Tietääks kukaan ketkä poetsien pojista on sinkkuja?
sinkut
10
1650
Vastaukset
- Ahmelo
olemaan jokunen sinkku, niin kaikki ne minulle ja heti!!!
- Sulle?
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
- Ahmelo(ap.)
Sulle? kirjoitti:
Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.
vaan niin et Ahmelolla on huumorintajua ja kun en kirjoita kuin raamattua ei sitä pidä myöskään lukeman niin...
- Kishukiu
En tiedä, mut sen tiedän, että Marko tykkää vain pojista.
- -viilaaja-
ja "tietosi" perustuu mihin?
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
- Kishukiu
MiSu65 kirjoitti:
tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :) - saapaskannikas
Kishukiu kirjoitti:
Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain...... - Kishukiu
saapaskannikas kirjoitti:
joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......Ja jos tädillä olis munat, se olis setä! Tieto ei ainakaan lisää tuskaa!
- örkki
Kishukiu on väärässä. Ja tää on varma tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585545- 954491
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s751203Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341072- 62881
- 28863
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106817Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799