Ostin Baikal IJ-27:kan. Tänää ekaa kertaa radalle ja n.80 kutia ammuttu kun meni jumiin, ei lähe varmistin pois päältä. Tai se varmistimen nappula liikkuu, mut liipaisin on jumissa. Ei anna ees piippua vaihtaa eteenpäin työntämällä. Heti lähti takuuhuoltoon. Onko kellään käyny samaa, mikä oli vikana?
Baikal meni heti rikki
8
1916
Vastaukset
Turhaan lähetit takuuhuoltoon.
Olisi pitänyt liuottaa tehdasrasvat ensin pois.
Iipoilla kun on varasorasvana semmoista tervaa, ettei ase toimi ennen huolellista puhdistamista.- djnhdjk
baikalin koneistossa ei ole rasvaa ku se tulee tehtaalta tai sit se on todella ohut... itellä on baikal
- Uusi ampuja
djnhdjk kirjoitti:
baikalin koneistossa ei ole rasvaa ku se tulee tehtaalta tai sit se on todella ohut... itellä on baikal
Saa nähdä mitä siitä löytyy. Huollossa menee viikosta kahteen. Itse ei kehtaa paljon availla asetta, kun ei oo mitään kokemusta niistä.
- Avata...
Uusi ampuja kirjoitti:
Saa nähdä mitä siitä löytyy. Huollossa menee viikosta kahteen. Itse ei kehtaa paljon availla asetta, kun ei oo mitään kokemusta niistä.
Kun on takuu voimassa! Jos avaat niin takuu raukeaa.
Avata... kirjoitti:
Kun on takuu voimassa! Jos avaat niin takuu raukeaa.
Pistävätpähän sitten siellä "takuuhuollossa" ne CRC:t sinne koneistoon.
- Uusi ampuja
k0rh0nen kirjoitti:
Pistävätpähän sitten siellä "takuuhuollossa" ne CRC:t sinne koneistoon.
Nyt sain aseen takaisin. kaksi ja puoli viikkoa siinä meni. Iskurin vasara oli rikki ja vaihdettiin uuteen. On toi vaan aika pitkä aika ootella että pääsis ampuu uudella aseella.
- ja halpa
sellaista ei yksinkertaisesti ole
- tarkoitettu edes
Eipä ole baikalia tarkoitettu ampumiseen.
Itselläni on kyllä sellainen, mutta käytän sitä järvellä veneen melana. Italialainen se on HAULIKKO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983