Tietääks kukaan ketkä poetsien pojista on sinkkuja?
sinkut
10
1671
Vastaukset
- Ahmelo
olemaan jokunen sinkku, niin kaikki ne minulle ja heti!!!
- Sulle?
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
- Ahmelo(ap.)
Sulle? kirjoitti:
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
vaan niin et Ahmelolla on huumorintajua ja kun en kirjoita kuin raamattua ei sitä pidä myöskään lukeman niin...
- Kishukiu
En tiedä, mut sen tiedän, että Marko tykkää vain pojista.
- -viilaaja-
ja "tietosi" perustuu mihin?
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
- Kishukiu
MiSu65 kirjoitti:
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :) - saapaskannikas
Kishukiu kirjoitti:
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain...... - Kishukiu
saapaskannikas kirjoitti:
joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......Ja jos tädillä olis munat, se olis setä! Tieto ei ainakaan lisää tuskaa!
- örkki
Kishukiu on väärässä. Ja tää on varma tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846