sinkut

antsukkkka

Tietääks kukaan ketkä poetsien pojista on sinkkuja?

10

1684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahmelo

olemaan jokunen sinkku, niin kaikki ne minulle ja heti!!!

• Sulle?

Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.

• Ahmelo(ap.)
        Sulle? kirjoitti:

Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.

vaan niin et Ahmelolla on huumorintajua ja kun en kirjoita kuin raamattua ei sitä pidä myöskään lukeman niin...

• Kishukiu

En tiedä, mut sen tiedän, että Marko tykkää vain pojista.

• -viilaaja-

ja "tietosi" perustuu mihin?

• tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.

• Kishukiu
        MiSu65 kirjoitti:

tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.

Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
        Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)

• saapaskannikas
        Kishukiu kirjoitti:

Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
        Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)

joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
        Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......

• Kishukiu
        saapaskannikas kirjoitti:

joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
        Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......

Ja jos tädillä olis munat, se olis setä! Tieto ei ainakaan lisää tuskaa!

• örkki

Kishukiu on väärässä. Ja tää on varma tieto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      56
      6025
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5462
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      112
      3897
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3745
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59