Miten ilmenee kohdun laskeuma Onko kokemuksia ilmiöstä ja sen hoidosta?
Kohdun laskeuma?
2
498
Vastaukset
- nalle22
kohdun laskeuman huomaa yleensä sillä tavalla, että kohtu pullistuu ulos emättimestä, joko vain vähän, esim sormenpään kokoisen patin verran, mutta on niitä ollut tosi pahojakin jossa melkein koko kohtu on tullut ulos, tietysti väärinpäin.
noissa lievissä laskeumissa käytetään hoitona sellasta emätinrengasta joka pitää sen kohdun siellä oikealla paikalla, tällöin paikallinen estrogeenihoito on erittäin tärkeetä.
sitten vaihtoehtona on myös kirurginen hoito jolloin kohtu poistetaan emättimen kautta.
tarkempia tietoja löydät seuraavasta linkistä:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00140&p_haku=Kohdun laskeuma- Kysyjä itse
Oireeleko ko. laskema siten, että toisinaan esiin tuleva "möykky" on suurempi toisinaan pienempi ja joskus lähes poissa ja sen voi sormin työntää paikoilleen?
Asiasta on todella vähän tietoa ja kirjoittelukin on vähäistä. Moni ehkä ei kehtaa kysellä. Vastauksessa oli paljon lisäinformaatiota, mutta lisätieto ja kokemuksista kuuleminen ei olisi pahitteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743