Tervehdys kaikille! Mikähän olisi sopiva hinta Minor 800C:lle -92 ja ajettu 650h. Koneena on volvon 140 hp. ja taatusti huollettu joka vuosi, vene on muutenkin kuin uusi siis todellinen helmi.
Eli antakaapa hinta-arvioita (ei syys- tai keväthintoja).
Terv. Minorin ostaja
Minor 800 C
7
2091
Vastaukset
- Anonyymi
noin 15000€
- Anonyymi
Ei yli 10 000
- Anonyymi
Taidat olla myyjä, joka hakee hintaa. Jos kerran helmi tarjolla ja huollot taatusti tehtyjä maksat sen mitä pyydetään kiltisti.
- Anonyymi
Mikset esittänyt kommenttiasi vuonna 2003.?Aloittaja on saattanut tehdä megalomaanisen mokan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset esittänyt kommenttiasi vuonna 2003.?Aloittaja on saattanut tehdä megalomaanisen mokan!
En ollut silloin vielä syntynyt uudesti veneiliä oletetuksi.
- Anonyymi
7000-10 000e ei missään tapauksessa yhtään enempää tuon ikäisestä minorista.
- Anonyymi
15-20 t€:n välissä nykyisin hinnat. Usein alkuperäinen kone jonka tulevaisuus kysymysmerkki.
Linkissä Minor 700C. Mielenkiintoinen vene, ollut myytävänä monta vuotta, ensin Nauvossa yksityisellä, sitten Naantalissa liikkeellä, sitten pk-seudulla yksityisellä ja tällä hetkellä Sipoossa firmalla. Haiskahtaa että jotain vikaa veneessä on.
https://www.nettivene.com/moottorivene/minor/833030
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1652264Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla311697- 561408
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele981368- 1251285
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2091078Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1021040Ollila työt
Ei kyllä ole kehumista näiden töistä!!Paitsi isä Ollila kyllä jaksaa ajella ja kyylätä mitä muut tekee.241035- 681028
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.771015