Motonetin

kassa ;(

kun myrkkyä nielly. Mahtaa olla pitkä työpäivä suu mutrussa. Nuori nätti tyttö ja niin tylynoloinen. snif.

41

4210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioitua tuli

      myös tuossa pari tuntia sitten ja kiinnitin samaan huomiota. Muuten kyllä mukava kauppa asioida ja ihan ystävällisen palvelun sieltä muilta sai, vaan kassalle tökkäs täälläkin päässä.

      • Motone

        Kukas niistä nyt niin myrtsinä on ollut, yleensä ovat tosi mukavia. Muutenkin hyvää palvelua saa motonetista, ja tytöt on nättejä ;)


    • Asiakas..

      panin sitä ja ei visssiin tullu kunnolla.. Siitä mökötys.

      • siis..

        reisille


    • hymyilee ystävällisesti,

      siihenkin on hyvä syynsä...

      • käsittänyt

        väärin.Ne hymyilee sulle ymmärtäväisesti.


    • satasella

      euron kolikoita ja rupee lattaa sen käteen niitä .niin kauan kun kysyy mitä tämä on,,kysyt vaan että mitä hymy maksaa,,voit jopa saada sen

    • päälliköitä myöten

      Ei hitustakaan tajua kuka asiakas kuka ostaja.
      Palvelu kuin seitsemänkytä luvun posti konttoreissa.
      HUONOMPAA.

      • Lakkaa

        Toivotaan ettei palvelu mene niin alas kuin vanhat katsastuskonttorit.


      • yhtä huonoa
        Lakkaa kirjoitti:

        Toivotaan ettei palvelu mene niin alas kuin vanhat katsastuskonttorit.

        tai huonompaa.
        minut ajettu pois.
        kesken ostosten.
        maksan
        en varasta.
        surkeaa asiakas palvelua.
        .............M O T O N E T.................


      • on saavutettu
        yhtä huonoa kirjoitti:

        tai huonompaa.
        minut ajettu pois.
        kesken ostosten.
        maksan
        en varasta.
        surkeaa asiakas palvelua.
        .............M O T O N E T.................

        Prisman Alkossa ja vieläpä esimiehenä . Tympeämpää ja ylimielisempää tyyppiä on vaikea löytää.
        Äijä luulee vissiin omistavans kyseisen puodin, onneksi muu henkilökunta on varsin sympaattista.


      • samaa mieltä

        ainakin edellinen niinsanottu päällikkö.... aivan täysin samaa mieltä.ei sitten mistään kotosin....tai jostain ja sen tiettekin


      • pikku pomot ns esimiehet.
        samaa mieltä kirjoitti:

        ainakin edellinen niinsanottu päällikkö.... aivan täysin samaa mieltä.ei sitten mistään kotosin....tai jostain ja sen tiettekin

        Uskoisin että eivät tiedä että ovat töissä.
        Saati että omistaisivat.
        Kun luulee omistavansa tekee työnsäkin kunnolla.
        Turhaan moitin ko. kaupan henkilökuntaa. kun en enää edes poikkea. sen jälkeen kun pois ajettiin.
        Vaikea yhtälö heille, miten kuuteen autoon varaosia ja ns. muita tarvikkeita ostava asiakas ajetaan kesken kaupankäynnin pois.
        Eli motonet on todella surkea kauppa. no mielipide vain minun.
        hyvä jos muut tykkää.


      • motonetissa

        on ns. pavelutiski ja pitää ottaa jonotuslappu..niin sitä palvelua saa. eiks ole helppoa ja kaikki tapahtuu oikeassa järjestyksessä..


      • Anonyymi
        Lakkaa kirjoitti:

        Toivotaan ettei palvelu mene niin alas kuin vanhat katsastuskonttorit.

        Arja housut nilkoissa huusissa inssin kanssa :D


    • Anonyymi

      Minun mielestäni pitkä työ päiviä jokaiselle työntekijälle siellä voitko 10 työ päivä minä olen Juha mietunen Ulvilassa etsii työtä nyt heti

      • Anonyymi

        Hmmmm.... toivottavasti viestisi/työhakemuksesi menee perille.


    • Anonyymi

      Aloittaja, ei siinä kassatyttö voi hymyillä eikä iloinenkaan olla kun jankkaat että hyllyiltä keräämäsi tuotteet pitää saada velaksi.

      • Anonyymi

        Henkka, Raivoisa Taukki, ostaa kuumalla käteisellä.


    • Anonyymi

      Nykyinen korjaamopäällikkö on täys vitsi ja surkea eikä osaa mitään eikä tiedä mistään mitään ei edes kannata kysyä täys mulkku

      • Anonyymi

        Porissa juu tiedän oikeen natsi ja antaa muiden korjaajien tehdä vaikeimmat työt ku itse ei osaa


      • Anonyymi

        kuka o


    • Anonyymi

      Vesa-Matissa on hyvä laskutussysteemi. Laskuttavat asiakasta, vaikka vikaa ei korjattu.
      Karttakaa ko liikettä. On syvältä.

