Onko normaalia, et kun peset tuulilasin, niin sen jälken kun ne pyyhkinyt on pyyhkiny ikkunan, niin suihkuttaa viel yhdet vedet lampuille, niin et joutuu pyyhkäseen viel kerran ikkunan???
Mazda3 pesuri
8
846
Vastaukset
- noin se menee
nou hätä
- muuten
kuin että pesuainetta kuluu kiitettävästi.
Järkeähän tällä toiminnolla ei ole yhtään.
ps. Saattaa muuten ruikkasta välillä vielä yhdet senkin jälkeen?! :O - nimenomaan on
muuten kirjoitti:
kuin että pesuainetta kuluu kiitettävästi.
Järkeähän tällä toiminnolla ei ole yhtään.
ps. Saattaa muuten ruikkasta välillä vielä yhdet senkin jälkeen?! :OKyllähän lamput likaantuu siinä kuin tuulilasikin. Mazda pesee ajovalot automaattisesti joka viides kerta siitä kuin tuulilasin pesin toimii. Ajovalojen pesimen saa erikseen toimintaan, kun siirtää pyyhinvipua kaksi kertaa nopeasti. Eikä muuten ruiski omia aikojaan. Eli toiminnot ovat järkevät.
Itse kyllä asetan ajoturvallisuuden ykköstilalle ja parin euron satsaus 4-5 litran pesunestekanisteriin, joka riittää kuukausia jopa Suomen paskakeleissä, on järjellistä.
Pesunesteestä tinkiminen on kyllä suoranaista typeryyttä ja pikkusieluisuutta, kun ei pysty näkemään kokonaisuuksia. - paskaa...
nimenomaan on kirjoitti:
Kyllähän lamput likaantuu siinä kuin tuulilasikin. Mazda pesee ajovalot automaattisesti joka viides kerta siitä kuin tuulilasin pesin toimii. Ajovalojen pesimen saa erikseen toimintaan, kun siirtää pyyhinvipua kaksi kertaa nopeasti. Eikä muuten ruiski omia aikojaan. Eli toiminnot ovat järkevät.
Itse kyllä asetan ajoturvallisuuden ykköstilalle ja parin euron satsaus 4-5 litran pesunestekanisteriin, joka riittää kuukausia jopa Suomen paskakeleissä, on järjellistä.
Pesunesteestä tinkiminen on kyllä suoranaista typeryyttä ja pikkusieluisuutta, kun ei pysty näkemään kokonaisuuksia.3 vuotta olen omistanut kyseisen auton ja kyllä välillä ruikkii miten sattuu.
Varsinkin jos ajaa pääsääntöisesti valaistuilla kaupunki alueilla tuo järjetön toiminta on vallankin järjellistä, eikö vain?
Kuukausia ei riitä kolmosessa tuo määrä pesunestettä loskakeleillä se on varma. - tarpeen mukaan
paskaa... kirjoitti:
3 vuotta olen omistanut kyseisen auton ja kyllä välillä ruikkii miten sattuu.
Varsinkin jos ajaa pääsääntöisesti valaistuilla kaupunki alueilla tuo järjetön toiminta on vallankin järjellistä, eikö vain?
Kuukausia ei riitä kolmosessa tuo määrä pesunestettä loskakeleillä se on varma.Kai nyt Mazdoilla ajetaan muuallakin kuin valaistuilla kaupunkialueilla. Kaksi vuotta itselläni on ollut Mazda, joka ei ruiski eikä roiski kuin systeemin mukaan tai itse käynnistämällä pesun.
Outoa olisi, jos auto valmistettaisiin vain kaupunkioloihin. Nimenomaan pesuneste riittää, kun laittaa säiliöön myös vettä tarpeen mukaisesti. Edelleen arvostan ajoturvallisuutta enemmän kuin parin euron pesunestemenoa.
Käytä autoa Mazda huollossa ja pyydä, että poistavat automaattipesun ohjelman niin pääset siitäkin. Saat ajaa sitten lamput ja tuulilasi paskassa ja kaksi ylimääräistä euroa kukkarossa. - sitten vielä
tarpeen mukaan kirjoitti:
Kai nyt Mazdoilla ajetaan muuallakin kuin valaistuilla kaupunkialueilla. Kaksi vuotta itselläni on ollut Mazda, joka ei ruiski eikä roiski kuin systeemin mukaan tai itse käynnistämällä pesun.
Outoa olisi, jos auto valmistettaisiin vain kaupunkioloihin. Nimenomaan pesuneste riittää, kun laittaa säiliöön myös vettä tarpeen mukaisesti. Edelleen arvostan ajoturvallisuutta enemmän kuin parin euron pesunestemenoa.
Käytä autoa Mazda huollossa ja pyydä, että poistavat automaattipesun ohjelman niin pääset siitäkin. Saat ajaa sitten lamput ja tuulilasi paskassa ja kaksi ylimääräistä euroa kukkarossa.mikä järki on näissä ylimääräisissä ruiskautuksissa?
- nouformazda
nimenomaan on kirjoitti:
Kyllähän lamput likaantuu siinä kuin tuulilasikin. Mazda pesee ajovalot automaattisesti joka viides kerta siitä kuin tuulilasin pesin toimii. Ajovalojen pesimen saa erikseen toimintaan, kun siirtää pyyhinvipua kaksi kertaa nopeasti. Eikä muuten ruiski omia aikojaan. Eli toiminnot ovat järkevät.
Pesunesteestä tinkiminen on kyllä suoranaista typeryyttä ja pikkusieluisuutta, kun ei pysty näkemään kokonaisuuksia.Jos tossa ois kyse liikenneturvallisuudesta, niin miksiköhän muut merkit ei oo ottanu tota systeemiä käyttöön? Kyl tossa on kyse vaan systeemistä miten saadaan lisää vikaantuvia osia, ja merkkihuolto kiittää.
Ja onko se niin vaikeaa itse pyyhkäistä vaikka jollain rätillä ne ajovalot pari kertaa päivässä? - Järkikäteen
Tosiaan, pyyhkiihän jengi p*rsettäänkin aina tarvittaessa, joten miksei niitä ajovalojakin!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812