sopiiko whippet lapsiperheisiin?? lähteekö siitä karvaa ta hilsettä ??
Vastaukset 3
- koirista lähtee
hilsettä, karvaa ei lähde nakuista ;)
koiratki on yksilöitä, toinen sopii lapsien kans, toinen ei - Wipukka
Whippet sopii lapsi perheisiin todella hyvin. Whippetistä ei irtoa karvaa paljoa,paitsi silloin kun sillä on karvanlähtöaika...Hilsettä sillä lähtee joskus. Ei allergisoi paljoa. :)
- whippetharrastaja
Allergisoiminen on yksilöllistä! Kaikki koirat aiheuttaa allergiaa, osalle jotkut rodut ei aiheuta... Kannattaa ensin päästä paljon ko. rodun kanssa touhuumaan enne hankintaan ettei sitten tarvi lukea taas ilmotusta jossa etsitään uutta kotia allergian takia.... (siis jos allergia jo tiedossa)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483