      • Anonyymi

        No jos ei ole mitään sopimusta siitä, että vika varmasti korjataan, voidaan työstä laskuttaa?
        En ole varma, mutta tuntuisi kohtuulliselta.
        En tiedä olenko väärässä.

        Olen joskus maksanut laskun epäonnistuneesta korjausyrityksestä, vaikka sitten olen itse korjannut myöhemmin vian melko helpostikin. Joskus pieni vika voi olla vaikeasti löydettävissä.

        Helpolla pääsin, ei riitaa, ajanhukkaa tai miettimistä minulle, euroja toki jonkin verran meni, olenkohan vain tyhmä? Euromäärä oli kohtuullinen, vaikka toki tietenkin turha tavallaan minun kannaltani, koska vehjettä en kuntoon saanut! Harmitti kyllä melkoisesti!

        No jokuhan nauttii siitä, että ... no sanotaanko, että ei luovuta, vaan hakee aina oikeuksiaan, minä en sellaisesta osaa nauttia.

        Olen sitä mieltä, että pettäjä ei useinkaan voita, eli on parempi tulla petetyksi kuin pettää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei ole mitään sopimusta siitä, että vika varmasti korjataan, voidaan työstä laskuttaa?
        En ole varma, mutta tuntuisi kohtuulliselta.
        En tiedä olenko väärässä.

        Olen joskus maksanut laskun epäonnistuneesta korjausyrityksestä, vaikka sitten olen itse korjannut myöhemmin vian melko helpostikin. Joskus pieni vika voi olla vaikeasti löydettävissä.

        Helpolla pääsin, ei riitaa, ajanhukkaa tai miettimistä minulle, euroja toki jonkin verran meni, olenkohan vain tyhmä? Euromäärä oli kohtuullinen, vaikka toki tietenkin turha tavallaan minun kannaltani, koska vehjettä en kuntoon saanut! Harmitti kyllä melkoisesti!

        No jokuhan nauttii siitä, että ... no sanotaanko, että ei luovuta, vaan hakee aina oikeuksiaan, minä en sellaisesta osaa nauttia.

        Olen sitä mieltä, että pettäjä ei useinkaan voita, eli on parempi tulla petetyksi kuin pettää, jos ymmärrätte mitä tarkoitan?

        Mutta kokemusta minulla on sellaisestakin, että jos autoa ei ole pystytty korjaamaan, työstä ei laskutettu!

        Sellaiseen korjaamoon olen valmis menemään uudelleen. Mutta Vesa-Mattiin on vaikea nyt mennä!


    • Anonyymi

      Noniin taas ovat yksinäiset tumputtajat lähteneet hakemaan kassa tytöiltä rohkaisua omaan yksinäisyyteensä .Ei kassojen työ ole poikien/miesten viihdyttämistä vaan ostosten hinnan perimistä.itseäni ei hetkauta yhtään kasojen ilmeet kunhan vaan tekevät työnsä.

      • Anonyymi

        Kassatyttö on yhdyssana! Kuinka se voi olla tumputtajalle niin vaikeaa?


    • Anonyymi

      Osa tämän päiväisistä korjaamon töistä on päin vittua tehty Pori motonetissa ammattitaito todella huonoa. Korjaamopäällikkö on ammattitaidoton ja asiakaspalvelutaito nöyryyttävää huonoa käytöstä ja alentavaa

      • Anonyymi

        No koska sitä nyt halvalla hyvää saa. Se on sitä kun maksetaan huonoa palkkaa.


      • Anonyymi

        kuka se korjaamo päälikkö on ei löytyny googlesta perr..


    • Anonyymi

      Motonetissa kaikki työntekijät ovat täysiä paskoja ja huonot käytöstavat

      • Anonyymi

        Sinulla niitä näyttääkin olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla niitä näyttääkin olevan.

        Erittäin hyvä kommentti, mahtaako ymmärtää mitä tarkoitit?

        Voi olla tai olemattakin?


    • Anonyymi

      En tiedä tuosta aloituksen kassasta, mutta itse sain aivan helvetin hyvää palvelua sieltä ja kassaneitikin oli iloisen oloinen.

    • Anonyymi

      Hyvää juhlimaan kuin kaikki lopeta elämiseen

    • Anonyymi

      Missään muualla en oo nähnyt yhtä tympeitä asiakaspalvelijoita kuin Porissa.

    • Anonyymi

      Tuota noin niin. Ei tuolta Mätänetistä kannata ostaa varaosia autoon. Varaosat kannattaa tilata ulkomaisista nettikaupoista. Esim. Trodo Virossa on hyvä. Mekaanikot tarkistavat auton runkonumerosta ja rekisterinumerosta, että varmaan tulee oikea varaosa.
      Itse olen tilannut sieltä paljon ja oikea osa aina on tullut. Myös ruotsalainen Skruvat on hyvä, mutta voi tulla väärä osa. Siis tarkkana.

    • Anonyymi

      Sairas kommentti ja ihmisiä oikeasti myrkytetään monesti. Siinäkään ei ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Onko se tyttö tosiaan 16 vuotta siellä Motonetin kassalla väännellyt naamaansa? Vuonna 2008 ketju on aloitettu eikä vieläkään asia näemmä ole korjaantunut.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe