Hymy hyytyi

kaaru

Odotan muuttoa
järjestelen tavaroita
löysin kirjeesi
jo unohtuneen

rypistin jo

jostain syystä vielä
vilkaisin kirjoitustasi

en nähnyt muuta
”Omistanhan sydämesi jo nyt”

saadessani vuosia
sitten kirjeesi
nauroin

ei sydäntäni kukaan omista
siinä on munalukko
eikä Sinulla avainta

ja nyt kysynkin
miten hitossa sen teit

17

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - joskus tulee eteen asioita/ihmisiä
      että löytää itsensä edessään ja sitä
      mitä on luullut jo aikoja sitten
      jättäneen taaksensa-

      -näissäkö tunnelmissa kohtaamme
      mekin-

      -kuin luonnostaan,ei pakolla-

      -omat jätetyt elämän tarinat
      tulee eteemme...historiasta

      -nauramme toisille ja kohtaamme
      oman typeryytemme...eikö ihminen
      viisastu,eikä vanhaa voi enään
      korjata-

      • kaaru

        viisastu, hakkaa vain
        päätä seinään:)

        Ei aina ole edes kirje
        kun esiin hipii muistot
        joko kauniit tai kipeät
        kait se kuuluu elämään;)

        kivustakin puhkeaa nauru
        sulkee sisäänsä itkun
        ja elämä jatkuu...

        onko kyyneleet ilon
        vai surun, sitä kun
        ei kerrota
        silti elämä on
        elämisen arvoinen
        päivääkään en pois antaisi:)

        Kiitos sanoistasi


      • kaaru kirjoitti:

        viisastu, hakkaa vain
        päätä seinään:)

        Ei aina ole edes kirje
        kun esiin hipii muistot
        joko kauniit tai kipeät
        kait se kuuluu elämään;)

        kivustakin puhkeaa nauru
        sulkee sisäänsä itkun
        ja elämä jatkuu...

        onko kyyneleet ilon
        vai surun, sitä kun
        ei kerrota
        silti elämä on
        elämisen arvoinen
        päivääkään en pois antaisi:)

        Kiitos sanoistasi

        Juuri katsoin HAIR musikaalin ja
        siihen liittyvän elokuvan
        ...Vietnamin sodan
        ...ja sama tilanne,vain
        maa eri...- joten näin
        siellä huipulla edelleen,vaikka
        ihmisetkin vaihtuneet.

        Päivääkään en vaihtais pois,josta
        voi olla toistakin mieltä...
        oppimismielessä kai niitä
        tuskallisia päiviä on.

        Hyvää viikonvaihdetta toivon.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Juuri katsoin HAIR musikaalin ja
        siihen liittyvän elokuvan
        ...Vietnamin sodan
        ...ja sama tilanne,vain
        maa eri...- joten näin
        siellä huipulla edelleen,vaikka
        ihmisetkin vaihtuneet.

        Päivääkään en vaihtais pois,josta
        voi olla toistakin mieltä...
        oppimismielessä kai niitä
        tuskallisia päiviä on.

        Hyvää viikonvaihdetta toivon.

        eka jakson Polttouhreista
        mietin vain,oisko kymmenisen
        vuotta ennen syntymääni

        täytyy olla onnellinen
        toistaiseksi Suomessa hyvin
        tai mitä nyt se hyvä onkaan
        ei ainakaan sotaa

        sota on jotain mitä
        en ymmärrä...

        elämässä on huonoja päiviä
        mutta ne tekee pienestäkin
        asiasta juhlan, jos onnistuu


        Samoin Sinulle viikonvaihdetta:)


      • kaaru kirjoitti:

        eka jakson Polttouhreista
        mietin vain,oisko kymmenisen
        vuotta ennen syntymääni

        täytyy olla onnellinen
        toistaiseksi Suomessa hyvin
        tai mitä nyt se hyvä onkaan
        ei ainakaan sotaa

        sota on jotain mitä
        en ymmärrä...

        elämässä on huonoja päiviä
        mutta ne tekee pienestäkin
        asiasta juhlan, jos onnistuu


        Samoin Sinulle viikonvaihdetta:)

        Huomenta kaaru,kyllä nämä aamut
        on niin väsyttäviä hyvin useasti
        ja toisinaan tuntuu,ettei herää
        lainkaan.

        Minun piti myös katsoa Polttouhreja,
        mutta en sitten katsonut,vaikka
        tänään tulee uusintana.
        Kerran olen nämä katsonut,en
        vain muista siitä mitään.

        Sodista ei ihmiskunta ole
        oppinut mitään ja ei taida
        oppiakkaan.

        Kaikkea hyvää näihin
        päiviisi.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Huomenta kaaru,kyllä nämä aamut
        on niin väsyttäviä hyvin useasti
        ja toisinaan tuntuu,ettei herää
        lainkaan.

        Minun piti myös katsoa Polttouhreja,
        mutta en sitten katsonut,vaikka
        tänään tulee uusintana.
        Kerran olen nämä katsonut,en
        vain muista siitä mitään.

        Sodista ei ihmiskunta ole
        oppinut mitään ja ei taida
        oppiakkaan.

        Kaikkea hyvää näihin
        päiviisi.

        ...aamut. Olen aamuvirkku,
        mutta tänään teki
        mieli jäädä peiton alle
        haaveilemaan, mutta aurinko
        teki päivästä sellaisen
        joka ajoi ylös ja kohta ulos:)


      • kaaru kirjoitti:

        ...aamut. Olen aamuvirkku,
        mutta tänään teki
        mieli jäädä peiton alle
        haaveilemaan, mutta aurinko
        teki päivästä sellaisen
        joka ajoi ylös ja kohta ulos:)

        Niin että sielläkin aurinkoa,mutta
        ei vaan täällä...se on
        tasa-arvon valtuutetun paikka
        nyt...aina toisia
        sorsitaan,kun on vielä
        tuo sorsa jahtikin menossaan.


    • Mysteriet

      Niin että miten hitossa Sinä sen teit?

      Tässä runossa on kaikki se mitä pitää olla hyvässä runossa!

      • kaaru

        ...joskus jos muistaisin

        Katson kauniiseen loppukesän ilmaan
        annan tuulen hyväillä kasvojani:
        Sinä olet siinä:)


    • lindalinda1

      soon se hymy joskus tiukas,
      ei irtoo aina vaik kuiv vääntäs niinko Tampere-
      laine sanois.

      Kyl se avain jollain varmaanki vielä on,
      Su syrämmees. Haikia on runos, muuton tunnelmia
      jo.

      • kaaru

        Sinä se toivoa annat
        uskon minä, siksi elän:)

        Vaikka hän ei ole vierelläni
        on hän sydämessäin...sit kun keksi kuka
        ...nauraa


    • Minänoita

      Näissä sinun muisteloissa
      on elämänmakuista potkua!

      Sanoopi noita joka tästä
      hitto soikoon tykkäs
      kympillä!

      • kaaru

        ...ja elämä potkii
        muutoksen tielle
        hieman turhautunut
        esteistä, minulla
        on aina huono tuuri

        vaikka onni suosii rohkeaa
        mutta kuitenkin se hyppii
        ylitseni...hymy hieman suruinen
        sinulle kuitenkin nauran:)


    • *MURUKULTA*

      Pihkura! Sekö rösti se sittenkin! ;)

      Miten,,,vastaus löytynee sieltä kirjeestä,
      niistä sanoista - viesteistä -
      jotka tunteidenkoukkuna olikin -
      Et vain huomannut...niin vain teki

      *hymy* jälleen mukvaa ajattelua aamuun
      vaan täyty olla varovainen kun ei sitä tiedä...

      Vaalenasinistä taivasta ja valkoisia pilviä ja huiskutus Murulta! :)

      • kaaru

        Kaikki muu
        voidaan minulta
        viedä, mutta
        ei haaveitani meistä...

        Tämä romantikko
        lumottiin kauniilla
        sanoilla, kuinkas muuten:)

        En niihin uskonut
        ja kuitenkin ne minuun jäi
        tähän hetkeen ja unelmiini

        Mitä elämä on minulle
        vielä säästänyt
        sen näyttää aika

        Aurinkoista päivää Sinulle
        ja kiva kun ehdit poiketa:)


    • Perustetaan hävinneiden munalukon avainten kerho;)
      Mie voin olla sihteeri =)

      • kaaru

        Piti oikein kurkata
        kuka täällä nyt
        tallustelee...

        siehän se, sihteeri = )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe