Outo oire

apua etsivä

Mulla on ihan outo oire,ja ajattelin että voiko se johtua matalasta verenpaineesta.Onko kukaan kokenut tai kuullu tälläisestä?
Eli kun olen paikallani joko vaikka istun tai makaan,niin mulla on sellainen heiluva olo.aluksi luulin että johtuu jostain tasapaino jutuista,mutta liikkuessa ei ole mitään tasapaino ongelmia.
Eli jaloista päähän esimerkiksi tuntuu siltä,että kallistelisin suuntaan tai toiseen edestakaisin.Tämä on jatkuvaa 24h nyt parin viikon ajan.
Tunne on vain kun olen paikoillani,kun taas liikkeessä se tunne häviää oikean liikkumisen alle.
Esimerkiksi olen huomannut että kun vaikka istuu,niin tahtomattaan pää/kroppa heilahtelee aina pikkuisen.Normaalisti tätä ei tunne/huomaa,mutta minulla tunne on taas tosi iso .En kuitenkaan pyörry tai muuta,eli se on vain tunne.
Myös on ollut outo tykyttelyä,sykkeen tuntemista esim. niskassa ja selässä.

Onko kokemuksia?

Muita matalaan verenpaineeseen sopivaa on huimaus joskus noustessa,sydämen tykyttely,väsymys.


En ole käynyt mittauttamassa verenpainetta vielä,mutta tarvis tietenkin mennä.
Mutta olin juuri toisen vaivan takia lääkärillä,enkä uskaltanut alkaa selittää näin outoa,epämääräistä vaivaa.Silloin ei vielä tullut mieleen että voisi verenpaineesta johtua.

2

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläki

      Mulla on ollu tota kuukaus tolkulla ja syynä pidän lihaskireyksiä niskassa ,hartioissa ja lapojen seudulla. Mulla on myös matala verenpaine mutta mulla eri oireet ku nuo em. asiat,äkillisiä liikkeele lähtöjä pitää välttää ja juoda tarpeeksi nesteitä ja liikkua paljon.

      • apua etsivä

        Oletko ollut lääkärillä asian takia?Et mitä mieltä ne on ollu?
        Mulla on kyllä niska-hartia seudun jäykkyyttä ollut jo vuosia,mutta ei tälläistä oiretta ole ikinä aikaisemmin ollut.Ja tällä hetkellä ei ole niska erityisemmin kipeä,että luulisi sit olevan kipuja muutenkin päällä jos johtuisi tästä.
        Makuulla tunne on esim. ihan kuin aalto keinuttaisi päästä varpaisiin.Tosi raivostuttavaa olla paikoillaan,häiritsee rentoutumista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe