Mitähän biisejä setissä mahtoi olla?
Oliko muutoksia verratuna aikaisempiin esim. Ratinan settilistaan?
Jos joku viittis vastata, kiitos.
Hämeenlinna 5.9 keikkasetti
8
992
Vastaukset
- popedafani
en tiedä mut Laihialla 6.9 setti oli jokseenkin tällainen jos nyt ulkoa kaikkia oikein muistaa
- RAAKAA VOIMAA
- BEIBI ON YLPEE
- SUKSET
- ONHAN PÄIVÄ VIELÄ HUOMENNAKIN
- TOHTORI MUSTAJÄRVI
- KUUTAMOHULLU
- MATKALLA ALABAMAAN
- AINO
- TAHDOTKO MUT TOSIAAN
- HUUMMETTA
- PUNAISTA JA MAKEA
- KALTERIBLUES
- REPE JA LISSU
- KAASUA KOMISARIO PEPPONE
- 20 CENTTIÄ
- KERSANTTI KAROLIINA
- KUUMA KESÄ
Encoret
- TANGO PELARGONIA
- HÄN ON TÄÄLLÄ TÄNÄÄN
- KUN MIES UNELMOI- Tsyge
.. oli täsmälleen sama biisilista kuin Laihialla paitsi että lopetusbiisinä oli "Runkkua". Eipä ole setti muuttunut kesän keikoista yhtään, ehkä muutoksia tulee sen jälkeen kun uusi levy on julkaistu.
- Mä vaan
Tsyge kirjoitti:
.. oli täsmälleen sama biisilista kuin Laihialla paitsi että lopetusbiisinä oli "Runkkua". Eipä ole setti muuttunut kesän keikoista yhtään, ehkä muutoksia tulee sen jälkeen kun uusi levy on julkaistu.
oli varmaan myös tuo runkkua lopetusbiisinä. Tuskin loppui mies unelmoi biisiin.
- popedafani
Mä vaan kirjoitti:
oli varmaan myös tuo runkkua lopetusbiisinä. Tuskin loppui mies unelmoi biisiin.
se oli vikana biisinä,mut niinkuin tuolla aikasemmin sanoinkin jo,että ei varmaan kaikki tainnu tuossa olla eikä taida olla aivan siinä järjestyksessäkään missä esitettiin.
Sillähän nyt ei niin väliä ole,pääasia on kuitenkin se et on jotakin osviittaa siitä mitä siellä esitettiin.
Biisilistan kyllä näin mut en alkanut niitä sieltä muistiin kirjottamaan kun jokainen kyllä tämänvuoden keikoilla käyneet tietävät sen,että setti on koostunut hyvinkin samoista kappaleista koko vuoden,muutosta on poikain puheiden perusteella tulossa vasta levyn julkistamisen jälkeen.. - hml...
popedafani kirjoitti:
se oli vikana biisinä,mut niinkuin tuolla aikasemmin sanoinkin jo,että ei varmaan kaikki tainnu tuossa olla eikä taida olla aivan siinä järjestyksessäkään missä esitettiin.
Sillähän nyt ei niin väliä ole,pääasia on kuitenkin se et on jotakin osviittaa siitä mitä siellä esitettiin.
Biisilistan kyllä näin mut en alkanut niitä sieltä muistiin kirjottamaan kun jokainen kyllä tämänvuoden keikoilla käyneet tietävät sen,että setti on koostunut hyvinkin samoista kappaleista koko vuoden,muutosta on poikain puheiden perusteella tulossa vasta levyn julkistamisen jälkeen..Minkälainen keikka noin muuten oli Hämeenlinnassa? Oliko porukkaa??
- Tsyge
hml... kirjoitti:
Minkälainen keikka noin muuten oli Hämeenlinnassa? Oliko porukkaa??
.. oli Hämeenlinnassa todella paljon. Keikkapaikkahan on varsin iso ja kaksikerroksinen, jonne mahtuu paljon jengiä ja paikka oli noin silmämääräisesti arvioituna varsin täynnä.
Olen itse nähnyt tänä vuonna pitkälti toistakymmentä keikkaa ja noihin verrattuna Hämeenlinnan keikka oli sellainen keskitason veto. Eli parempiakin on nähty. Lisäksi keikka oli hieman normaalia lyhyempi: noin tunnin perussetti encoret eli kokonaisuudessaan alle 1,5 tuntia. - popedafani
Tsyge kirjoitti:
.. oli Hämeenlinnassa todella paljon. Keikkapaikkahan on varsin iso ja kaksikerroksinen, jonne mahtuu paljon jengiä ja paikka oli noin silmämääräisesti arvioituna varsin täynnä.
Olen itse nähnyt tänä vuonna pitkälti toistakymmentä keikkaa ja noihin verrattuna Hämeenlinnan keikka oli sellainen keskitason veto. Eli parempiakin on nähty. Lisäksi keikka oli hieman normaalia lyhyempi: noin tunnin perussetti encoret eli kokonaisuudessaan alle 1,5 tuntia.oli paljon porukkaa,paikkahan siellä ei ole mikään suuri mut aivan täynnä oli.
Soittivat aivan kuten H-linnassakin suunnilleen saman setin.
Mahtavaa oli.. - tupa oli
hml... kirjoitti:
Minkälainen keikka noin muuten oli Hämeenlinnassa? Oliko porukkaa??
Kuulin jostain että n.1200 henkeä oli paikalla ja sen on lähes maksimimäärä minkä Sirkukseen saa päästää sisälle. Popeda ei ole turha usein Hämeenlinnassa vieraillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019