Härkä M ja Neitsyt N

Melkein jo....

Olen suht uupunut...härkämiehen kanssa pari vuotta takana ja tykkää matkustella kavereiden kanssa...soittelee jos itse jossakin vietän aikaa ja tekee kaikkensa etten menisi kauemmaksi kotiani....mutta...jatkaa omaa matkustamistaan kamujen kanssa ja vakuuttelee vaikka mitä...silti kalvaa kokoajan epävarmuus ja tuntuu inhottavalta jäädä yksin....sekä oma elämä heittää kuperkeikkaa...ei jaksaisi, mutta silti toivonkipinä elää...ihana ihminen muuten, mutta saa mut epäilemään toimiaan...Mitä ihmettä pitäisi tehdä...olen aivan rikki...tulee ja menee miten huvittaa...tunteet heittelee laidasta laitaan...välistä olen todella surullinen, välistä mustasukkainen, välistä välinpitämätön ja välistä rakastan lujasti...ja kaikki johtuu siitä, että taidan olla liian kiinni siin tyypis...Silloin kun tarvisi läheisyyttä...niin sillä saattaa olla jokin projekti kesken, jolloin on turha odottaa hellyyttä...kun on niistä asioistaan niin innoissaan...ihankuin ei toista olisi olemassa... Tekee paljon hyvää...mutta myös pahaa..Eräskin kerta oli sellainen...kun oli ulkomailla ja soitti...mulla paha mieli ja kävi sit siel puhelimessa valittamaan kun viitsin rätkyttää joka asiasta ja että tahdonko että menee sillä vielä vauhdikkaammin...kaverit huuteli sivusta...nyt mennään naisia kattomaan.. no pahoitin mieleni ja vastaukseksi kuulin, että mun on kaikki asiat sille kerrottava, mut nyt on mentävä jo ku kaverit kuttuu...Ei ollu todellakaan mukava fiilis...

8

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekkossss

Juu u.. Itselläni aikalailla aivansamanlainen tilanne. Olen itse Neitsyt N ja aina ihastun tulisesti vain härkiin! Itse jätin ekan härän kylmäksi ja se kyllä vaivasi pitkän aikaa eikä takaisin ollut enää paluuta! Nykyinen härkä johon olen ollut ihastunut jo kauan, varmaan vuosipari on sellainen "erilainen", AINA mukava jne. Mutta olempahan oppinut kantapään kautta, että se mies pitää vain meikäläistä ns. "varalla", tykkää kun joku loinen roikkuu perässä ja saa pompotella ja härnätä! Nyt koitan visusti olla pitämättä kyseiseen mieheen, että tunteeni viilenisivät. Härkä on minulle niin hyvä ystävä, että en halua pilata sitä tällä... tästä nyt tuskin oli mitään apua mutta kerroimpahan vain... Että ole varoillasi, mutta älä heittäidy liian helpoksi! Ja varudu siihen että olet vain se "toinen nainen"

• Vaakanainen

Kuulostaa tosi tutulta, olin 16 vuotta itsestäänselvyys, sylkykuppi, kynnysmatto, toinen nainen jne.. mutta nyt se on loppu. Pahin aviomies, tai avomies on härkä. Tulee ja menee niin kuin itse haluaa, ei välitä vaimosta eikä lapsesta, tuijottaa vain omaan napaansa.

• kkkkopoo
        Vaakanainen kirjoitti:

Kuulostaa tosi tutulta, olin 16 vuotta itsestäänselvyys, sylkykuppi, kynnysmatto, toinen nainen jne.. mutta nyt se on loppu. Pahin aviomies, tai avomies on härkä. Tulee ja menee niin kuin itse haluaa, ei välitä vaimosta eikä lapsesta, tuijottaa vain omaan napaansa.

Kylläpä näin on! Osaavat kyllä olla todella mukavia kun vain haluavat.. Ja huomaavat kyllä kun toinen osapuoli alkaa viilenemään ja keinot keksii että sitä perässä roikuttas! JA NIIN TOTTA. sieltä se tuli pitävät meitä itsestäänselvyytenä! ( sitä kullä itse olenkin ja sekös ärsyttää!) mutta eipä enää, eilen tein päätöksen ja yhteydenpito loppuu nyt minunosaltani. Tulkoot itse sitten inisemään jos mieli tekee.

• Melkein jo....

