Hinnat ovat erittäin kilpailukykykyisiä. Kannattaako ostaa? Harkinnassa 175- tai 200 -hevosvoimainen. Kaikki kokemukset ovat tervetulleita.
Nanni Toyota
21
6510
Vastaukset
- volololoo
NÄNNI TÖJÖTÄÄÄÄ-ÄÄÄ-ÄÄÄ-ÄÄÄ--ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
- poijes
kuleksimasta,,
Toyo on kyllä perinteisesti pirun
vahva kone. - Niitä kokemuksia
Toyotalla (autolla) en suostuisi ajamaan. Autossa ei moottori riitä, pitää olla alustakin! Ja imago sellainen, ettei hävetä tarvitse. Viattomuus ja luotettavuus eivät tarkoita imagoa, kun autoista puhutaan!
Veneessä minulla on ollut Toyotan dieselkone 7 vuotta. Sitä ennen se on nähnyt 5 vuotta maantietä ja 9 vuotta vesitietä. Tekeekös tuo 21 vuotta yhteensä?
Jakoremmi on tullut minulla ollessa vaihdettua, ennaltaehkäisevänä toimenpiteenä. Ei mitään muuta (no, öljynvaihdot syksyisin sentään). Koko ajan on toiminut kuin junan vessa.
Luottaisin muihinkin Toyotan moottoritekeleisiin kuin vuoreen!- pentaman007
oikeissa merimoottoreissa ei jakopää ole remmillä.
- peili
Haluasinpa nähdä sinunkin imagolärvisi. Laita sitten myös Toyotan pannu jaguaariin
- laita vaan
Minkä kokoiseen olet laittamassa marino 9000 ?
laita 200 hp
Bemarin koneissa on ollut ongelmia mutta volvo ja Nanni toimii kyllä ja en ole muiltakaan pahaa sanaa kuullut- onko viisasta ostaa
Kun kukaan ei ole haukkunut, teen varmaan kaupat. Ihmetytttää vaan, miksi Nanni Toyota on niin tuntematon, vaikka paperilla on erittäin kilpailukykyinen.
- useimmat
onko viisasta ostaa kirjoitti:
Kun kukaan ei ole haukkunut, teen varmaan kaupat. Ihmetytttää vaan, miksi Nanni Toyota on niin tuntematon, vaikka paperilla on erittäin kilpailukykyinen.
Pohjoismaalaiset juntit vannoo ylihintaisen
ja painoisen pentan perään.. - Vanha Volvo
useimmat kirjoitti:
Pohjoismaalaiset juntit vannoo ylihintaisen
ja painoisen pentan perään..200 hp Toyotassa on nyt kolmen kesän jälkeen 240 tuntia eikä vielä ole ollut mitään vikaa.
Veneessä painoa matkavarustuksessa 4000 kg, vauhtia 20 solmua ja kierrokset 3000 - 3100.
Latauksen merkkivalo tosin sammuu käynnistämisen jälkeen vasta 1600 kierroksella, tämä "ominaisuus" on ollut uudesta asti. - "polttimo*
Vanha Volvo kirjoitti:
200 hp Toyotassa on nyt kolmen kesän jälkeen 240 tuntia eikä vielä ole ollut mitään vikaa.
Veneessä painoa matkavarustuksessa 4000 kg, vauhtia 20 solmua ja kierrokset 3000 - 3100.
Latauksen merkkivalo tosin sammuu käynnistämisen jälkeen vasta 1600 kierroksella, tämä "ominaisuus" on ollut uudesta asti.Kokeile laittaa joku toinen pikku polttimo sen latausvalon rinnalle, näin laturille menevä jännite ("herätinvirta") on suurempi heti alussa, eli pienemmillä kierroksilla.
Laturihan toimii niin, että virtalukolta menee latausvalolampun läpi laturille,ssiellä käämin läpi runkoon, magnetisoi laturin... kun laturi alkaa tuottamaan sähköä se tulee :ssana takaisin ja valo sammuu.
Itse asensin kojelaudan alle piiloon toisen lampun, kun ei myöskään meinannut alkaa lataamaan. - Onko viisasta ostaa
Vanha Volvo kirjoitti:
200 hp Toyotassa on nyt kolmen kesän jälkeen 240 tuntia eikä vielä ole ollut mitään vikaa.
Latauksen merkkivalo tosin sammuu käynnistämisen jälkeen vasta 1600 kierroksella, tämä "ominaisuus" on ollut uudesta asti.Nimimerkille Vanha Volvo kysymys: mikä on ollut tuntikulutus (tai litraa/merimaili)?
Kiitos jo etukäteen! - Vanha Volvo
Onko viisasta ostaa kirjoitti:
Nimimerkille Vanha Volvo kysymys: mikä on ollut tuntikulutus (tai litraa/merimaili)?
Kiitos jo etukäteen!Volvon TAMD41:llä matkanopeus 18-19, kulutus 1,8
Toyotalla matkanopeus 19 - 21, kulutus 1,6.
Aika hyvin vastaa moottorivalmistajan kulutuskäyriä.
Kiitos latausvalovinkistä.
Toyotalla on käyty mm. Visbyssä, eikä moottori enää aseta esteitä sään suhteen toisin kuin "ehjä" Volvo joka ei vaan jaksanut kiivetä aallon päälle kovassa myötätuulessa.
- viisis hankinta
jos aikoo veneillä turvallisin mielin kauempana rannasta, varmistaa veneen jälleenmyyntiarvon, huollattaa venettä asianmukaisissa huoltoliikkeissä, varmistaa helpon ja varman varaosien saannin jne. Muuten kyllä, köyhällä ei vaan ole vara ostaa halpaa ...
- varaosia vai
Joo eihän Toyotaan löydy varaosia?
Ja mitähän osia ei löydy? Hihnoja, suodattimia jne? Juntti olet jos luulet että ne on kaikki Volvon itsensä tekemiä! - Löytyy
varaosia vai kirjoitti:
Joo eihän Toyotaan löydy varaosia?
Ja mitähän osia ei löydy? Hihnoja, suodattimia jne? Juntti olet jos luulet että ne on kaikki Volvon itsensä tekemiä!Sunkin paikalliselta toyota huollolta osia
aivan varmasti.
Otat vaan varaosa numeron ylös,ja marssit tiskille. Iso osa varaosa numeroista on dyna
ja land cruiser kamaa.
Kyllä mä ennemmin lähden toyotalla kuin volvolla
kauas rannasta....
Ps.toyota osissa EI ole 3 kertasta hintalisää. - mää tarkotiinki
Löytyy kirjoitti:
Sunkin paikalliselta toyota huollolta osia
aivan varmasti.
Otat vaan varaosa numeron ylös,ja marssit tiskille. Iso osa varaosa numeroista on dyna
ja land cruiser kamaa.
Kyllä mä ennemmin lähden toyotalla kuin volvolla
kauas rannasta....
Ps.toyota osissa EI ole 3 kertasta hintalisää.Enkös mää sitä sitte tarkottanutkin... tojoon ny löytyy osia joka romariltakin .. eipä sillä että niitä koneita tarttis missään satamissa alkaa mäntiä kiskomaan ulos .. hihnatkin yleensä aika vakiokamaa suodattimet samoin , ruiskusuuttimetkin .
mikähän se olis sellanen moottorin varaosa jota ei toyotan koneeseen löytyisi lähes mistä tahansa - lämmönvaihtimia kun tuskin täytyy alkaa vaihtamaan kesken matkan, ja peruskama nyt kuuluu varaosapakkiin joka tapauksessa. Eiköhän se merivesipumppukin ole samasta lähteestä kuin Vulvallakin, eli joku Jabsco tai Johnsson pumppu , ja merivaihdekin monessa volvossakin nykyisin ZF:n tekeleitä eli aito Zeppelin Fabriikin .. ja saman saa siihen Nannin koneeseenkin ..
MIKÄ SE SEMMONEN OSA ON JOTA EI NANNIIN LÖYDY YHTÄ HYVIN KUIN VOLVO, YANMAR TAI CUMMINS-MERCRUISER - koneisiinkin!??!?!? Ja kuinka todennäköistä on että juuri sitä erikoishärpätintä sitten tarvitaan kesken merimatkan aivan yllättäin!?
- Tristan 870
No nyt on vene vesillä. Kaikki on toiminut vähintään tai paremmin kuin on luvattu. Veneen vauhti uskomattoman hyvä. Kulutus vielä testaamatta, mutta ei olelllinen. Olen enemmän kuin tyytyväinen!
- Tristan 870
Mitkähän mahtaa olla kokemukset parin kesän käytön jälkeen...
- eikoskaanvihreäromua
Tristan 870 kirjoitti:
Mitkähän mahtaa olla kokemukset parin kesän käytön jälkeen...
sen laittaa vierasvenesatamassa käyntiin keskellä päivää, kun Volvo-miehet lähtevät jo kukonlaulun aikaan sinisen savupilven saattamana.
- Tristan 870
eikoskaanvihreäromua kirjoitti:
sen laittaa vierasvenesatamassa käyntiin keskellä päivää, kun Volvo-miehet lähtevät jo kukonlaulun aikaan sinisen savupilven saattamana.
Ensimmäisenä kesänä ajoin 50 tuntia ja toisena vain 30. Ei yhtään mitään ongelmia. Kulutusta en ole laskenut, mutta vähemmällä per merimaili kulkee kuin edellisellä 138 hevosvoiman BMW:llä.
Kaverilla on identtinen, ja päästellyt noin 100 tuntia ja suurimma osan ajasta lähes/täysin kaasu pohjassa. Samoin ongelmatonta kyytiä.
Voin suositella! - äyspää
Tristan 870 kirjoitti:
Ensimmäisenä kesänä ajoin 50 tuntia ja toisena vain 30. Ei yhtään mitään ongelmia. Kulutusta en ole laskenut, mutta vähemmällä per merimaili kulkee kuin edellisellä 138 hevosvoiman BMW:llä.
Kaverilla on identtinen, ja päästellyt noin 100 tuntia ja suurimma osan ajasta lähes/täysin kaasu pohjassa. Samoin ongelmatonta kyytiä.
Voin suositella!Olin viime viikolla ulkomailla. Hyppäsin taksiin, oli sellainen farmari-Corolla diesel. Arvelisin vuosimalliksi n. 2000-2005, kun yhdellä tutulla oli 2003 mallinen sedan, ja keula oli saman näköinen. Ihmettelin kuskilta, että onkos ollut sähkövikoja, kun matkamittari näytti pelkkiä ysejä. Kaveri vastasi, että mittari ei nollannut, kun tuli viime syksynä miljoona täyteen. Ja kehui moottorin ja vaihteiston olleen "avaamattomia". Että eiköhän nuo Isommatkin Tojon moottorit kestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749