palvelinta. meinaan lapseni on jotenkin räplännyt konetta ja kun yritän lähettää spostias niin se sanoo isäntää ei löydy: jonkin pelisivun nimi eli jokin palvelinasetus muuttunut. Muut nettiyhteydet toimii valitulta palvelimelta siis joku asetusjuttu, jota en osaa ratkaista.
Hei miten saan muutettua
vistan oletussähköpostin
1
348
Vastaukset
- huuhaajaajaa
Mitäs jos laittaisit itselles ja muille oman tunnuksen sinne koneelle, jottei noin pääse sattumaan. Et kertonut mitä ohjelmaa käytät mutta olettaisin, että esim. outlookin asetuksista löytyy kohta "muuta tilin tietoja".
Eihän noita yleensä windowssiin tallenneta vaan siihen ohjelmaan jota käytät..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032