Tämä olisi mitä nerokkain tapa säästää pitkä penni http://watercar.freehostia.com
En tiedä onko tämä mahdollista koska en tiedä tekniikasta juuri mitään, mutta jos tämä olisi mahdollista toteuttaa, niin kyllähän siinä säästäisi... joku joka tuntee tekniikan voisi kommentoida. Haluaisin kuulla kunnon mielipiteitä, en suoranaista tyrmäistä henkilöiltä jotka eivät tiedä asiasta mitään...
saa auto kulkemaan vedellä?
4
490
Vastaukset
- Tolvajärven tollo
Hajotetaan vettä jotta voitaisiin sitten polttaa vety vedeksi. Ihan järkevä energian varastointitapa joissakin oloissa, mutta ylimääräistä energiaa siitä ei synny. Kemiallisen sidoksen purkamiseen vety- ja happiatomien väliltä tarvitaan nimittäin tasan saman verran energiaa kuin niiden yhdistämisessä vapautuu.
Veden lisäämistä kaasuttimen kautta on vanhastaan käytetty karstan poistoon autonmoottoreista. Menetelmän tehosta en ole ihan varma, mutta välillisesti sellainen voisi tietysti vähentää polttoaineenkulutusta. Pitkäaikaisemmassa käytössä tuloksena on tietysti moottorivaurio.
Valitettavasti mainostettu menetelmä on vain nerokas tapa kerätä rahat pois tietämättömiltä autoilijoilta. Faktaa on mukana jonkin verran tekemässä asiasta uskottavampaa, mutta menetelmän ydin on taas yksi muoto ikiliikkujasta.- turiset..
Tämän olen merkille pannut, kuinka vanhakin auto röyhtelee voimiensa tunnossa, kun ilman kosteus on suuri, vesisateella ja sumussa.
Ideahan on siinä, että vesi sisältää happea enempi, kuin ilma ja ehkä veden höyrystyminenkin jotain paineenlisiä tuottaa.
Vesisuihkutusjuttuja on monikin kehitellyt, testannut ja hylännyt. Ehkä niistä on koitunut vain mainitsemiasi moottoririkkoja. - Keksiä123
turiset.. kirjoitti:
Tämän olen merkille pannut, kuinka vanhakin auto röyhtelee voimiensa tunnossa, kun ilman kosteus on suuri, vesisateella ja sumussa.
Ideahan on siinä, että vesi sisältää happea enempi, kuin ilma ja ehkä veden höyrystyminenkin jotain paineenlisiä tuottaa.
Vesisuihkutusjuttuja on monikin kehitellyt, testannut ja hylännyt. Ehkä niistä on koitunut vain mainitsemiasi moottoririkkoja.Saman asian.Sitä voisi kehittää esim siten että kasuttajaan menevä ilma otettaisiin lämpimästä syylärin vesisäiliöstä.Siinähän on paljon höyryyntynyttä vettä eikä systeemin toteuttaminen maksaisi paljoa.
- juippie
Kaikkein ensimmäiset autot kulki höyryllä. Myöhemmin keksittiin bensa vasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215795Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744771902Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk221276Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111233Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861093Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481005- 64971
- 64916
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll59885Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.24884