa?

    • Cardinx

      Se on espoossa ja se on ihan laillinen mä ku ostin yhen pelin ni mä sain sen

    • r4zor

      itekki tilasin pelin ja olen ootellut sitä jo kaski viikkoa...

      • pettynyttt

        itekki tilasin ja maksoin eikä ole mitään kuulunu ! pistää ärsyttämää tommoset vitun huijarit!! ite en todellakaan tilaa tuolta enää ikinä vaan pysyn vanhassa luotettavassa discshopissa! pitänee joku ilmoitus tehä


      • asadsddassads
        pettynyttt kirjoitti:

        itekki tilasin ja maksoin eikä ole mitään kuulunu ! pistää ärsyttämää tommoset vitun huijarit!! ite en todellakaan tilaa tuolta enää ikinä vaan pysyn vanhassa luotettavassa discshopissa! pitänee joku ilmoitus tehä

        on hyvä liike itelle tuli tuotteet ja hyvin palvelu pelaa 10/10 :D


      • jgitjdhgiof
        asadsddassads kirjoitti:

        on hyvä liike itelle tuli tuotteet ja hyvin palvelu pelaa 10/10 :D

        myi peliä jota ei ollutkaan , lupasi palauttaa rahat. viikko odoteltu....


    • blitzzzzz

      Itse tilasin pelin postiennakolla ja jo seuraavana päivänä pääsin hakemaan sen postista. Olen kyllä tyytyväinen palveluun!

      • 8g65yujhr

        taitaa pelitalon miehet itse laittaa aina vastauksen näihin negatiivisiin viesteihin.


      • Naurettava yritys
        8g65yujhr kirjoitti:

        taitaa pelitalon miehet itse laittaa aina vastauksen näihin negatiivisiin viesteihin.

        Pelikauppa Pelitalosta on tietääkseni tehty rikosilmoitus useaankin otteeseen. Huvittavaa on myös se että kyseistä lafkaa ei enää edes löydy hintaseurannan arvosteluosiosta. :) Taisi tulla liikaa negatiivista palautetta.


      • Rantane
        Naurettava yritys kirjoitti:

        Pelikauppa Pelitalosta on tietääkseni tehty rikosilmoitus useaankin otteeseen. Huvittavaa on myös se että kyseistä lafkaa ei enää edes löydy hintaseurannan arvosteluosiosta. :) Taisi tulla liikaa negatiivista palautetta.

        Tilasin pelin jota ei maksun jälkeen ollukaan varastossa, sain rahat tosin takaisin. Ostin myös virtajohdon ja kotona selvisi, että se oli väärälle laitteelle. Aukioloajatkin on mitä on, välillä on viikonloput kiinni jne. Ei kannata maksaa työntekijöille jos ei kauppa käy.


    • roope22

      Mulle pelitalo on tuttu huutonetin myyjänä jo monen vuoden takaa. Kaikki omat kaupat on mennyt tosi hyvin. Ovat tehneet siellä melkosesti kauppaa, vaikka koko ajan niillä ei siellä ole mitään myynnissä. Ja ostajien palautteet on aika huippua: http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=400821

      Tänne on helppo kirjottaa kaikkea paskaa, mutta noi perustuu ihan oikeisiin kauppoihin. Huutonetistä löytyy monta muutakin firmaa, ja kannattaa kattoa mitä palautteita ne on saanut, jos meinaa ostaa jotain. Monella on aika paljon negaa, pelitalolla ei yhtään.

      • pienellä varauksella

        Huutonetissä on "myynti piirejä" jotkan huutaa toistensa tavaroita ja kehuu toisiaan. En ihan sokeasti luottiasi noihin palautteisiin.


    • rahat turvassa

      En maksaisi etukäteen tilille, vaan joko postiennakolla tai sitten luottokortilla.

      • fkjhsd

        Onkos tämä koko liike mennyt nyt konkurssiin vai mistä on kyse, kun ainakin nettisivustot ovat kadonneet kuin pieru saharaan?


      • asdfghjklasdf

    • harmittaa toi sivu

      ei ole huijausta. itse tilasin sieltä postiennakolla medal of honor rising sunin ja tuli sieltä peli kyllä. mutta jostain syystä toi sen sivu ei enää toimi! =(

    • SNKhero

      Itse tilasin legendaarisen RIIIIIIIIIIIIIIIDGE RAAAAAAAACER 2 ja tuli paripäivää tilauksesta ja ei mitään ongelmaa

    • SaldeSep

      Mulla ainakin hyvät fiilikset ja erityis kiitokset nopeasta toimituksesta. Lautapeli tuli muutamassa päivässä ja kerkesin saada sen pukinkonttiin.

      • Anonyymi

        Ehkä ovat parantaneet tapojaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe