Vittuillaanko intissä?

Tuleva alokas

onko intissä sellane meininki että vittuillaan jollekki jos siitä ei pidetä. en puhu pelkästään niistä jotka siellä simputtaa vaan esimerkiksi voiko ryhmän muut jäsenet usein olla paskamaisia toiselle.

7

2486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ooooooooooooooo

vittuillaan

• armeijasta.

Heikompia sorsitaan ja vittuillaan rajusti.Jos alokkaiden seassa tai vanhempien on joku/joitakin psykopaatteja (varmasti on ) niin on tosiaan parempi varoa.Myös alikessut yms...pikkuhitlerit voivat olla tosi vittumaisia ja ottaa silmätikkuja.Kerron nyt omasta kokemuksestani Porin prikaatin pioneerikomppaniasta vuosina 92/93.Kerran yksi vääpeli kaatoi yöllä teltan päällemme,niin että yksi kundi sai hehkuvan kuuman kaminanputken päähänsä.Koko teltta olisi voinut syttyä palamaan.Kerran me vanhemmat pioneerit jouduimme ruiskuttamaan kylmää vettä letkulla kaasuharjoituksista tulleiden alokkaiden päälle.Alokkaat seisoivat alasti (pakkasta -5c)..,jokainen heistä sairastui.Muutamat keuhkokuumeeseen.
      Mene sivariin..,niin minäkin olisin tehnyt jos olisin järkevämpi.

• ku saadaan luottamus kuntoon toisia kohtaan... Sellanen tervehenkinen vittuilu on aika normaalia sellasessa porukassa jossa aikuiset miehet taantuu lapsen tasolle.

• Sivarimajuri

Aluksi kaikki ovat mukavia, mutta kuukauden päästä viimeistään se vittuilu alkaa. Eipä sellaista jaksanut kauaa katsoa kun en mieluusti riitele, väittelen kyllä.

• vittuile takasi
        Sivarimajuri kirjoitti:

Aluksi kaikki ovat mukavia, mutta kuukauden päästä viimeistään se vittuilu alkaa. Eipä sellaista jaksanut kauaa katsoa kun en mieluusti riitele, väittelen kyllä.

itselleni on vittuiltu koko nuoruus.
        koulussa yms.

armeijassa ei ole ennakko asetelmaa!
        kaikilla samanlaiset vaatteet kaikki yhtä pihalla siitä mitä tapahtuu seuraavaksi yms.

jos joku härnää ja vittuilee niin samantien vittuilet takasi!
        muistat vaan että sun ei tarvi käyttäytyi niinku ennen!
        jos alat vältellä ja pakoilla niin olet muiden silmätikku.
        jos puolustaudut niin yhtäkkiä huomaat että oletkin mukana porukan ryhmähengessä!

Jos vielä vähä viitsii kuntoilla ennen ku menee inttiin niin jaksat itse vittuilla sielä teltassa vielä kun muut ei enää jaksa=)

• Jeti

Ei ole pelkoa ellei itse kerjää veetuilemalla muille.Itselläni kävi tuo myös aikanaan mielessä koska ujona ja vetäytyvämpänä olen joutunut monesti sorsimisen kohteeksi mutta inttiaikana sellaisesta ei näkynyt merkkiäkään itse asiassa elämäni parasta kohtelua olen saanut armeijassa.

• VM 88

V********n takas tai moksitaan vähän niin eikö hän ne siitä opi. mulle V*****n ja löin takas kyl hän siitä pikku vikinä lähti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe