kaksivuotiaalle sopivia lastenohjelmia

Pelle-Pölvästi

Hei,

Tietääkö kukaan kaksivuotiaalle sopivia lastenohjelmia. Helpottaisi arkea, jos voisi silloin tällöin jotain mukavaa ohjelmaa laittaa katsomaan. Ajattelin siis ostaa DVD-setin jotain sarjaa, elokuva käy myös.

Muumeista tykkää kovasti, mutta ainakin Muumilaakson tarinoissa on toisinaan aika pelottaviakin kohtia. Onko ns. mukavampia lastenohjelmia olemassakaan?

3

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosikit :)

Meidän pojan (vajaa 2v) suosikkeja on titi nalle, pingu, teletapit ja fröbelin palikat. Myös ne himpulat tms. sopii pienille.

Teletappeja ei kai enää myydä joka kaupassa, mutta voithan yrittää ettiä vaikka huuto.netistä yms...

Itse noista tykkään eniten pingusta ja fröbelin palikoista :) teletappeja ei ihan joka äidin/isän pää kestä.. :D:D

Fröbelit ja titi nalle on musiikki juttuja..poika tykkää kun yhdessä hypitään ja tanssitaan niiden mukana, itselläkin kunto kasvaa!!

• tuossa

edellähän tulikin noita 2 vuotiattein suosikkeja. Noita tuon ikäiset jaksaa seurata. Kunnon filmejä eivät vielä oikein jaksa, koska niissä on kunnon juoni jne. Edellä mainittujen lisäksi Myyrä filmit monien pikkuisten suosikkeja. Pikkuset jaksaa myös tosi hyvin just titi nalleja ja fröbelin palikoita. Myös puuha pete monen pikkusen suosikki.

• traktori..

on myös monen parivuotiaan suosiossa, joskin henk koht olen sitä mieltä että ainakaan joka päivä ei lasten tarvitsisi katsella televisiota, mutta miksei silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22