sinkut

antsukkkka

Tietääks kukaan ketkä poetsien pojista on sinkkuja?

10

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahmelo

olemaan jokunen sinkku, niin kaikki ne minulle ja heti!!!

• Sulle?

Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.

• Ahmelo(ap.)
        Sulle? kirjoitti:

Aattelin vaan, että onpas aika laaja-alainen miesmaku sulla sanoisin.. Kaverithan on ihan täysin erilaisia kaikki. Taitaa tässä kiinnostaa nyt ihan joku muu juttu, kun mies henkilökohtaisesti.

vaan niin et Ahmelolla on huumorintajua ja kun en kirjoita kuin raamattua ei sitä pidä myöskään lukeman niin...

• Kishukiu

En tiedä, mut sen tiedän, että Marko tykkää vain pojista.

• -viilaaja-

ja "tietosi" perustuu mihin?

• tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.

• Kishukiu
        MiSu65 kirjoitti:

tätä vitun jauhamista Markon seksuaalisuudesta käydään...mitä sen väliä, olipa hää vaikka Moonin seuraaja niin musiikki on se millä on merkitystä. Ihankun sinkkuus ois jotenkin sidottu ja varattu vain heteroseksuaaleille, homo/lesbo on yhtälailla sinkku. Case closet.

Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
        Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)

• saapaskannikas
        Kishukiu kirjoitti:

Kunhan totesin vaan. Mulla on niin paljon seksuaalivähemmistöön kuuluvia sukulaisia ja ystäviä, että se siitä rasismista!
        Ja sinulle, joka kyseli tietolähdettäni: tiedänpähän vaan asian lähipiiristäni :)

joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
        Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......

• Kishukiu
        saapaskannikas kirjoitti:

joo ja mä tiedän Markon ihokarvojen värin, kun on tuttuja häne lähipiirissä... Mä muuten tunnen Harrison Fordinki :)
        Saahan sitä ihmiset uteliaita olla, musiikki on tärkeätä kyllä, mutta olisihan se ihan mukava tietää tai jotain......

Ja jos tädillä olis munat, se olis setä! Tieto ei ainakaan lisää tuskaa!

• örkki

Kishukiu on väärässä. Ja tää on varma tieto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      3060
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1132
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1025
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      987
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      771
    Aihe