mitä

ihmettä?

Itellä nenä aivan tukossa keväällä ja kauhee nuha. Erikoislääkärikin totesi että ihan selvä tapaus ja määräsi lääkkeet jotka lievittivät oireita. Nyt myöhemmin tehtiin prick testit joiden mukaan en kuitenkaan ollut ollenkaan allerginen testattaville siitepölyille. Lääkäri ja minä hieman hämillään että miten voi olla... Onko muille käynyt näin että selvä allergia mutta ei näy prick testissä?? Lääkäri ehdotti siedätyshoitoa koska oireet kuitenkin niin pahat ja että vielä otettaisiin verikokeet

2

535

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vain

Itselläni ei näkynyt noin 10 selvää allergiaa testissä mitenkään. Prick testit on vaan suuntaa antavia! Limakalvo-oireet eivät välttämättä näyt iholla.

• luotettavampi.

pric-testit on ihan perseestä.

Jos haluat luotettavamman tuloksen, mene verikokeeseen. Nimimerkillä kokemusta on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1379
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      748
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      65
      697
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      87
      688
    5. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      669
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      135
      608
    8. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      592
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    10. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      588
    Aihe