Kertokaas mikä on paras paikka laittaa videot nettiin. Ilmanen tietty pitäs olla ja laatukin jonkunmoinen. Picasan laatu on niin kammottavaa ja ovat muuttaneet systeemiäänki blogiin linkittämisen kanssa.
Eli joku helppokäyttönen pitäs olla et tyhmempikin osaa käyttää ;)
Mihin videot nettiin?
11
4322
Vastaukset
- miten ihmeessä se
videon laatu riippuisi sivuoperaattorista?
Minä olen moneenkin paikkaan laittanut videoitani
mm. omille kotisivuiileni, ja aina on laatu riippunut
yksinomaan minusta, eli siitä miten hyvänlaatuiset
videot olen kuvannut.- MiKos
No jos picasaan tai juutuubiin laitat, ni takuulla ei oo laatu sama ku mitä on ku katot omalla koneella olevia!
- miten ihmeessä se
MiKos kirjoitti:
No jos picasaan tai juutuubiin laitat, ni takuulla ei oo laatu sama ku mitä on ku katot omalla koneella olevia!
no hyvä tietää.
Ikinä ei kyllä ole tullut mieleenkään
mihinkään picasaan tai juutuubiin laittaa.
Mutta ihan uteliaisuudesta kysyisin, että mitä ne
sitten oikein tekee niille vidoille siellä jos
laadun pilaavat?
Kaikissa paikoissa jonne minä olen videoita
laittanut (ihan kaveripiirin katsottavaksi)
ne ovat kyllä näkyneet just sellaisina kun
ne olen ne tehnyt. - 57e320
Operaattoreilla kun on vaan levytilaa, ei ne tosiaan käsittele materiaalia mitenkään.
Toi aloittaja kai on säätänyt ruutunsa omtuisesti ja sekoillut resojensa kanssa.
Ikuisuus juttuja, näitä riittää. MiKos kirjoitti:
Hanki riittävästi kotisivutilaa tai kiinteä IP. Tai sitten jaat torrenttina. Vuze toimii myös.
- juhakorkeapudas
MiKos kirjoitti:
Tietenkin videoita joudutaan käsittelemään sivuille parhaiten sopiviksi. Eihän siitä mitään tulisi jos HD-kameran omistava lataisi Youtubeen teräväpiirtovideo mutta sitä ei kuitenkaan kukaan hitaan nettiyhteyden takaa pystyisi katsomaan. Videot muokataan siis sen takia, että ne olisivat kaikkien nähtävissä.
Lisäksi videon lopulliseen laatuun vaikuttaa alkuperäinen laatu, tiedostomuoto sekä se, onko video kuvattu laajakuvana. Ellei videon laatu ole kohdallaan, video kannattaa tallentaa toisessa muodossa ja katsoa miten se vaikuttaa lopulliseen laatuun. juhakorkeapudas kirjoitti:
Tietenkin videoita joudutaan käsittelemään sivuille parhaiten sopiviksi. Eihän siitä mitään tulisi jos HD-kameran omistava lataisi Youtubeen teräväpiirtovideo mutta sitä ei kuitenkaan kukaan hitaan nettiyhteyden takaa pystyisi katsomaan. Videot muokataan siis sen takia, että ne olisivat kaikkien nähtävissä.
Lisäksi videon lopulliseen laatuun vaikuttaa alkuperäinen laatu, tiedostomuoto sekä se, onko video kuvattu laajakuvana. Ellei videon laatu ole kohdallaan, video kannattaa tallentaa toisessa muodossa ja katsoa miten se vaikuttaa lopulliseen laatuun.Voihan sen videon pakata ja jakaa torrenttina. Youtuben laatu on kyllä ihan luokattoman paska.
- tuubit ja muut purnukat
M-Kar kirjoitti:
Voihan sen videon pakata ja jakaa torrenttina. Youtuben laatu on kyllä ihan luokattoman paska.
ei se youtube olekkaan tarkoitettu hienoille elokuvakokemuksille.
Pieniä videoita mitä voi katsoa vaikkapa sillä puhelimella millä niistä suurinosa o kuvattukin :)
- Nimetön
vaikka Youtube tai sit joku Photobucket.com , mut jos sä haluut ihan High Definiton laatua sit pistää Vimeo.com iin
- dippadioidaa
pitäiskö se siis olla streamattavissa sieltä suoraa?
miten isoja tiedostoja?
jos ihan vain pitäisi saada se ladatuksi, niin ainakin kaikki 3 operaattoria jota olen itse käyttänyt, tarjoavat ~500mt kotisvutilaa. Sinne ny saa ainakin jotain. Ei se toisin kovin hääppönen ole jos dvd-laatua haluat. - videopalvelut
Täältä löytää nettivideopalveluita, joihin voi laittaa videoita nettiin http://www.tvnewsradio.com/tv/nettivideot.htm Eiköhän näistä löydä. Esim. Dailymotionista löytää hyvälaatuista teräväpiirto HD nettivideoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268