Missä rehellinen ROCK?

kolmisointuasenne

Missä on nykypäivän ns.suomirock? ihan melodiakamaa silleen softisti aka Yö jms.
Saatana Peer G. ihan sohellusta...epätoivoista viritelmää ja Melrose..ei saatanan saatana!
Missä viipyy nykypäivän HURRIGANES??????????????
Kolmea sointua ASENTEELLA!!!! Saatana, mä en jaksa enään näitä...

11

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harrigunes

Puhut asiaa ja varmaan löytyy paljon jengiä ketkä venttailee jotain suurta. Sitähän ei tule tapahtumaan. Itse tiedän muutaman kellareissa soittavan bändin mitkä vetää saakutin hienosti mutta eivät tee kuin omakustanteita ja myyvät keikoillaan levyjä. Näinhän se menee.
      Hurriganes oli loistava esimerkki siitä, että ne kolme sointua voidaan soittaa ja vetää niin täpöillä et tuntuu. Sellasen bändin kysyntä on aika suuri mitä olen lukenut ja omassa pärinäkerhossani jutellut. Uutta ganesia ei tule mutta tulis edes joku mikä kunnioittas tota tyyliä, vetäs ganesmaisesti. Joo, itekkin vittuuntunut nykytarjontaan. Yrittäjiä riittää niinku noi mainitsemas peer gyntit ja melrose mut siinähän ne. melrose ihan ookoo mut Tokelan kitarointi liian hätästä ja mä kaipaan sellaista alppumaista viileän bluesahtavaa meininkiä. Sit peer gynt: hohhoijaa...

• ja yksi välimerkki

AC/DC.

Ihan mikä tahansa piisi.

• ><><sama
        ja yksi välimerkki kirjoitti:

AC/DC.

Ihan mikä tahansa piisi.

Jaa, tekstissä puhuttiin sitten suomirockista. Otsikossa ei.

• voi helvetti
        ><><sama kirjoitti:

Jaa, tekstissä puhuttiin sitten suomirockista. Otsikossa ei.

Aloittajalle sen verran, että jos haet kolmen soinnun rokkia, kuuntele ne samat piisit aina uudelleen, ei ne siitä oikeastaan mihinkään muutu, vaikka joku ne samat soinnut takaperin soittaiskin. Musiikkimakua pitää silloin laajentaa.

• nerowulffe
        voi helvetti kirjoitti:

Aloittajalle sen verran, että jos haet kolmen soinnun rokkia, kuuntele ne samat piisit aina uudelleen, ei ne siitä oikeastaan mihinkään muutu, vaikka joku ne samat soinnut takaperin soittaiskin. Musiikkimakua pitää silloin laajentaa.

just, sä et tajua yhtään mitään. kuuntele dingoa ja yö:tä. That´s your life!

• KIVIMETSÄN DRUIDI
        nerowulffe kirjoitti:

just, sä et tajua yhtään mitään. kuuntele dingoa ja yö:tä. That´s your life!

KIVIMETSÄN DRUIDI

• Jopo-Mopo
        ja yksi välimerkki kirjoitti:

AC/DC.

Ihan mikä tahansa piisi.

Tsekaan REBOUND!!!!!

• mopo joka
        Jopo-Mopo kirjoitti:

Tsekaan REBOUND!!!!!

HALOOO!!!Tämä bändi vain itse maisnostaa itseään, buffy koko paska.

• ei..ei..

Ei juuri ihmeempää kamaa. Kellareissa lymyää noita vaikka kuinka. Tuon kaltaista vois vetää hyvin ja erikoisesti mutta taas epäonnistutaan. Missä persoonallisuus?!

• nahkis

Täällä ehdittiinkin jo mainitsemaan Kivimetsän Druidi, joka itselläkin oli heti otsikon nähdessäni mielessä. muita hyviä: KOTITEOLLISUUS (jouni hynysen luotsaama astetta raskaampaa rokkia rimputtava räminäryhmä) ja catamenia (parrakkaiden äijänköriläiden hevirankaisua vuosikymmenien kokemuksella)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 60
      752
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      704
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      45
      653
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38