Suihkun jälkeen

SexGirl

Liikuntatunti oli loppumaisillaan ja me venyteltiin loppuajan. Pojat odottivat vuoroaan pukuhuoneissa ja ovensuussa meitä katsellen.

Tunti loppui ja opettaja pyysi mua avukseen jos ehtisin. Oli päivän viimeinen tunti ja mä lupasin.
Me kerättiin välineitä lattialta ja vietiin niitä varastoon.

Pojat touhas jo omiaan miesopen johdolla. Ope kiitti ja mä lähdin suihkua kohti. Riisuin vaatteeni penkille ja päälläni oli vain valkoiset pikkarit ja sukat. Katsoin ikkunalle näkyikö poikia, joskus he kiipesivät ikkunalle vilkuilemaan tyttöjen peppuja ja tissejä.

Käytävältä kuului meteliä. Pojat olivat jo päässeet pois, ope oli varmaan antanut vapaan lopputunnin.

Sain riisuttua pikkarit kun ovi aukesi. 2 poikaa tuijotti mun peppua ja karvatonta jalkoväliä kun miesope tuli häätämään heitä pois.
Ope pyyteli anteeksi, sanoi vahtivansa sen aikaa kun käyn suihkussa ja poistui.

Openkin silmä kyllä lepäs vartalollani, valkoiset sukat olivat ainoa vaatekappale päälläni.

Pesin itseni ja kietouduin pyyhkeeseen. Poikia ei näkynyt ikkunalla,joten sain olla rauhassa. Kuivasin hiuksiani peppu ovelle päin kun joku koputti oveen.

Istuin penkille pyyhkeeseen kietoutuneena miesopen tullessa sisään.
"Pojat lähti kotiin, olet turvassa."
Open katse harhaili silmissäni ja jalkovälissäni.
Tajusin hänen näkevän pimpsani ovelta pyyhkeen ali. Pienet reiteni eivät peittäneet väliä alkuunkaan.

Mies laittoi oven kiinni ja käveli mua kohti. Ajattelin hänen menevän katsomaan onko ikkunalla poikia, mutta hän pysähtyi mun kohdallani.

Mies laskeutui polvilleen eteeni ja otti märistä nilkoistani kiinni. Ope levitti jalkojani aavistuksen ja siirsi kädet pyyhkeen ali reisilleni. Kysyin opelta mitä se tekee mulle. Mies puristeli hoikkia reisiäni ja pyysi avaamaan pyyhkeen.

Epäröin hetken ja ope avasi pyyhkeen itse. Hän katseli pieniä pystyjä tissejäni ja suukotti nänniä. Iso käsi puristi tissiä ja lämmin kieli pyöri nännin ympärillä.

Ope suukotti tissejä, vatsaa ja reisiä. Kieli porautui haaroihini ja löysi klittani. Liu'utin peppuani alemmas open nuollessa mun herkkupesää.

Pidin käsilläni tukea penkistä ja nostin jalkani open olkapäille. Katsoin kun kieli nuoli karvatonta vaaleaa pimpsaani. Pimpsa kiilteli kosteudesta ja klitta paisui kiihotuksesta.

"Tiukka, puhdas teinipillu." Ope ähki haaroissani.
Huomasin miehen runkkaavan kaluaan samalla kun nuoli teinipimpsaani.

Katselin kiinnostuneena open kullia joka paisui koko ajan.

Olin jo purkautua miehen suusta kun työnsin käsilläni miestä kauemmas.
"Saanko maistaa sun...kullia?"

Mies hieroi pieniä tissejäni mun imiessäni isoa kalua.
"Se on niin iso, ope."
Hän ilmeisesti piti sanoistani kun huokaisi syvään.

"Ope? Onko kaikilla näin iso kulli? Maistuuko se näin hyvälle..."

Ope otti päästäni kiinni ja nai mua pieneen suuhuni.
Mun piti toppuutella miestä, etten tukehtuisi kulliin.
"Työnnä sitä vähän mun sisään, jooko ope? Työnnä hitaasti. Mulla on pillerit."

Mies ei voinut vastustaa kiusausta ja nosti mut syliinsä. Laskeuduin alemmas ja tunsin kalun aukollani. Inisin kullin painuessa sisääni.
Ope näykki tissejäni ja puristeli pientä kiinteää peppuani.
"Ope mä tuun! Sä ot niin hyvä ja iso! Täytä mut spermallas!" Open kanki oli vasta puoliksi sisälläni.

Ope ei kestänyt puheitani ja tiukkaa pilluani, lihakset jännittyivät ja mies laski nesteensä sisääni.

Tapahtuneesta ei puhuttu kuten sovimme pukkarissa.

5

7215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiesus

      ensi tää kuulosti kiinnostavalta ku puhuit pojist
      mut sitte se menii taas ope oppilas jutux muute hyvä paitsi loppu

    • hulicans

      uskomatonta skeidaa !!! joku onneton teini runkkari jätkä fantasioitaan kertoo... älkää ny viittikö !!!

    • vittureikä

      joo...alku oli tosi kiinnostava..mut toi on niin ns.perinteinen loppu..tosi tylsä..

    • ???

      tosi hyvä!siit sai tosi hyvän orkun ku luki tota juttuu

    • Lucifer666

      Ei vähääkään uskottavuutta. Oma kaluni melkein meni piiloon kauhusta, niin hirveä se oli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe