Kaksoset "Itsemurha ihmisiä" ?

Huolestuttaa

Satuin vahingossa löytämään äitini kirjoittaman "testamentin" minulle ja isälleni.
Kertoi siinä millaiset hautajaiset haluaa, missä, kuka siunaa, mikä päivä.
Eniten ihmetytti, että haluaisi päivän olevan isäni syntymäpäivä.
Puhui alussa tyyliin "jos lähtö tulee"
Hän ei ole sairas millään tavalla ettäkö kuolema olisi tulossa.
Iloinen ja ahkera ihminen.

Huolestuin vain, että onko jotain tällaista suunnitelmissa. Näyttääkö hän vain ulkoisesti että kaikki on hyvin, mutta jos oikeasti kaikki onkin huonosti ja ei jaksa enää elää.

Päiväyksen lisäksi ihmetytti hänen mainitessaan siskonsa, että minun pitäisi jossain vaiheessa sitten jutella hänelle.
Siskonsa on monta vuotta vanhempi kuin hän, ja on mahd. että tämän ikäeron takia siis kuolee ennen äitiäni, enhän minä silloin enää pystyisi edes puhumaan hänelle.

Joten sekin saa minut entistä enemmän pelkäämään, että äitini suunnittelee itsemurhaa.´

Olenko ihan hukassa ajatusteni kanssa, vai tarkoittiko äitini vain, että jos hän vain yllättäen kuolee. Esim. vaikka onnettomuudessa tms. Ei että tekisi mitään itsetuhoista.

Auttakaa joku, olen huolissani :(

6

1450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

      että milloin on isäsi syntymäpäivä???

    • vastausta haet

      Yleensä asiat selviävät kysymällä suoraan asianosaiselta.. ei meistä kukaan voi tietää äitisi sisimpiä ajatuksia! Ja vastauksen saat suoraan sitä kysymällä ja parhaiten juuri silloin, kun kohde sitä vähiten odottaa.

      Eli vaikkapa kahvikupposen ääressä suora kysymys: "Meinaatko tappaa itsesi vai onko sulla syöpä?"

      • Kikkatar22

        minä en näe,täällä itsemurhaa,hän kuolee luonnolllisen kuoleman.Elämä on hänelle pitkä.


    • Kaksoisnaikkonen

      Tunnistin heti taas itseni, joten älä huolestu.Mä olin tänään gynekologin rääkättävänä ja ennen lekuria varsinkin ajattelin JUST samoja juttuja, Jos kuolen nyt tähän, mitä Kukkia haluan arkulleni, Millaisen arkun, Onneksi sukulaistyttö tietää muistolaulut jne... Eli meillä kaksosilla kun on erittäin häilyväinen luonne, hetkessä menee onnesta suurimpaan ahdinkoon, on valitettavasti juuri tähän aurinkoiseen luonteeseemme/mustiin pilviin kuuluvaa.

    • varjo50

      Voithan sinä kysyä häneltä.... vai tuottaako se ongelmia??

    • kaksosnainen tahtoo elää

      Kuolemme kaikki. Kukaan ei ole koskaan lähtenyt tästä maailmasta elävänä.

      Että kirjoittaa testamentin ei ole sama asia kuin että aikoo ottaa henkensä. Herää kysymys, miksi ylipäänsä kirjoittaa testamentteja. Eihän se ole enää minun suruni, mitä tapahtuu kuolemani jälkeen; kuka saa mitä jne.

      Kaksonen on ihminen, joka varautuu kaikkea vastaan. Tyypillistä, ett kaksosäitisi varautuu johtamaan "asioitaan" vielä kuolemansa jälkeen. Me kaksoset suunnittelemme, johdamme, vaikutamme ja ennen kaikkea VARAUDUMME kaikkea vastaan/kohtaan.

      Äitisi tulee elämään kauan. Hän on luultavasti myös terve. Ei hän tee itsemurhaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe