Olis kiva tietää, onko meillä samoja kiinnostuksen kohteita. Mun sydäntä lähellä ovat
- liikunta; oon pelannut korista, sählyä, joogannut, aerobicannut, ollut pilateksessa, lenkkeilen, pyöräilen,nyt uutena rytmolatino ja syvävenyttely
- käsillä tekeminen; oon maalannut lasia, posliinia, askarrellut kortteja, tehnyt risutöitä,
- käsityöt; oon virkannut, kutonut, ommellut, tehnyt ompelemalla tauluja,
- Oon aina lukenut paljon. Käyn myös mielelläni leffassa ja teatterissa.
Kertokaa.
Neitsyen harrastukset
8
1268
Vastaukset
- neitsyt- 310863
siis olen harrastanut,ennen lapsia, aerobicia,kuntosalilla käyntiä,ajanut maastopyörää(ollu jopa kerran leikkimielisessä triahlonkisassa,minä pyöräilin ja olin joukkueemme trio erectus,heikoin lenkki..)
Olen ommellu vaatteita,tehny kortteja,maalannu akvarelliväreillä terapiamaalauksia(en näytä niitä kenellekkään,ne on niin ahdistavia)Neulonu olen nuorempana.
Olen lukenu monet Agatha Christiet(sisälläni asuu pieni salapoliisi)sun muita kirjoja(silloin kun vielä pystyin keskittymään lukemiseen)
Kuuntelen musiikkia,olen nauhoittanu mielettömät määrät mtv-kanavalta musiikkivideoita(ennen digiaikaa,nyt en voi katsoa niitä,kun en osaa laittaa piuhoja videoon :( )Nyt vahtaan youtubea,sehän on oikea aarreaitta.Tallennan suosikkeihin kaikki hyvät ja niitä piisaa.
Kirjoitan runoja.Muiden keksimiä muutamia,laulujen sanoja jotka ovat kuin minun suustani/päästäni/ajatuksistani/kokemuksistani.4 Ruusua ja Uniklubi plus Olavi Uusivirta laulavat just niitä.Sit olen kirjoittanu rakastamistani miehistä.Eniten on menetyksen tuskasta kertovia.
Katson mielelläni elokuvia,kotona ja teattereissa.Suosikkini ovat Oopperan kummitus ja Hero(kiinalainen elokuva,Jet Lee siinä heiluttaa miekkaa ja kolme muutakin,yksi mies ja kaksi naista)Hero on silmiähivelevän kaunis elokuva,siinä on väriteemat,veri ei lennä,vaan miekkailut ovat "taiteellisia"ja hirveän surullinen loppu.Oopperan kummituskin päättyy haikeasti.Olen kattonu näitä kotona ainakin 7 kertaa,ja aina itkettää.
Nyt myyn edelleen kosmetiikkaa.Käyn kuntosalilla peräti kerran viikossa,kun en jaksa enempää.Käyn vesijumpassa,se ei rasita selkää ja niveliä.Ja olen menossa vatsatanssin alkeisiin.Kampaajani pyysi,hänellä on myös selkävaivaa.Tosin huolestuttaa miten ehdin tehdä kotitöitä,kai se menee.Harrastukset olivat jäissä 15 vuotta,kun on ne lapset.Ja muut ongelmat,mikään ei kiinnostanut.Paitsi sitä kosmetiikkaa olen myyny 15v,siitä en luovu.
Tulipa taas kirjoitettua kaikki millintarkasti ja avoimesti.Sorry siitä.- edellinen
että inhoan noita virheitä,siis triathlon,oh god....
- parissa tunnissa taju pois
Alkuun jotain väkevämpää viiniä niin että alkaa tuntumaan.
- päivät
pääksytysten tasaisia ketjusilmukoita ja viikonloppuisin virkkaan ja juon olutta tai viiniä aina vain desin kerrallaan.
- hermot menee
Oon yrittänyt tota samaa, mutta metrin jälkeen menee hermot, kun alkaa jälkeä tarkastelemaan!
- tulee*
hermot menee kirjoitti:
Oon yrittänyt tota samaa, mutta metrin jälkeen menee hermot, kun alkaa jälkeä tarkastelemaan!
kun otat siin ohessa viikonloppuna sitä nestetankkausta.
- ..............
Joskus kokeilin ratsastusta ja kuntosalilla käyntiä.
Lisäksi olen harrastanut savitöitä, kankaanpainantaa, agvarellimaalausta, näytellyt harrasteteatterissa ja käynyt yhden golf kurssin.
Olen opikellut työnohella ylioppilaaksi, käynyt yrityksen perustamisen kurssin ja opiskellut merkonomiksi.
Ammatiltani olen ompelija mutta sitä työtä en oo koskaan tehnyt vaan olen ollut toimisto ja myyntitehtävissä.- jotain*
se ei vielä ole harrastus.
Agvarellimaalaus kirjoitetaan akvarellimaalaus.
harrasteteatteri on harrastajateatteri.
Työnohella kirjoitetaan erikseen eli kuuluisi olla työn ohella.
Toimisto ja myyntitehtävissä kirjoitetaan toimisto- ja myyntitehtävissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064