Hei,
Kysytään täältäkin mielipidettä asiaan. Meillä on talopaketti pystytetty mutta sähköjä ei ole vielä vedetty. Tonttikeskús on autokatoksessa joka on jo routaeristetty eli johdon kaivamiselle pitäisi keksiä toinen vaihtoehto.
Etupihalle on vedetty perustusten alta n.25mm johtosuojaputki pihavaloja varten.
Tarkoitus olisi rakentaa tulevaisuudessa noin 10 metrin päähän talosta noin 35m2 lämmin autotallin johon tulisi ns. "normaali" sähköistys (ei voimavirtaa tms.)
Minkälainen sähköjohto kannattaisi vetää johtosuojakaapeliin jotta saisimme pihavalot sähköistetty sekä varauksen tulevalle autotallille vain onnistuuko nykyisellä johtosuojaputkella?
Varautuminen piharakennukseen rakennusvaiheessa?
Ollaanko
2
525
Vastaukset
- suojaputkeen jos
laittaisi sen tulevan kopin kaapelin ja ottaisi siitä ne pihavalot niin pääsisi nykyisellä suojaputkella. Kahta kaapelia siihen ei mahdu kunnolla.
- tuota samaa
asiaa suoraan sähkösuunnittelijalta. Täällä tämmöistä ei kannata kysyä. Niin, liian pieni kaapeli sulaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272034
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021835Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841649Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611494Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331182- 1101093
- 781092
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm521086Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471056Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441003