...se mainio adressifarssi? Oli kuitenkin pisin koskaan tällä palstalla näkemäni viestiketju, jossa sai monesti kunnon naurut. Aika hassuja nämä HMD-harrastajat... :)
-eräs huvittunut
Minne katosi...
31
6304
Vastaukset
- dope
se katosi omaan tyhmyyteensä. siis haloo, ensin hmd poppoo oli vihasii ku oli p-vihjailuja sukista. sit se suk viesti poistettiin, ni ne itte toi tollasen ketjun missä itte kertovat kaikille että tollasia p-vihjailuja on tehty! ja sit ne piti huolen että siitä tuli koko Suomi24-keskustelun suosituin juttu!
- A.T.
Loppuvatko perättömät p********huhut kertomalla niistä mahdollisimman monelle? Kyllä ihmisen täytyy olla todella tyhmä, jos uskoo niin.
Mitähän hmd-ihmiset tekisivät jos jotkut menisivät laittamaan samantyylisen adressin heidän keskustelupalstalleen? Kuinkahan kauan se säilyisi siellä?
- Orpo
Niin... Olivatko nyt sitten HMD-harrastajat niitä hassuja? Lähinnä he vastasivat verbaaleihin hyökkäyksiin joita esitettiin sitten ihan muiden kuin heidän itsensä toimesta.
Jos toki on sanottava että syy josta keskustelu lähti käyntiin ei ole ratkaistavissa millään adressilla ja se oli kyllä ylilyönti.- Utelias
No olivathan ne aika hupaisia. Tarkoitinkin lähinnä tuota adressiylilyöntiä reagointina. Ja oma komiikkansa oli kyllä tässä mustien vöiden määrässäkin. Siellä kun tuntuu joka toisella junnulla olevan musta vyö. No, en nyt ala ottamaan lajiin tai vöiden myöntöperusteisiin kantaa, eiköhän siitä ole jo väännetty tarpeeksi.
Miksiköhän heidän huipputaistelija hmd ei osallistunut lainkaan adressiin? Vai onkohan sillä vielä pää pyörällä pillereistä?
Ei näille voi kun nauraa. Sääli sinänsä, tämä olisi hyvä foorumi asialliselle keskustelullekin... - Tiikeri
Utelias kirjoitti:
No olivathan ne aika hupaisia. Tarkoitinkin lähinnä tuota adressiylilyöntiä reagointina. Ja oma komiikkansa oli kyllä tässä mustien vöiden määrässäkin. Siellä kun tuntuu joka toisella junnulla olevan musta vyö. No, en nyt ala ottamaan lajiin tai vöiden myöntöperusteisiin kantaa, eiköhän siitä ole jo väännetty tarpeeksi.
Miksiköhän heidän huipputaistelija hmd ei osallistunut lainkaan adressiin? Vai onkohan sillä vielä pää pyörällä pillereistä?
Ei näille voi kun nauraa. Sääli sinänsä, tämä olisi hyvä foorumi asialliselle keskustelullekin...Laskin eilen että siinä oli 17 mustaa vyötä - AINAKIN mukana. Siis laji joka on noin nuori... Parissa tunnissa saadaan melkein parikyt mustaa vyötä organisoitua netin ääreen... Ja värivöitä kanssa... Aika velmu juttu...
- Utelias
Tiikeri kirjoitti:
Laskin eilen että siinä oli 17 mustaa vyötä - AINAKIN mukana. Siis laji joka on noin nuori... Parissa tunnissa saadaan melkein parikyt mustaa vyötä organisoitua netin ääreen... Ja värivöitä kanssa... Aika velmu juttu...
Monta saivat mobilisoitua nopeasti. Mutta määrän lisäksi mielenkiintoista on se, että monet ovat aika nuoria. Varmaan aika harvassa on laji, josta löytyy niin paljon parikymppisiä ja nuorempiakin mustan vyön omaavia?
- Orpo
Utelias kirjoitti:
Monta saivat mobilisoitua nopeasti. Mutta määrän lisäksi mielenkiintoista on se, että monet ovat aika nuoria. Varmaan aika harvassa on laji, josta löytyy niin paljon parikymppisiä ja nuorempiakin mustan vyön omaavia?
Mistä tiedät noiden keskusteluun osallistuneiden mustienvöiden olevan alle kaksikymppisiä? Viesteissä ei tuotu esille ikää...
Alle kaksikymppisiä mustiavöitä ei taida hmd piireissä olla yhtään, toki poikkeus saattaa vahvistaa säännön. Käytännössä mustanvyön saavuttamisen edellyttämät fyysiset vaatimukset ovat kuitenkin sitä luokkaa että alle kaksikymppisenä on melko mahdotonta yltää mustaan. - Tiikeri
Orpo kirjoitti:
Mistä tiedät noiden keskusteluun osallistuneiden mustienvöiden olevan alle kaksikymppisiä? Viesteissä ei tuotu esille ikää...
Alle kaksikymppisiä mustiavöitä ei taida hmd piireissä olla yhtään, toki poikkeus saattaa vahvistaa säännön. Käytännössä mustanvyön saavuttamisen edellyttämät fyysiset vaatimukset ovat kuitenkin sitä luokkaa että alle kaksikymppisenä on melko mahdotonta yltää mustaan.1. Minä tapasin jo vuonna 1994 mustan vyön joka oli vielä teini.
2. Käypäs tuolla SLN-Hanmoodo foorumilla... Harva musta vyö on käynyt edes armeijaa vielä... - Utelias
Orpo kirjoitti:
Alle kaksikymppisiä mustiavöitä ei taida hmd piireissä olla yhtään, toki poikkeus saattaa vahvistaa säännön. Käytännössä mustanvyön saavuttamisen edellyttämät fyysiset vaatimukset ovat kuitenkin sitä luokkaa että alle kaksikymppisenä on melko mahdotonta yltää mustaan.Ikää ei tosiaan viesteissä tuotu esiin, mutta kuten joku (nih?) totesikin, ei sen kaivaminen esimerkiksi heidän omalta foorumiltaan ole vaikeaa, omalla nimellä kun kirjoittivat, useimmat. Koska viestiketju on poissa, en nyt saa kaivettua esimerkkejä, mutta jokainen voi itse mennä heidän foorumilleen ihmettelemään. Monilla on profiilissaan hyvät tiedot. Juuri tällä hetkellä tuntuu hieman jumittavan systeeminsä.
Niin, ja osoite oli www.slnhanmoodo.net - Tiikeri
Utelias kirjoitti:
Ikää ei tosiaan viesteissä tuotu esiin, mutta kuten joku (nih?) totesikin, ei sen kaivaminen esimerkiksi heidän omalta foorumiltaan ole vaikeaa, omalla nimellä kun kirjoittivat, useimmat. Koska viestiketju on poissa, en nyt saa kaivettua esimerkkejä, mutta jokainen voi itse mennä heidän foorumilleen ihmettelemään. Monilla on profiilissaan hyvät tiedot. Juuri tällä hetkellä tuntuu hieman jumittavan systeeminsä.
Niin, ja osoite oli www.slnhanmoodo.netJoo, elikä ne mustat vyöt jotka otti osaa adressi-keskusteluun olivat: Sami Tiainen, Vesa Herronen, Väinö Friman, Samu Majander, Mikko Hannuniemi, Mika Ylitalo, Topi Palsa, Ari ja Esa Moilanen, Aslak de Silva, Sauli Kämäräinen, Seppo Iivonen, Tuomas Anttila, Matti Martikainen, Tomi Veteläinen, Ville Wacklin ja Petri Nukarinen.
Heti on sanottava, että nuo kaikki eivät ALLEKIRJOITTANEET kyseistä adressia, vaan osa otti muuten osaa keskusteluun.
Ja, vielä se olin minä Tiikeri (tuttu SLNHMD-foorumilta) joka sanoi sen, eikä Nih. - jepjep
Tiikeri kirjoitti:
Joo, elikä ne mustat vyöt jotka otti osaa adressi-keskusteluun olivat: Sami Tiainen, Vesa Herronen, Väinö Friman, Samu Majander, Mikko Hannuniemi, Mika Ylitalo, Topi Palsa, Ari ja Esa Moilanen, Aslak de Silva, Sauli Kämäräinen, Seppo Iivonen, Tuomas Anttila, Matti Martikainen, Tomi Veteläinen, Ville Wacklin ja Petri Nukarinen.
Heti on sanottava, että nuo kaikki eivät ALLEKIRJOITTANEET kyseistä adressia, vaan osa otti muuten osaa keskusteluun.
Ja, vielä se olin minä Tiikeri (tuttu SLNHMD-foorumilta) joka sanoi sen, eikä Nih.Itse tunnistan kyseisistä henkilöistä lähes kaikki, ja olen henkikökohtaisesti tavannutkin. Porukan keski-ikä lienee ehkä 23 vuotta. Ei siis mitään teinejä mun mielestä enää.. mutta ei toki mitään vanhoja partojakaan.
Porukan nuoruus täällä netykässä johtuu varmasti aika paljon siitä että moni vanhempi harrastaja ei jaksa pahemmin nettiä ees käpistellä.. - yrmy
jepjep kirjoitti:
Itse tunnistan kyseisistä henkilöistä lähes kaikki, ja olen henkikökohtaisesti tavannutkin. Porukan keski-ikä lienee ehkä 23 vuotta. Ei siis mitään teinejä mun mielestä enää.. mutta ei toki mitään vanhoja partojakaan.
Porukan nuoruus täällä netykässä johtuu varmasti aika paljon siitä että moni vanhempi harrastaja ei jaksa pahemmin nettiä ees käpistellä..joo nimiä ilmesty pikapikaan tuo vajaa 20 kpl. Se johtuu siitä että seurojen vetäjillä on tiedonkulkua varten käytössä gsm-tekstiviestilista, jolla on tietääksi yli sata henkilöä. Tuolta viesti sitten lähti yksittäisen kiihkoilijan toimesta kaikille ja muutama ajattelematon sinne adressiin nimensä laittokin.
ei ollut tosiaan iha loppuun asti mietitty juttu. - Tiikeri
Tiikeri kirjoitti:
Joo, elikä ne mustat vyöt jotka otti osaa adressi-keskusteluun olivat: Sami Tiainen, Vesa Herronen, Väinö Friman, Samu Majander, Mikko Hannuniemi, Mika Ylitalo, Topi Palsa, Ari ja Esa Moilanen, Aslak de Silva, Sauli Kämäräinen, Seppo Iivonen, Tuomas Anttila, Matti Martikainen, Tomi Veteläinen, Ville Wacklin ja Petri Nukarinen.
Ja, vielä se olin minä Tiikeri (tuttu SLNHMD-foorumilta) joka sanoi sen, eikä Nih.Tällä sanomallani:
"Ja, vielä se olin minä Tiikeri (tuttu SLNHMD-foorumilta) joka sanoi sen, eikä Nih."
...en todellakaan tarkoittanut tuota "p-juttua" mistä aiemmin tässä ketjussa oli puhetta, vaan se oli vastine tuohon:
"Ikää ei tosiaan viesteissä tuotu esiin, mutta kuten joku (nih?) totesikin, ei sen kaivaminen esimerkiksi heidän omalta foorumiltaan ole vaikeaa"
Huomasin ketjua alusta lukiessani, että väärinkäsityksen mahdollisuus on olemassa...
- gugu
jaa että nyt sit yleistetään.
Nyt sä näät jonkun äijän ja kuulet että hän harrastaa han moo dota ja sit meet ja naurat sille päin naamaa ja sanot "kyllä te hmd heebot ootte hassuja ku sellasia adressi viestejä kirjottelette netissä, sain oikein mukavat naurut"
ja hän katsoo sua ihmeissään ja sanoo täh sit sä sanot "etsä vitun dorka oikein hiffaa, ootte te hmd jätkät kaikki vitun idiootteja"
Heeh eiks ollu hauska!! JEEE!- Utelias
"jaa että nyt sit yleistetään.
Nyt sä näät jonkun äijän ja kuulet että hän harrastaa han moo dota ja sit meet ja naurat sille päin..."
En minä yleistä. Itsensä nolasivat vain ne, jotka moiseen kohkaamiseen lähtivät mukaan. Ei muutama harrastaja koko lajin mainetta pilaa, ainakaan minun silmissäni. On täällä ollut lajin harrastajia, jotka ovat kirjoitelleet hyvin järkevästi lajista ja kamppailulajeista yleisemminkin. Sen myönnän, että saatan suhtautua hieman eri tavalla harrastajaan, jolla on musta vyö vaikkapa karatessa, verrattuna johonkin todella nuoreen mustan vyön hmd-harrastajaan. Mutta se on minun omia epäluulojani, en minä ala niiden perusteella ketään mollaamaan.
En usko mihinkään minun-laji-on-paras-muut-paskaa -keskusteluun. Kuten jokaiselle pitäisi olla itsestään selvää, että ei ole olemassa täydellistä lajia, vaan kaikissa on puolensa. Jokaisen pitäisi löytää se oma lajinsa, harrastaa sitä ja nähdä muut lajit rikkautena, ehkä jopa oppia lisää niistä. - Hanna
Utelias kirjoitti:
"jaa että nyt sit yleistetään.
Nyt sä näät jonkun äijän ja kuulet että hän harrastaa han moo dota ja sit meet ja naurat sille päin..."
En minä yleistä. Itsensä nolasivat vain ne, jotka moiseen kohkaamiseen lähtivät mukaan. Ei muutama harrastaja koko lajin mainetta pilaa, ainakaan minun silmissäni. On täällä ollut lajin harrastajia, jotka ovat kirjoitelleet hyvin järkevästi lajista ja kamppailulajeista yleisemminkin. Sen myönnän, että saatan suhtautua hieman eri tavalla harrastajaan, jolla on musta vyö vaikkapa karatessa, verrattuna johonkin todella nuoreen mustan vyön hmd-harrastajaan. Mutta se on minun omia epäluulojani, en minä ala niiden perusteella ketään mollaamaan.
En usko mihinkään minun-laji-on-paras-muut-paskaa -keskusteluun. Kuten jokaiselle pitäisi olla itsestään selvää, että ei ole olemassa täydellistä lajia, vaan kaikissa on puolensa. Jokaisen pitäisi löytää se oma lajinsa, harrastaa sitä ja nähdä muut lajit rikkautena, ehkä jopa oppia lisää niistä.Noh, itse arvostan kaikkien lajien mustia vöitä, vaikka olen nähnyt esmierkiksi karatekoja (kun nyt kerran siihen vertasit), jotka ovat hankkineet mustansa kahdessa vuodessa. Onneksi kyse ei ole kuin joistakin seuroista. Joka lajissa näkyy olevan seuroja -tai oikeammin seurojen vetäjiä- joiden toiminta ei mukaile lajin haettua linjaa.
- mustavöinen karateka
Hanna kirjoitti:
Noh, itse arvostan kaikkien lajien mustia vöitä, vaikka olen nähnyt esmierkiksi karatekoja (kun nyt kerran siihen vertasit), jotka ovat hankkineet mustansa kahdessa vuodessa. Onneksi kyse ei ole kuin joistakin seuroista. Joka lajissa näkyy olevan seuroja -tai oikeammin seurojen vetäjiä- joiden toiminta ei mukaile lajin haettua linjaa.
Niin kerrohan missä ja minkänimisiä ovat nämä karatekat jotka ovat saaneet mustanvyön kahdessa vuodessa?Tiedätkös...tuo sinun juttusi on täyttä p***kaa.Sen verran olen näissä piireissä pyörinyt että tiedän hieman paremmin asiasta kuin sinä Hanna.Kerrohan vielä että minkäikäinen olet?Minulla ikää 37 vuotta ja kokemusta ja tietoa monesta kamppailulajista.
- Hanna
mustavöinen karateka kirjoitti:
Niin kerrohan missä ja minkänimisiä ovat nämä karatekat jotka ovat saaneet mustanvyön kahdessa vuodessa?Tiedätkös...tuo sinun juttusi on täyttä p***kaa.Sen verran olen näissä piireissä pyörinyt että tiedän hieman paremmin asiasta kuin sinä Hanna.Kerrohan vielä että minkäikäinen olet?Minulla ikää 37 vuotta ja kokemusta ja tietoa monesta kamppailulajista.
Hyökkäät ihan turhaan kimppuuni asian kanssa, mustavöinen karateka...
Seiken niminen seura, joka toimii Kotkassa, on tämän ensimmäisen väitteeni pohjana.
(karatekat, jotka ovat saaneet vyönsä kahdessa vuodessa)
Seiken edustaa Wadoryu suuntausta (pahoittelen todennäköisiä kirjoitusvirheitä) ja yhdistää myös krav magaa.
Mutta kuten sanoin, arvostan mustavöitä, enkä rupea miettimään heidän vöidensä myöntöperusteita ja taitojaan, ellei jokin anna aihetta epäilyille.
Ja totean nyt vielä, että olen tavannut erittäin ihailtavia karatekoja, kuten Eki Luukan. Muutenkin Shukokai porukka, jonka kanssa olin erään lehtityön vuoksi tekemisissä, vaikutti taitavalta ja arvonsa tuntevalta porukalta.
Jos itse olet sitä mieltä, ettei joka lajissa ole mustia lampaitaan, niin kehotan sinua avaamaan silmäsi.
Ja kiitos kysymästä, olen alaikäinen, kuten todennäköisesti odotitkin. Tämä ei liene tee havaintojani ja mielipiteitäni yhtään sen arvottomammiksi? - reiska
Hanna kirjoitti:
Seiken niminen seura, joka toimii Kotkassa, on tämän ensimmäisen väitteeni pohjana.
Seiken edustaa Wadoryu suuntausta (pahoittelen todennäköisiä kirjoitusvirheitä) ja yhdistää myös krav magaa.
Mutta kuten sanoin, arvostan mustavöitä, enkä rupea miettimään heidän vöidensä myöntöperusteita ja taitojaan, ellei jokin anna aihetta epäilyille.
Ja totean nyt vielä, että olen tavannut erittäin ihailtavia karatekoja, kuten Eki Luukan. Muutenkin Shukokai porukka, jonka kanssa olin erään lehtityön vuoksi tekemisissä, vaikutti taitavalta ja arvonsa tuntevalta porukalta.
Jos itse olet sitä mieltä, ettei joka lajissa ole mustia lampaitaan, niin kehotan sinua avaamaan silmäsi.
Ja kiitos kysymästä, olen alaikäinen, kuten todennäköisesti odotitkin. Tämä ei liene tee havaintojani ja mielipiteitäni yhtään sen arvottomammiksi?Juu minäpä olin yhteydessä tuohon kyseiseen seuraan ja siellä ei todellakaan ole henkilöitä jotka on saaneet mustanvyön kahdessa vuodessa.Tämän perusteella voimme todeta Hannan olevan valehtelija.
- Leuku
reiska kirjoitti:
Juu minäpä olin yhteydessä tuohon kyseiseen seuraan ja siellä ei todellakaan ole henkilöitä jotka on saaneet mustanvyön kahdessa vuodessa.Tämän perusteella voimme todeta Hannan olevan valehtelija.
Tuonne, kun kurkkaa. Liittyy ilmeisesti tuohon Hannan maitsemaan seuraan. Korjaa, jos olen väärässä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=109&conference=1500000000000049&posting=22000000001098724
Kotkassa tuosta seurasta liikkuu monia juttuja ja hurjia huhuja. Ei Hanna mielestäni valehtele. Hän puhuu asioista joita pitää totena. Että näin. - 1 mus.
Hanna kirjoitti:
Ja kiitos kysymästä, olen alaikäinen, kuten todennäköisesti odotitkin. Tämä ei liene tee havaintojani ja mielipiteitäni yhtään sen arvottomammiksi?kyllä ton seuran puuhat tiedetään. Oon omin silmin nähny kun yks äijä sai mustan vyön hyvinkin lyhyen harjottelun jälkeen. treeniä saatto olla justiinsa toi 2 vuotta kasassa.
- sähläri
1 mus. kirjoitti:
kyllä ton seuran puuhat tiedetään. Oon omin silmin nähny kun yks äijä sai mustan vyön hyvinkin lyhyen harjottelun jälkeen. treeniä saatto olla justiinsa toi 2 vuotta kasassa.
pura-te=Hanna
- sähläri2
1 mus. kirjoitti:
kyllä ton seuran puuhat tiedetään. Oon omin silmin nähny kun yks äijä sai mustan vyön hyvinkin lyhyen harjottelun jälkeen. treeniä saatto olla justiinsa toi 2 vuotta kasassa.
Miten voi kirjoittaa näin "Oon omin silmin nähny" ja sitten "treeniä saatto"."Puhuit" ittes pussiin...
- Nähty on
sähläri2 kirjoitti:
Miten voi kirjoittaa näin "Oon omin silmin nähny" ja sitten "treeniä saatto"."Puhuit" ittes pussiin...
Sitäpä ollaan nokkelia :) Tätä tämä on. Kotkassa on tuon seuran puuhat tiedetty jo pitkän aikaa. Jossain on puhuttu seurassa harjoiteltavan Wadoryu-tyyliä, mutta ei seuraa wadoryuliiton sivuilta kylläkään löydy. http://www.wado-ryu.cc/ Jokainen voi tarkistaa.
- tietäjä
Nähty on kirjoitti:
Sitäpä ollaan nokkelia :) Tätä tämä on. Kotkassa on tuon seuran puuhat tiedetty jo pitkän aikaa. Jossain on puhuttu seurassa harjoiteltavan Wadoryu-tyyliä, mutta ei seuraa wadoryuliiton sivuilta kylläkään löydy. http://www.wado-ryu.cc/ Jokainen voi tarkistaa.
Toihan on Suomen Wadoryuliitto joka ei kuulu edes Suomen Karateliittoon.Suomen Wadoryuliitossa niitä vasta mustia vöitä vilisee.Ja taso ei ole kovin hyvä.
- flammee
tietäjä kirjoitti:
Toihan on Suomen Wadoryuliitto joka ei kuulu edes Suomen Karateliittoon.Suomen Wadoryuliitossa niitä vasta mustia vöitä vilisee.Ja taso ei ole kovin hyvä.
No juuri tuon Suomen wadoryuliiton karateahan on kehuttu, eli että se sisältää vähän toimivaakin tavaraa eikä keskity hippakilpailuihin niin kuin Suomen karateliittoon kuuluvat wadoryu-seurat..
- treenari
flammee kirjoitti:
No juuri tuon Suomen wadoryuliiton karateahan on kehuttu, eli että se sisältää vähän toimivaakin tavaraa eikä keskity hippakilpailuihin niin kuin Suomen karateliittoon kuuluvat wadoryu-seurat..
Minäpä olin tuossa Suomen Wadoryuliitossa vuosikaudet ja voin sanoa että paljon huonompaa on kuin Suomen Karateliitossa toimivat wadoryuseurat.Taso on Suomen Wadoryuliitossa huonompi ja mustanvyön saa huomattavasti helpommin kuin Suomen Karateliiton wadoryuseuroissa.Ja minä "puhun" nyt kokemuksesta.Sitä riittää vaikka muille jakaa...
- toinen treenari
treenari kirjoitti:
Minäpä olin tuossa Suomen Wadoryuliitossa vuosikaudet ja voin sanoa että paljon huonompaa on kuin Suomen Karateliitossa toimivat wadoryuseurat.Taso on Suomen Wadoryuliitossa huonompi ja mustanvyön saa huomattavasti helpommin kuin Suomen Karateliiton wadoryuseuroissa.Ja minä "puhun" nyt kokemuksesta.Sitä riittää vaikka muille jakaa...
Mä olen samaa mieltä kuin tuo treenari koska olen edelleen Suomen Wadoryuliitossa mutta käyn myös Suomen Karateliiton järjestämillä leireillä.
Suomen Wadoryuliitto ei enää tarjoa mitään uutta ja siksi pitääkin käydä jo toisten liiton leireillä.Eikä noissa Suomen Karateliiton järjestämillä leireillä mitään hippahyppelyä ole vaan tekniikkaa todella paljon.Hyvä että on muitakin liittoja koska jokaisella on aina jotain uutta tarjottavaa.Suomen Wadoryuliitolla ei ole enää...
- Yongi
Mistä adressista oli oikein kyse?? Mikä tää juttu oli?
- Hanna
Kyseessä oli adressi, joka sai alkunsa eri foorumeilla olleista kärkkäistä viesteistä ja viimeisimpänä pisarana taisi olla täällä ollut Young Sukia (lajin perustajaa) herjannut viesti. Viime torstaina Han Moo Do harrastajat aloittivat seurauksena adressin, jonka allekirjoittaneet tunnustivat lajiin perehtyneenä pitävänsä Young Sukia kohtaan osoitettuja väitteitä valheina ja luottavansa häneen. Siitä sitten sikisi melko lailla keskustelua, joka jossain määrin karkasi käsistä ja muuttui naurettavaksi.
- Yongi
Hanna kirjoitti:
Kyseessä oli adressi, joka sai alkunsa eri foorumeilla olleista kärkkäistä viesteistä ja viimeisimpänä pisarana taisi olla täällä ollut Young Sukia (lajin perustajaa) herjannut viesti. Viime torstaina Han Moo Do harrastajat aloittivat seurauksena adressin, jonka allekirjoittaneet tunnustivat lajiin perehtyneenä pitävänsä Young Sukia kohtaan osoitettuja väitteitä valheina ja luottavansa häneen. Siitä sitten sikisi melko lailla keskustelua, joka jossain määrin karkasi käsistä ja muuttui naurettavaksi.
..vais nii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803