Olen ollut hankala ja kysellyt, miksi en kelpaa näytille sen perheelle ja ne sen alituiset menot... ihmettelee vain kummissaan, miksi viitsin niistä räpättää...soittelee kaljapäissään ja silloin olen niin ihana ihminen...pitäisi kuulemma riittää se, että ylipäätänsä mua ajattelee retkillänsä...miksiköhän en usko...yhdessä riitatilanteessa sanoin sille, kuink kyllästyn olen sen menoihin ja varmaan pussailee muita... oli niin ällikällä lyöty, että vastas siihen kiljahtavalla tavalla...enkä varmaana muita pussaile...Oh..ho...ei ois tartten käydä kiljuun... ja heti perään syytteli mua että on saanut seksitaudin...vaikka ei mitään ollut...kuvitteli vain...olin siitä tosi loukkaantunut...Joku kaveri oli heittän sille juttua seksitaudista, kun sillä maha kipeenä...ettei ollut vain omantunnontuskia...ku lentelee jokapaikassa kavereiden kanssa juhlimassa ja viettää öitään vieraissa kaupungeissa..Esittää niin kuuliaista, mutta samalla syyttelee mua kokoajan...rasittavaa... tunteet on tosi kovilla ja nykyään tahdon työntää niitä rakastamisen tunteita syrjään, että jotenkin selviytyisi niistä päivistä ja öistä joita viettää muualla....P...* kun ei tahdo päästä irti mokomasta...

• vastaa

Luulen että saat hänet parhaiten kiinnostumaan hänestä olemalla vähän viileä ja salaperäinen. Härän merkeissä syntyneet ovat usein melko itsekkäitä ja haluavat omistaa mutta vain omistaa eikä siihen välttämättä liity kovin voimakkaita tunnesiteitä.

• Melkein jo....

No jos härät haluavat vain omistaa ilman kummoisempia siteitä...niin mitä järkeä on olla suhteessa jossa joutuisi olemaan kylmän viilee... vaikka tunteet roihuis valtoimenaan ja haluais ne myös näyttää...Tuossa suhteessa härkä kyllä tuntuu aika kylmältä olennolta..ihankuin ei olisi sydäntä ? ! Tunnetta vain silloin kun huvittaa...kuulostaa enemmänkin robotilta...tai miltä lie...mut onko härillä sydän, joka vain napsautetaan päälle kun huvittaa...toisen tunteista välittämättä...Jos toinen ei esim haluu juuri sillä hetkellä seksiä..niin pidetään huoli, ettei sitä heru seuraavaksi, kuin silloin kun tekee taas mieli ja silloin olisi toisen parasta olla valmis siihen...voihan vonkale !

• tupuna55

Älä anna härän pyörittää itseäsi, vaan anna takaisin samalla mitalla....kyllä härkä oppii kunhan se saa "koulutusta". Lakkaa takertumasta liiaksi ja ole välinpitämätön, alkaa ihmetellä mistä nyt tuulee ja tulee itsekin mustasukkaiseksi.

• Härän alistetuille

Lähde nyt vaikka kylpylään. En tiedä missä päin suomea asut. Mutta esim. yksityiset vuokraa ikaalisis yksiöitä kaksioita alk 35e vuorok. sen jakaa kaverin kanssa puoleksi. Otat jonku kaverin mukaan halpa viikonloppu. Ruuat voi tehä itse minikeittiöt. Aivan ihana luonto laavu,makkaranpaistoa, ja aamu-uimiset piristää ja ilalla seisovasta pöydästä ruokailu. Riippuen rahatilanteesta. Iltatanssit. Tämä tekee hyvää härkämies huomaa et ole enää kotona odottamassa. Kalliojärvi isokyrö voi vuokrata mökin. Mahtuu useita, ja voi jakaa yö kustannukset. Mökeissä parvet yksi huone sauna mm. Mene ja ala elämään. Mulle kävi kanssa näin yritti pitää mut valmiina kotona. Olen sen verto ylpeää sorttia en kauaa katellu. Aloin lähteä maakuntiin pois herran silmistä ettei vaan saa minua narratuksi. Kummasti kun jaksat n 3kk alkaa se hälvetä. Itku tulee silloin tällöin, mutta alkaa kumma tunne tulla selviän ei tähän kuollukka kitu vaan. Niin ja ne lenkkeilyt luonnos menet vaikka ei huvita tulet uutena ihmisenä takaisn. Etsi nykyään monilla paikkakunnilla laavuja joissa voi paistaa makkaraa tavata ihmisiä. Ala elään. Härästä et saa koskaan kylkeen tottelijaa. Jos itse opit elämään ja et suhteen reunoilla kärsien vaan teet itsestäsi voimakkaan, ja näytät herra härälle pärjäät yksin.Et pyytele et rutaja. Kun ottaa yhteyttä sulla vain ilonen ääni joka ilmottaa sopiiko vai oletko menossa jo jonnekkin kavereitten kanssa. Huomaat saat jo nauraa herrahärän mylvinnälle nautit. Alkaa paljo enempi lopuksi olemaan sun kanssa. Sulla vain pitää silloinkin olla kanttia sanoa tänään perjantaina sopii lauantaihin mut sitten sulla menoa, ja järjestät sitä menoa, ja opettelet todella hakeen itse elämään sisältö, koska sitä ei herra härästä saa kuin roposia. Silloin kun tämän opit huomaat olet onnellinen vapaa ei ahista kokoajan, ja itsetuntosi nousee huomaat hän vienyt sitä mutta opettele nyt uudestaan elämään itsesi kanssa.Tämä kyllä kuulluu kaikkiin merkkeihin. Kaikissa merkeissä löytyy nämä päälle päsmärit niin naisis kuin miehis.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe