Ostetaan suomi kp

Pepis

Eli jos joltain löytyisi deko suomi kp 100km säteeltä seinäjokea. Hintaa n.100-180€. Tulis lahjaksi jo viikonlopuksi, joten jos tuuria olisi niin semmoisen löytäisin tähän hätään. Jos ei löydy pitänee keksiä jotain muuta, saa antaa myös ehdotuksia mikä olisi tuohon hintaan semmoinen soppeli ostos.

3

887

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on

En huomannut kirjoitustasi kun en täällä usein käy eikä sinulla ollut numeroakaan mihin olisi ottanut yhteyttä.

Annoin vanhan dekoni poikani rippikoulun käyneelle pojalle joka sitä havitteli viimeiset 3 vuotta.Aluksi en halunnut antaa enkä myöskään myydä kun en siitä itsekään mitään joskus maksanut.Lahja armeijavuosilta 70-luvulta vaikka olisin mieluummin ottanut paremman eläkkeen kuin nyt on.Kaapissa se on pyörinyt ja viimeisinä vuosina nuori poika on sillä leikkinyt vaikka kielsin.

Tiedä sitten mitä sillä tekee vai aikooko hän myydä sen internetin huutokaupan kautta.

• Pepis

No tulikin tuo koko asia aivan liian myöhään mieleenkin, olishan tuo ollut hieno lahja.

• Pepis kirjoitti:

No tulikin tuo koko asia aivan liian myöhään mieleenkin, olishan tuo ollut hieno lahja.

Dekot ovat nykyään melko kovissa hinnoissa. Itse ostin moisen viimeisenä päivänä kun PV niitä ulos möi ja hintaa oli silloinkin jo 300. Nykyään tahtoo olla minimi 650. Sillä rahalla saa jo hirven metsästykseen käypäisen kiväärin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7996
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3782
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3289
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      253
      2528
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2175
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2025
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1950
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    Aihe