olkaaha työ valkolaiset ihmisiks ku vietätte iltaa tuol kaupuntil,eile illalla ihmiset rikko pulloja ja kusi kadulle niiku elläimet,myö mustalaiset ei olla tollasii epäsiistejä koheltajia myö vietetää viikonloput sukulaisten kanssa ja ollaa ihmisiks ,et olka työki
terveisin Terno
hoi työ valkolaiset
7
927
Vastaukset
- on olla ihmisiks
ku ollaa illat töissä.
- Veronmaksaja no9821
En kyl muista, ku oon aina töissä, myös NYT vitun luumu. Millon sie olit viimeks.
- jorma797
Siis mitä vittua...mikäs sie oot saarnaamaa meille valkosille kunnolla olemisesta...mie voisin sanoa että sie voisit katella vähän tota omaa porukkaas ja säästää niille saarnas...miun sukulaisista tai tuttavista ei kukaan kulje puukko povessa pitkin kaupunkia enkä tunne ketään joka ois henkirikokseen syyllistyny...ja tiedän että sinun sukusi on sellasia sankareita pullollaan...joten jätetään turha keskustelu käytöksestä kokonaan näiltä osin :D
- Anonyymi
Ainahan voimennä Helluntaihin niin eihaittaa vaikka välillä rötöstelee...
- Anonyymi
Siulekkin papukaijamerkki kun onnistuit löytämään 16 v vanhan ketjun
- Anonyymi
Löytö se on sekin jollekin.
- Anonyymi
Hai ! Työ työläiseeeet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408