Tee-se-itse-häkki

*Remonttireiska*

Morjens!
Olen tässä pitkään mietiskellyt, että minkälaisen häkin laittasin tuleville rottasilleni.
Koska nuo kaupassa myytävät häkit on niin helekutin kalliita, en niitä edes viitsi vilkaista.

Joskus löysin tämmösen kuvan itsetehdystä häkistä, kun netissä pyörin. http://picasaweb.google.fi/ollivaan/Rotat#

Saisko nuista astiakaapin ritilöistä tosiaan hyvän häkin tehtyä? Onko kellään kokemusta ja tietoa, että mitähän tulisi maksamaan??

Ajattelin että nikkaroisin kuvan häkkiä vähän korkeamman häkin ja sillä tavalla, että nuo ritilät ois niinpäin, että rotat psytyvät kiipeilemmään? Oisko huono ajatus?

6

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Remonttireiska*

Eikö kellään ois mitään vinkkejä tähän??

• rotatouille

olis itelläkii häkin suhteen ko nykynen käy pieneks karvakorville, josko joku tietäs miten ite sais kyhättyä.

• ROTTIS :D

minkkiverkosta sais nikkaroitua häkin rottiksille;) ja jos kaupasta löytyy niin voi ostaa sellasen muovi alaosan tai tehdä sen metallista:) onnee yritykseen! (minkkiverkko on ainaski tätä nykyä 6e metri)

• kappalejako

tein itse häkin rotille. Ostin pellin ja hitsasin siihen laidat (jotkut puree muovisesta pohjasta läpi), tein häkkiosan myyräverkosta (6,90/m).. samasta verkosta tasot..Hintaa tuli häkille vajaa 100€

• MäÄäääääQ

Mää oon kuullu, että jotku on tehny vanhasta kaapista ja ainaki musta kuulostaa hyvältä :) sitte just jostakin minkkiverkon tapasesta sitte hyllyjen etteen ja ovi pois tietty:)

• RottaFani1

Kaikista halvimmaksi tulee kun ostaa häkin jostain kirpparilta esim. Tori.fi:stä , siellä on tosi hyviä ja halpoja ainakin ollut . Sen hyvän ja halvan hinta vaihtelee torissa n.10-50 e

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4502
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      122
      4177
    3. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      46
      4163
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      180
      3401
    5. 186
      2683
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      61
      2669
    7. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2597
    8. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2582
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      68
      2469
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2142
    Aihe