Rakas

kaaru

niinhän siinä taas kävi
kesä meni menojaan
etkä Sinä vieläkään tullut

Sinä annoit kesän kuuman tuulen
hyväillä kasvojani
leikkiä hiuksillani
Sinä et taistellut minusta
annoit minut tuulelle

nyt illan pimetessä
taivas itkee kanssani
ihmettelen
tuletko edes uniini

Unohdinko
antaa osoitteeni

15

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      voi Sinnuu, että pitikii se osote uneehtua.

      Toiseen säkeistöön on helppo unohtua,
      ihana ! Mutta muuten melankolinen on runosi.

      • kaaru

        ...aamun sitä osoitetta
        etsinyt, mihin sen nyt laitoin
        kaikki on hyrskyn myrskyn
        ja toivottavasti korjattavissa:)))


    • Mie voin toimittaa siun osotteen hänelle, jos sie kerta unohdit.

      Se on Suurensydämentie 1....
      tätä osoitetta saavat käyttää vain harvat ja valitut,
      mieluiten vain yksi ja oikea =)

      • kaaru

        Mariseni, löysit, nyt voinkin
        tätä huushollia hieman siivoilla
        ja lopettaa ettimisen

        Miten se Siulle oli joutunut?


    • *MURUKULTA*

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Niin monet hukatut hetket
      nyt vain muistojen retket

      Sinut luoksen tuo
      ei lohtua muuta nyt suo

      Tämä eloni synkkää ja pimeää
      kun en sinua vieläkään nää

      Painuu pää syvempään
      kyynel valuu - on vain ikävää

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      *Murulla alahuuli väpättää*

      Kuule kaaru minä tunnen yhden juoruisan kirjekyyhkyn,,
      laitan sille sanan niin se laittaa haun kiertään
      ja eiköhän se sitten löydy - Rakkaasi.. :)

      • kaaru

        ei nyt niin surussa olla
        kahvia sai kaupasta
        ja mustikkapiirakan leivoin
        poika kävi äitiä tervehtimässä
        Murukin ehti poiketa
        kaikki valtakunnassa hyvin:)


    • Minänoita

      ruskaväreillä
      hän kietoo sinut
      syliinsä

      lämmittää talven
      pakkasen tullessa
      hyväilee käsin hiuksiasi,
      hän on jo unissasi

      osoitteesi on
      kirjoitettu
      hänen sydämensä
      etusivulle
      sinun nimesi alle..

      • kaaru

        ...kauniista sanoistasi
        nyyh...mutta hymmyy
        osoite on kirjoitettu
        hänen sydämeensä

        siis ei hukassa:)

        Kiitos ystäväin


    • Tuntuu kuin kesä olisi rakkauden
      eräs veden jakaja,jos ei kesällä
      onnaa...niin pettymys on
      kaksin verroin pahempaa.

      Rakkauden voi löytää syksystä,
      talvesta,eri säistä...mutta se
      tarttuminen siihen ehkä kovinkin
      lyhyeen kiitävään hetkeen on
      ehkäpä kaiken perusta...kemiaa
      etenkään unohtamatta.

      Olisiko parempi jos ei tulisi
      uniin,jos sitä ei voi tavoittaa
      enään.
      On aikaa uudelle mahdollisuudelle.

      Pirun hyvät sanat olet luonut ja
      muista nuo yht.tiedot seur.kerralla.

      Pidän runostasi.

      • kaaru

        ...mutta kesä on minun aikaani
        inhoan syksyä ja talvea
        jos vain voisin
        nukkuisin kaiken yli

        en tiedä miten pimeyden
        olen Lapissa kestänyt ennen
        auttoiko siihen kesä yöttömine öineen
        nyt vuosi vuodelta pimeys
        saa minut väsymään

        ehkä rakkaus valaisee syksynkin
        mene ja tiedä, antaa voimia jaksaa

        Nyt on aika uuden
        muistan nuo yht.tiedot:)

        Kiitos dolan


      • kaaru kirjoitti:

