Vaihtui firman myynnissä työnanataja. Uusi pomo soitti ja sanoi maanantaiaamulla tarvitsevansa mut kuopalle maanajoon. Ikään en ole ajanut soraa! Siellä on kuulemma Sisu Rock??? NELI-akselinen trippeli ja joku saamarin katepillarin 630 hv koneena! Mä en tiedä mitään sellaisista! Olen ajantu 6 vuotta Manneilla kappaletavaraa.
Nyt saa viisaat vielä neuvoa. Mitä siitä rockista pitää tietää? Mikä saatanan ihmeteli siinä on? Entäpä vaihdepoksi, pitääkö olla nero käyttäessä?
Nyt saa neuvoa ja väittää!
15
3687
Vastaukset
- se Suvisen
vanha 1400000km ajettu 11/410 Sisu vuodelta 1993. Akseleita kolme ja heppoja on työn antajasi hiukka liiateltu. fullerin loora on, eli pienenpään vaihdat ilman kytkintä ja isompaan kytkimellä ja välikaasulla. Hyvä on ajaa ja se teli nousee kaikkialle mäkiin, mihen ite autokin. Siihen apumiehenpuoleiseen häikäisysuojaan asennat het muanantai uamuna wuntikan, eli hajukuusen.
- Sisu Rock
Älä yritä finninaamainen amispoju!
- uusi pumpulissa
Eikö työnantaja yhtään neuvo? Antaa ½ miljoonan vehkeen vain aamulla alle ja sanoo että tuosta!
- Sisu Rock
Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta. - nyt pelle
Sisu Rock kirjoitti:
Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???
- Sisu Rock
nyt pelle kirjoitti:
osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???
Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?
- mut haluutko
Sisu Rock kirjoitti:
Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?
turpaan??? kysyy finninaama amis.
- Sisu Rock
mut haluutko kirjoitti:
turpaan??? kysyy finninaama amis.
Älä .... hemmetissä nyt pelottaa ja tulee kusi housuun älä ..... älä!
- lihis+muna
Sisu Rock kirjoitti:
Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää
- Sisu Rock
lihis+muna kirjoitti:
Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää
Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille! - se fullerilla?
Sisu Rock kirjoitti:
Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille!saattaa manin jälkeen rusahtaa.
- Vanha Jyry-mies
Kovin on vähän Sisu Rockin tuntijaa täällä suunsoittajien, hampparien ja koulupoikien joukossa.
- YrjöJurri
..paitti pöllikuskit, joilla on 3G mobile.
- se on isoauto
Tässä vähän suomikielinen tieo sisusta
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.sisuauto.com/ap-pics/tiedotteet/bauma.jpg&imgrefurl=http://www.sisuauto.com/portal/fi/uutinen/?id=31&h=414&w=600&sz=63&hl=fi&start=9&usg=__oIknGly6EU3KjMIAV6Gd6c91FBE=&tbnid=qf-6GhQ7vZe7SM:&tbnh=93&tbnw=135&prev=/images?q=sisu rocki&gbv=2&hl=fi&sa=G - Sisu Rock
Ajettu on Rockia ja jotakin tietäisin siitä kertoa, mutta eipä tarvi, kun tiedon tarvitsijoita ei ole. Nyt pidetän vapaapäivä ja ajetaan koko viikonloppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923