Siis ajatus on tämä. Aikomus on laittaa vesikiertoinen lattialämmitys. Rakenne karkeasti on että on peruslaattaa, päälle 100mm finfoam ja valu 80-100mm johon lämpöputket.
No, tässä remonttimies kertoi naapurinsa tehneen saman homman ja meinasivat paistua sinne eli joutuivat ilmastoinnin vielä lisäksi sinne laittamaan.
Onko muut törmänneet samaan ilmiöö?Miten estän sen että minulle ei käy samalla tavalla?Mikä ilmiö tässä mahdollisesti on kyseessä?
Lattialämmitys vanhaan taloon
3
651
Vastaukset
..paistua jos homman tekee täysin pieleen, ja vielä niin ettei osaa kutsua lattialämmityksestä ymmärtävää paikalle korjaamaan alkuperäistä tunarointia
Mitä vikaa? Virtaukset ainakin liian suuret ja menoveden lämpötila liian korkea, eli ei ole säädetty järjestelmää lainkaan
Anna tuo lattialämmitysurakka sellaisen tehtäväksi joka tietää mitä tekee- MummoMaalta
on asialla. Asiansa tunteva putkimies on joka on pyytänyt lattialämmitys - suunnitelman KWH-Pipella. Näin minäkin vain maalaijärjellä ajattelin kun tuosta kuulin että on tainnut olla niinsanotusti namikat kaakossa...
- PILPPI
Meillä laitettiin 1958 rakennettuun taloon remontin yhteydessä vesikiertoinen lattialämmitys ja Niben PILP. Hyvin toimii, koska PILP antaa ulkolämpötilan mukaan lämmintä vettä kiertoon. Samalla laitteella hoituu myös ilmanvaihto ja lämmin käyttövesi. Ja on kompaktin kokoinen paketti. Ääntä pitää, joten paras laittaa johonkin, missä ääni ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961535- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403921- 163900
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632