BMW 530d e60 kulutus

kusetusta?!

Luin speksejä kyseisestä autosta, ja kulutuslukemat olivat aivan päinvastaiset kuin mitä esim bimmer clubin sivuilta saa foorumin lukemisella selville. Kuluttaako kyseinen auto tosiaan paljon enemmän dieseliä kuin mitä tehtaan kulutuslukemat kertovat? Kyseinen auto on harkinnassa mutta jos kulutus on tosiaan noin korkea niin voi olla että päädyn johonkin muuhun...

11

5740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 330 da touring -02

Niin mikäs se korkea kulutus on tommoselle 3,0l koneelle?

• insinöörinalku yrittää

selvittää suurta alkuräjähdystä.

• 330 da touring -02
        insinöörinalku yrittää kirjoitti:

selvittää suurta alkuräjähdystä.

Taas tää katkera ihminen YRITTÄÄ tilittää.. Jos keskustellaan kulutuksista niin oishan se ihan hyvä jos sen korkean kulutuksen julkistaisi, vai mitä? Muutenhan joku voisi luulla että kyseessä on jonkun katkeroituneen ihmisen YRITYS provoilla asialla josta hänelle ei ole pienintä hajua!

• pihalla kuin
        330 da touring -02 kirjoitti:

Taas tää katkera ihminen YRITTÄÄ tilittää.. Jos keskustellaan kulutuksista niin oishan se ihan hyvä jos sen korkean kulutuksen julkistaisi, vai mitä? Muutenhan joku voisi luulla että kyseessä on jonkun katkeroituneen ihmisen YRITYS provoilla asialla josta hänelle ei ole pienintä hajua!

lumiukko. Ei järjen sanakaan jutuissasi. Oletko kolhaissut pääsi karvanoppiin?

• Ricracing

Katselin tuossa juuri bmw.fi sivustoja ja uudelle 530d:lle annetaan 6,4 litran yhdistetty kulutus,
      520d:lle sama luku olisi 5,1 litraa mutta kaupungissä 6,5 l.

Mulla on uusi 520dA ja sen oikea kulutus (trippimittari/tankkaus) on ollut keskimäärin 6,9 litraa / 100 km. (iDrive näyttää 6,6 l.)
      Ajoni ovat tosin olleet erittäin kaupunkivoittoisia ja automaatti vie varmasti 0,5 litraa enmmän kuin väksinvaihettava.

Tämän mukaan niin BMW:n antamat arvot ovat aika läheellä totuutta.

• pelkkää kaupunkiajoa??

Ja jo nyt lukemat yläkantissa.

• Ricracing
        pelkkää kaupunkiajoa?? kirjoitti:

Ja jo nyt lukemat yläkantissa.

Autokaan ei ole vielä BMW skaalassa sisään ajettu.

Kulutus tulee laskemaan kun autolla on ajettu 15 - 20 tkm.

Toisaalta, kuka nyt ajaa Bemarilla "pihisti"?

• Auto kulutta miten polkee

kolmelitran kone ei kuluta yhtään enempää seisossaan kuin corollatkaa, mutta kunnolla kengittäessä muutama desilitrakin virtaa.
      Onko ainut kriteeri kulutus?

• Pekka-

älä huolehdi, ei se sinua koske.

• maistuu...

Kaverini vaihtoi 325i:n 530d:ksi ja kulutus ei kuulemma paljon muuttunut. Yli 8 vie reippaassa ajossa.

• Ricracing

Mun E46 325Ci -01, E39 525iA -01 ja eka E60 525iA -04 eivät koskaan kuluttaneet alle 10 litraa sadalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8686
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4848
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4298
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3050
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      53
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2395
    Aihe