Minkälainen systeemi on Opelin radion näyttö, se radion yläpuolella oleva erillinen näyttö? Haluaisin autoni kasettisoittimen tilalle Cd-soittimen. Saisiko tilalle asennettua jotain muuta kuin Opelin omaa soitinta siten, että Opelin näyttökin näyttää radion kanavan. Tee-se-itse-miehet, oletteko onnistuneet koplaamaan näyttöä standardiradioon omilla virityksillä?
Jos autoon asentaa standardisoittimen ilman näyttökoplauksia, toimiiko näytön muut näyttämät (lämpötila, kellonaika ja päiväys) normaalisti?
Opel-radio
3
982
Vastaukset
- Opelisti
Opelin omia delco cdr500 tai opelin käyttämiä radioita vdo dayton voidaan käyttää näytön kanssa eli siinä näkyy ne kanavat jne. Tällä hetkellä muilta valmistajilta ei suoraan löydy soittimia jotka toimii opelin näytön kanssa mutta adapteri kaapelilla sekin onnistuu. Tarinasi ei kerro onko auto alle vm-98 eli f malli vai yli vm-98 g malli? Jos atosi on tuo G malli niin silloin ne adapterit toimii ihan mallikkaasti. Soittimet ovat seuraavat Blaupunkt funline mallit, kenwoodin uusimmat mallit ja VDO dayton uusimmat mallit. Adapterit on keskimäärin 100e hintaisia eli aika tyyriitä.
- omega
en oo kuullu et sitä näyttöö sais toimiin muille mankoille ku ooppelin omille.. voi kyllä olla mahdollista mut en oo kuullu. toimii siinä ainaki ne lämpötilat ja päivämäärät yms. vaikka soittimen vaihtaaki.
- Nipa
Mä laitoin ihan tavallisen radio-cd yhdistelmän (panasonic) alkuperäisen tilalle 93 astraan pistokkeet sopi suoraan (2kpl 1 jäi yli) toimii hyvin alkuperäisessä näytössä näkyy päivämäärä ja kellonaika -muuta se ei tässä vuosimallissa näytäkkään alkup. radio näytti tiedot päiväyksen paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265