Neitsyen harrastukset

Neitsytnainen

Olis kiva tietää, onko meillä samoja kiinnostuksen kohteita. Mun sydäntä lähellä ovat
- liikunta; oon pelannut korista, sählyä, joogannut, aerobicannut, ollut pilateksessa, lenkkeilen, pyöräilen,nyt uutena rytmolatino ja syvävenyttely
- käsillä tekeminen; oon maalannut lasia, posliinia, askarrellut kortteja, tehnyt risutöitä,
- käsityöt; oon virkannut, kutonut, ommellut, tehnyt ompelemalla tauluja,
- Oon aina lukenut paljon. Käyn myös mielelläni leffassa ja teatterissa.
Kertokaa.

8

1220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt- 310863

      siis olen harrastanut,ennen lapsia, aerobicia,kuntosalilla käyntiä,ajanut maastopyörää(ollu jopa kerran leikkimielisessä triahlonkisassa,minä pyöräilin ja olin joukkueemme trio erectus,heikoin lenkki..)

      Olen ommellu vaatteita,tehny kortteja,maalannu akvarelliväreillä terapiamaalauksia(en näytä niitä kenellekkään,ne on niin ahdistavia)Neulonu olen nuorempana.

      Olen lukenu monet Agatha Christiet(sisälläni asuu pieni salapoliisi)sun muita kirjoja(silloin kun vielä pystyin keskittymään lukemiseen)

      Kuuntelen musiikkia,olen nauhoittanu mielettömät määrät mtv-kanavalta musiikkivideoita(ennen digiaikaa,nyt en voi katsoa niitä,kun en osaa laittaa piuhoja videoon :( )Nyt vahtaan youtubea,sehän on oikea aarreaitta.Tallennan suosikkeihin kaikki hyvät ja niitä piisaa.

      Kirjoitan runoja.Muiden keksimiä muutamia,laulujen sanoja jotka ovat kuin minun suustani/päästäni/ajatuksistani/kokemuksistani.4 Ruusua ja Uniklubi plus Olavi Uusivirta laulavat just niitä.Sit olen kirjoittanu rakastamistani miehistä.Eniten on menetyksen tuskasta kertovia.

      Katson mielelläni elokuvia,kotona ja teattereissa.Suosikkini ovat Oopperan kummitus ja Hero(kiinalainen elokuva,Jet Lee siinä heiluttaa miekkaa ja kolme muutakin,yksi mies ja kaksi naista)Hero on silmiähivelevän kaunis elokuva,siinä on väriteemat,veri ei lennä,vaan miekkailut ovat "taiteellisia"ja hirveän surullinen loppu.Oopperan kummituskin päättyy haikeasti.Olen kattonu näitä kotona ainakin 7 kertaa,ja aina itkettää.

      Nyt myyn edelleen kosmetiikkaa.Käyn kuntosalilla peräti kerran viikossa,kun en jaksa enempää.Käyn vesijumpassa,se ei rasita selkää ja niveliä.Ja olen menossa vatsatanssin alkeisiin.Kampaajani pyysi,hänellä on myös selkävaivaa.Tosin huolestuttaa miten ehdin tehdä kotitöitä,kai se menee.Harrastukset olivat jäissä 15 vuotta,kun on ne lapset.Ja muut ongelmat,mikään ei kiinnostanut.Paitsi sitä kosmetiikkaa olen myyny 15v,siitä en luovu.

      Tulipa taas kirjoitettua kaikki millintarkasti ja avoimesti.Sorry siitä.

      • edellinen

        että inhoan noita virheitä,siis triathlon,oh god....


    • parissa tunnissa taju pois

      Alkuun jotain väkevämpää viiniä niin että alkaa tuntumaan.

    • päivät

      pääksytysten tasaisia ketjusilmukoita ja viikonloppuisin virkkaan ja juon olutta tai viiniä aina vain desin kerrallaan.

      • hermot menee

        Oon yrittänyt tota samaa, mutta metrin jälkeen menee hermot, kun alkaa jälkeä tarkastelemaan!


      • tulee*
        hermot menee kirjoitti:

        Oon yrittänyt tota samaa, mutta metrin jälkeen menee hermot, kun alkaa jälkeä tarkastelemaan!

        kun otat siin ohessa viikonloppuna sitä nestetankkausta.


    • ..............

      Joskus kokeilin ratsastusta ja kuntosalilla käyntiä.

      Lisäksi olen harrastanut savitöitä, kankaanpainantaa, agvarellimaalausta, näytellyt harrasteteatterissa ja käynyt yhden golf kurssin.

      Olen opikellut työnohella ylioppilaaksi, käynyt yrityksen perustamisen kurssin ja opiskellut merkonomiksi.

      Ammatiltani olen ompelija mutta sitä työtä en oo koskaan tehnyt vaan olen ollut toimisto ja myyntitehtävissä.

      • jotain*

        se ei vielä ole harrastus.

        Agvarellimaalaus kirjoitetaan akvarellimaalaus.
        harrasteteatteri on harrastajateatteri.

        Työnohella kirjoitetaan erikseen eli kuuluisi olla työn ohella.

        Toimisto ja myyntitehtävissä kirjoitetaan toimisto- ja myyntitehtävissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe