Tuulimylly käyntiin pliiz

Anttikristus

Kipaskaas ny joku kiskaseen se takas käyntiin. Loppuu läppäristä akku tätä menoo.

13

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähkökatkoihin non täällä pakko tottua, niitä kun on jatkuvasti.

      • Anttikristus

        Ei ollutkaan sähkökatko. Tällä kertaa olin itse räjäyttänyt pääsulakkeen. My Bad.


      • Tarpa

        Verkon heikosta kunnosta kenties? Vai mistä? Paikallinen yhtiö on hakenut työntekijöitä aika pitkään MOL:lin sivuilla. Onko ongelmia saada ammattilaisia? Mistä muuten löytäisin sähkön myyntihintoja Ahvenanmaalla? Onko muuten kilpailua?


    • tunkio

      teillä.

      • johan kalkki kivi

        se oli.


      • Seurannut
        johan kalkki kivi kirjoitti:

        se oli.

        Esittävätkö ruotsalaiset nyt sitä kuuluisaa tyhmyyttään eli onko tuossakin avauksessa jotain järellistä?


      • viisampia kun suomalaiset p...
        Seurannut kirjoitti:

        Esittävätkö ruotsalaiset nyt sitä kuuluisaa tyhmyyttään eli onko tuossakin avauksessa jotain järellistä?

        goolkee nin tiedät .on tyhmää olla suomalainen kun ei ole venäjäläinen saatui sitten jonkun-maankansalainen yks haille missä ihminen syntyy kun vaan ei afrikka siellä naamari tulee lika.


      • Anttikristus
        Seurannut kirjoitti:

        Esittävätkö ruotsalaiset nyt sitä kuuluisaa tyhmyyttään eli onko tuossakin avauksessa jotain järellistä?

        Kyse oli tyylimyllyistä. Ne tuottavat sähköä. Silloin kun ne eivät pyöri niin ne eivät tuota sähköä. Onko tämä vaikea ymmärtää?

        Ja tietääkseni en vie ruotsin kansalaisuutta ole saanut (on tampereelta käsin vaikeata).

        Pidä poroista huoli aslakki.


    • lahla meille

      ilman ruotsinkielisyyttä me olisimme juntteja.Jo tahve sano ilman orja te ette pääse taivaaseen luku 472 en reika. musta raamattu. jude toisin påin . missä jumala .

      • kanssa eikä hän tajuu

        ruotsin ruotsista haltusen paskaakaan niin mikä ruotsi et edes ymmärä .mene ruotsiin ne nauraa sulle.


    • nimeeänsä häpeä vaan

      jos nimi on ennen hänen syntymää pilannu sen elämän ajattele että se on syntyny suomenkieliseks sen elämä-hän on pilalla

    • tyhmempää 24 pals.

      kun tämä sairas mitään sanomaton hauska palsta.

      • buahahehahehahehaheha

        "Onko mitään kun tämä sairas mitään sanomaton hauska palsta."

        ja hän on herra "Seurannut" :DDDDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. Mikä elokuva kuvaa ikävöityä henkilöä ja sinua?

      Otsikossa aloitus.
      Ikävä
      50
      674
    Aihe