        ...mutta kesä on minun aikaani
        inhoan syksyä ja talvea
        jos vain voisin
        nukkuisin kaiken yli

        en tiedä miten pimeyden
        olen Lapissa kestänyt ennen
        auttoiko siihen kesä yöttömine öineen
        nyt vuosi vuodelta pimeys
        saa minut väsymään

        ehkä rakkaus valaisee syksynkin
        mene ja tiedä, antaa voimia jaksaa

        Nyt on aika uuden
        muistan nuo yht.tiedot:)

        Kiitos dolan

        Kuule...kyllä syksy ja talvi on
        ihan mukavia vuodenaikoja,kun
        osaa ja pystyy nauttimaan.

        Mutta makuasioista ei kannata
        kiistellä,ne ovat niin yksilöllisiä.

        Mitä...oletko Lapista
        lähtöisin.

        Rakkaus- tuo ikuinen elämän
        voima,voiko sitä liiaksi
        korostaa...

        Hyvää Sinulle.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Kuule...kyllä syksy ja talvi on
        ihan mukavia vuodenaikoja,kun
        osaa ja pystyy nauttimaan.

        Mutta makuasioista ei kannata
        kiistellä,ne ovat niin yksilöllisiä.

        Mitä...oletko Lapista
        lähtöisin.

        Rakkaus- tuo ikuinen elämän
        voima,voiko sitä liiaksi
        korostaa...

        Hyvää Sinulle.

        etelä-Lapistahan minä...

        Pieni, tumma,
        vääräsäärinen lapintyttö,
        näin minut oli esitelty
        joskus aikoinaan. Ja minä
        ihmettelin miksi mua
        katsottiin pitkään:)))

        syksy ja talvi ei vain
        sovi minulle,liekö
        sitä kun kesällä olen
        syntynyt



        Öitä Sinulle


      • kaaru kirjoitti:

        etelä-Lapistahan minä...

        Pieni, tumma,
        vääräsäärinen lapintyttö,
        näin minut oli esitelty
        joskus aikoinaan. Ja minä
        ihmettelin miksi mua
        katsottiin pitkään:)))

        syksy ja talvi ei vain
        sovi minulle,liekö
        sitä kun kesällä olen
        syntynyt



        Öitä Sinulle

        Ai,kiva tietää,sillä tälläkin palstalla
        taitaa olla muitakin sieltä päin
        lähteneitä.

        No jo on opetettu ns.Lapin
        sanojen piiriin,että naisistakin,
        sillä miehistä kyllä olen sitä
        kuullut.

        Sinäkin kesällä,kuten minäkin.

        Öitä ja aamua Sinulle
        myös.


      • kaaru
        dolan kirjoitti:

        Ai,kiva tietää,sillä tälläkin palstalla
        taitaa olla muitakin sieltä päin
        lähteneitä.

        No jo on opetettu ns.Lapin
        sanojen piiriin,että naisistakin,
        sillä miehistä kyllä olen sitä
        kuullut.

        Sinäkin kesällä,kuten minäkin.

        Öitä ja aamua Sinulle
        myös.

        Suomen opettajani
        Anna-Maija kitki
        lapin sanat
        nyt hän harmittelee
        kaikkea tuota

        Kemijoen rannalla
        istuttu ongella
        jos tukit ovat antaneet
        tilaa sille ja uimiselle

        Kotini vielä rannalla on
        sinne muistot vielä vie
        joskus myös askeleet
        haikeus asuu minussa
        kesän lapsessa


      • kaaru kirjoitti:

        Suomen opettajani
        Anna-Maija kitki
        lapin sanat
        nyt hän harmittelee
        kaikkea tuota

        Kemijoen rannalla
        istuttu ongella
        jos tukit ovat antaneet
        tilaa sille ja uimiselle

        Kotini vielä rannalla on
        sinne muistot vielä vie
        joskus myös askeleet
        haikeus asuu minussa
        kesän lapsessa

        Kaunis kuvaelma Sinulta ja minä

        Kiitän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe