Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HYVÄ BILEPAIKKA???=)

apua tarvitaan

Moikka,

eli olemme juuri täysikäisiä tyttöjä ja oltiin viime kesänä ayia napalla kyproksella, mikä olikin aivan mahtava paikka. etsimme kuitenkin ensi kesäksi edullisempaa matkaan lämpimään bilekohteeseen, mikä on skandien suosiossa!! onko ehdotuksia?

8

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulla

      mä haluisin kans kuulla mielipiteit mikä ois sellanen kohde:)

      • Polka89

        sarajevolla on aika bilekaupungin maine ;o ite tykkään balkanin maista :D


      • vinkistä!
        Polka89 kirjoitti:

        sarajevolla on aika bilekaupungin maine ;o ite tykkään balkanin maista :D

        kiitos tiedosta!!=) entä onko joku käyny Kossilla? kokemuksia? onko paljon kanssa baareja ja menoa?=)


      • Kossilla käynyt
        vinkistä! kirjoitti:

        kiitos tiedosta!!=) entä onko joku käyny Kossilla? kokemuksia? onko paljon kanssa baareja ja menoa?=)

        Mä olin Kossilla viime syyskuussa ja pakko sanoa että oli ihan mahtavaa! Oon vieläki ihan huumassa siitä viikosta :D Viel tohonki aikaa tosi hyvä meno vaik parhaimmillaan se on siellä heinä-elokuussa, siihen aikaan skandeja paljon!

        Kossin baarikadulla tuli biletettyä :)! Baarikatu oli ihan mahtava, monia erilaisia baareja siinä samalla kadulla. Kossilla on myös Fashion club ja sielläkin tuli käytyä yks ilta ja kyllä kannatti! Ihan mahtava meno! Musiikkia, ihmisiä ja menoa riittää!!

        Kossille olen ite takasin menossa ehdottomasti, paremmasta paikasta saa haaveilla vaikken ite olekaan joka maailman kolkassa käynyt, mutta paremmasta kun en osaa kuvitella =)Suosittelen ehdottomasti Kossia, just teidän ikäsille varsinki!


    • Mallorcaa

      Mallorcalle vaan magalufiin, niin biletys paikkoja piisaa. Se on kuin Ibiza pienoiskoossa. Paikka herääkin eloon vasta iltasella ja menoa piisaa aina aamuun asti. Jos haluaa rauhallisempaa yösijaa, niin kannatta yöpyä Palma Novan puolella. Palma Novan ja Magalufin väli on kuin veteen piirretty viiva, siis pieni kävelymatka, eikä huomaa muusta kuin railakkaammasta menosta ja runsaasta määrästä englantilaisia olevansa Magalufin puolella.
      Sieltä löytyy mm. yksi euroopan suurimmista discoista BCM, jonne näytti tänä kesänä maksavan 30€ ja sillä saa sitten juotavat ja sylillisen tavaraa mukaansa, varsinkin jos menee ennen puoltayötä. Vaihtoehtoja paikassa riittää, kun baaria on vieri viereen.

    • vai rodos

      Kumpakohan olis bilettämisen ja hintatason perusteella parempi kohde rodos vai palma nova/magaluf?

      • aliatus2

        Rhodos on suht hiljainen paikka verrattuna esim. Agia Napaan. Kannattaa harkita myö Sunny Beachiä, halpa paikka verrattuna esim. Kyprokseen. Ja oikeasti tosi hyviä paikkoja juhlia.


    • jippuliini

      olen käyny sunny bechilla bulgarias siellä oli halpaa ja ihana bile paikka lazur..ja monia muita myös. sitten agia napassa jossa on hiukan isompi baarikatu kuin rodoksella missä olin viime vuonna..menkää bulgariaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe