pääsin laihduttaan 68 kilosta (johon itseni ahmin) 54 kiloon ja nyt painan taas 60 kiloa. Ahmimisesta ei tule loppua. Pituutta minulla on 162 cm.
Vertaistukea?
EI TULE MITÄÄN
4
1063
Vastaukset
- ddea
... olen lihonnut yli kymmenen kiloa tämän vuoden aikana mässäilyn vuoksi. Joka aamu aloitan uuden terveellisemmän elämän ja sitten kohta taas syönsyönsyön.
- .................
Ei se ruoka nyt noin tärkeetä oo, senku vaan päättää olla syömättä herkkuja ja sit kans on. Ei sen mitenkään hirveen vaikeeta pitäis olla o_0 Ja kuka pystyy lihottaa itteensä noin paljo noin lyhyessä ajassa. Mua ainaki rupeis ällöttää siin vaihees niin paljo etten säis viikkoon mitään! Onneks oon anorektikko=)
- Noitaneitonen
................. kirjoitti:
Ei se ruoka nyt noin tärkeetä oo, senku vaan päättää olla syömättä herkkuja ja sit kans on. Ei sen mitenkään hirveen vaikeeta pitäis olla o_0 Ja kuka pystyy lihottaa itteensä noin paljo noin lyhyessä ajassa. Mua ainaki rupeis ällöttää siin vaihees niin paljo etten säis viikkoon mitään! Onneks oon anorektikko=)
Kuule toi sun viestis vaan tuikkas mua kiukkusuoneen. Ruoka on ihan vitsin tärkeetä, vaikka tietty herkut vois jättää pois. Ku niitä ei vähään aikaan syö nii ei enää tee mieli. Ei kukaan oikeesti anoreksiaa SAIRASTAVA sano et "hei ihq onneks oon anorektikko!" ja vielä hymiötä perään...
- ...
Noitaneitonen kirjoitti:
Kuule toi sun viestis vaan tuikkas mua kiukkusuoneen. Ruoka on ihan vitsin tärkeetä, vaikka tietty herkut vois jättää pois. Ku niitä ei vähään aikaan syö nii ei enää tee mieli. Ei kukaan oikeesti anoreksiaa SAIRASTAVA sano et "hei ihq onneks oon anorektikko!" ja vielä hymiötä perään...
kai sä tajusit et se on vaa provo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829