onko intissä sellane meininki että vittuillaan jollekki jos siitä ei pidetä. en puhu pelkästään niistä jotka siellä simputtaa vaan esimerkiksi voiko ryhmän muut jäsenet usein olla paskamaisia toiselle.
Vittuillaanko intissä?
7
1952
Vastaukset
- ooooooooooooooo
vittuillaan
- armeijasta.
Heikompia sorsitaan ja vittuillaan rajusti.Jos alokkaiden seassa tai vanhempien on joku/joitakin psykopaatteja (varmasti on ) niin on tosiaan parempi varoa.Myös alikessut yms...pikkuhitlerit voivat olla tosi vittumaisia ja ottaa silmätikkuja.Kerron nyt omasta kokemuksestani Porin prikaatin pioneerikomppaniasta vuosina 92/93.Kerran yksi vääpeli kaatoi yöllä teltan päällemme,niin että yksi kundi sai hehkuvan kuuman kaminanputken päähänsä.Koko teltta olisi voinut syttyä palamaan.Kerran me vanhemmat pioneerit jouduimme ruiskuttamaan kylmää vettä letkulla kaasuharjoituksista tulleiden alokkaiden päälle.Alokkaat seisoivat alasti (pakkasta -5c)..,jokainen heistä sairastui.Muutamat keuhkokuumeeseen.
Mene sivariin..,niin minäkin olisin tehnyt jos olisin järkevämpi. ku saadaan luottamus kuntoon toisia kohtaan... Sellanen tervehenkinen vittuilu on aika normaalia sellasessa porukassa jossa aikuiset miehet taantuu lapsen tasolle.
- Sivarimajuri
Aluksi kaikki ovat mukavia, mutta kuukauden päästä viimeistään se vittuilu alkaa. Eipä sellaista jaksanut kauaa katsoa kun en mieluusti riitele, väittelen kyllä.
- vittuile takasi
Sivarimajuri kirjoitti:
Aluksi kaikki ovat mukavia, mutta kuukauden päästä viimeistään se vittuilu alkaa. Eipä sellaista jaksanut kauaa katsoa kun en mieluusti riitele, väittelen kyllä.
itselleni on vittuiltu koko nuoruus.
koulussa yms.
armeijassa ei ole ennakko asetelmaa!
kaikilla samanlaiset vaatteet kaikki yhtä pihalla siitä mitä tapahtuu seuraavaksi yms.
jos joku härnää ja vittuilee niin samantien vittuilet takasi!
muistat vaan että sun ei tarvi käyttäytyi niinku ennen!
jos alat vältellä ja pakoilla niin olet muiden silmätikku.
jos puolustaudut niin yhtäkkiä huomaat että oletkin mukana porukan ryhmähengessä!
Jos vielä vähä viitsii kuntoilla ennen ku menee inttiin niin jaksat itse vittuilla sielä teltassa vielä kun muut ei enää jaksa=)
- Jeti
Ei ole pelkoa ellei itse kerjää veetuilemalla muille.Itselläni kävi tuo myös aikanaan mielessä koska ujona ja vetäytyvämpänä olen joutunut monesti sorsimisen kohteeksi mutta inttiaikana sellaisesta ei näkynyt merkkiäkään itse asiassa elämäni parasta kohtelua olen saanut armeijassa.
- VM 88
V********n takas tai moksitaan vähän niin eikö hän ne siitä opi. mulle V*****n ja löin takas kyl hän siitä pikku vikinä lähti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984