Nyt saa neuvoa ja väittää!

Sisu Rock

Vaihtui firman myynnissä työnanataja. Uusi pomo soitti ja sanoi maanantaiaamulla tarvitsevansa mut kuopalle maanajoon. Ikään en ole ajanut soraa! Siellä on kuulemma Sisu Rock??? NELI-akselinen trippeli ja joku saamarin katepillarin 630 hv koneena! Mä en tiedä mitään sellaisista! Olen ajantu 6 vuotta Manneilla kappaletavaraa.
Nyt saa viisaat vielä neuvoa. Mitä siitä rockista pitää tietää? Mikä saatanan ihmeteli siinä on? Entäpä vaihdepoksi, pitääkö olla nero käyttäessä?

15

3692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se Suvisen

vanha 1400000km ajettu 11/410 Sisu vuodelta 1993. Akseleita kolme ja heppoja on työn antajasi hiukka liiateltu. fullerin loora on, eli pienenpään vaihdat ilman kytkintä ja isompaan kytkimellä ja välikaasulla. Hyvä on ajaa ja se teli nousee kaikkialle mäkiin, mihen ite autokin. Siihen apumiehenpuoleiseen häikäisysuojaan asennat het muanantai uamuna wuntikan, eli hajukuusen.

• Sisu Rock

Älä yritä finninaamainen amispoju!

• uusi pumpulissa

Eikö työnantaja yhtään neuvo? Antaa ½ miljoonan vehkeen vain aamulla alle ja sanoo että tuosta!

• Sisu Rock

Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
        Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.

• nyt pelle
        Sisu Rock kirjoitti:

Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
        Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.

osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???

• Sisu Rock
        nyt pelle kirjoitti:

osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???

Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?

• mut haluutko
        Sisu Rock kirjoitti:

Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?

turpaan??? kysyy finninaama amis.

• Sisu Rock
        mut haluutko kirjoitti:

turpaan??? kysyy finninaama amis.

Älä .... hemmetissä nyt pelottaa ja tulee kusi housuun älä ..... älä!

• lihis+muna
        Sisu Rock kirjoitti:

Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää

• Sisu Rock
        lihis+muna kirjoitti:

Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää

Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
        Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille!

• se fullerilla?
        Sisu Rock kirjoitti:

Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
        Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille!

saattaa manin jälkeen rusahtaa.

• Vanha Jyry-mies

Kovin on vähän Sisu Rockin tuntijaa täällä suunsoittajien, hampparien ja koulupoikien joukossa.

• YrjöJurri

..paitti pöllikuskit, joilla on 3G mobile.

• se on isoauto
    • Sisu Rock

Ajettu on Rockia ja jotakin tietäisin siitä kertoa, mutta eipä tarvi, kun tiedon tarvitsijoita ei ole. Nyt pidetän vapaapäivä ja ajetaan koko viikonloppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe