Miksi YLEn kanavat hävisivät ?

Kuukkuu

Miksi ja minne yhtäkkiä katosivat TV1, TV 2 ja Teema niin etteivät ko. kanavat löydy/näy ollenkaan ???
Ei näy myöskään EPG:n listassa ???
Mitä tää oikein tarkoittaa ja minne ne voi noin vain kadota ? Onko vika YLE:ssä vai digiboksissa. Muut kanavat näkyvät ihan hyvin !
Tämä siis lauantaina 6.9.2008 n. klo 17 alkaen.

5

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi et kerro oleellista tietoa, kuten mikä boksi on kyseessä ja mikä vastaanottotapa ja jos antenni niin minkälainen antenni ja missä vastaanotto tapahtuu ja mitkä on signaalitasot normaalisti.

Yleisesti tällaiset ongelmat johtuvat antennista.

• Kuukkuu

minä en todellakaan tiedä, että mitätietoa minun pitäisi kertoa, kiitos että armollisesti suostuit kertomaan.
        Kyseessä kaapelitalo Helsingin aluella, Handan 6000-C boxi ja mitkä ihmeen signaalitasot ?
        Mistä sellaisét voisi tai miksi pitäisi tietää ?
        Missä vastaanotto tapahtuu ? Tarkoitatko, että mikä kaupunki vai mitä tällä tarkoitat ?
        En todellakaan tiedä minkälainen antenni tässä talossa on.
        Ihan vain sullekin tiedoksi, että kaikki ihmiset tässä maailmassa, edes suomalaiset, eivät ole mitään tekniikkafriikkejä...
        Siis johtuuko tämä ehkä tietyn merkkisestä digiboxista eikä esim. YLE:stä ?

• Kuukkuu kirjoitti:

minä en todellakaan tiedä, että mitätietoa minun pitäisi kertoa, kiitos että armollisesti suostuit kertomaan.
        Kyseessä kaapelitalo Helsingin aluella, Handan 6000-C boxi ja mitkä ihmeen signaalitasot ?
        Mistä sellaisét voisi tai miksi pitäisi tietää ?
        Missä vastaanotto tapahtuu ? Tarkoitatko, että mikä kaupunki vai mitä tällä tarkoitat ?
        En todellakaan tiedä minkälainen antenni tässä talossa on.
        Ihan vain sullekin tiedoksi, että kaikki ihmiset tässä maailmassa, edes suomalaiset, eivät ole mitään tekniikkafriikkejä...
        Siis johtuuko tämä ehkä tietyn merkkisestä digiboxista eikä esim. YLE:stä ?

Kannattaa kokeilla tehdasasetusten palauttamista. Mitään takeita tietenkään ei ole, että se auttaisi. Kyse ei ole siitä onko joku tekniikkafriikki vaan siitä, että jotta tekniikkaa koskevaan ongelmaan voisi jotenkin vastata, pitää olla tietoa siitä mikä tekniikka on kyseessä. Kun talo on kaapelissa, siinä ei ole antennia.

• Kuukkuu
        okaro kirjoitti:

Kannattaa kokeilla tehdasasetusten palauttamista. Mitään takeita tietenkään ei ole, että se auttaisi. Kyse ei ole siitä onko joku tekniikkafriikki vaan siitä, että jotta tekniikkaa koskevaan ongelmaan voisi jotenkin vastata, pitää olla tietoa siitä mikä tekniikka on kyseessä. Kun talo on kaapelissa, siinä ei ole antennia.

saat toki kiitoksen, kun yleensä olet viitsinyt kommentoida asiaa.
        Sain kuitenkin homman korjattua, kun älysin tehdä kanavahaun uudelleen ja simsalabim, YLE:t palautuivat !
        Edellenkään en tiedä, miksi ne ylipäätään katosivat...

• niin se on normaalia

Jos laitteesi on Humax niin se on ihan normaalia Humaxissa. Jos taas joku muu laite niin siitä en osaa sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe